Het Verschil tussen de Carbs van een K2 en een K6 CB750

Status
Niet open voor verdere reacties.

PeterBoom

Die hard MF'er
3 aug 2014
927
29
Maarheeze
Door de stripings op de tank zijn we er een beetje ingetuind en dachten dat het een K6 was.
Nu blijkt bij nader onderzoek dat het een K2 is.
Nu ben ik al 2 uur aan het zoeken wat het verschil is tussen revisie set vd Carbs
tussen K3-K6 en een K2 (gele verpakking)
Toch een duur geintje als je erachter komt dat er net even ergens een verschil in zit, maar wat?
Iemand een hint?
 
full


Ik snap het, maar niemand leest oude topics...
 
Verschil kan van alles zijn, of niets, of weinig.
Naaldvorm, vorm pakking, maat ringetje, etc

Type en bouwjaar haal je altijd van kenteken en vin. Maar daar ben je dus achter.

Mocht het verschillend zijn, kun je t niet ruilen?

En bestaande topic komen gewoon weer bovenaan, als je een nieuw bericht plaatst.
 
Vroeger (meer dan 30 jaar geleden) had ik een Peeters werkplaatsboek van alle SOHC 750 modellen. Uit mijn hoofd weet ik nog dat per model de carbs verschilden. En op het zakje staat niet voor niets K3-K5.
 
Ik denk ook dat je geen revisieset moet hebben voor een type motor, maar voor een type carburateur. Je weet immers niet in hoeverre de motor is samengesteld uit onderdelen van verschillende jaargangen.
 
Dankjewel voor de info RR.
Omdat we even niet anders hadden toch eraan begonnen.
Alles in het pakketje was te gebruiken, bijzonder ook de sproeier zowel hoofd als pilot meegeleverd.
110 / 40

Hier kan een slot / samenvoeging van worden met gemaakt met CB750 K watte

Thx voor de info iedereen
 
Dankjewel voor de info RR.
Omdat we even niet anders hadden toch eraan begonnen.
Alles in het pakketje was te gebruiken, bijzonder ook de sproeier zowel hoofd als pilot meegeleverd.
110 / 40

Hier kan een slot / samenvoeging van worden met gemaakt met CB750 K watte

Thx voor de info iedereen

Samenvoegen kan niet. Daarom wordt het ook niet op prijs gesteld als je voor elk dingetje een nieuw topic opent...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan