Het grote ZZR topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Smit

MF veteraan
23 apr 2003
11.860
8
Hardinxveld
Ok aangezien de V-maxen, de Tuono, de X-4's en FZX-en en nog veel meer motoren hun "eigen topic" of lijst hebben, hier ons topic. *D

Alle zzr rijders, post hier je foto's van je bike :] of van extreme zzr's en vertel je verhaal. Bijvoorbeeld over de bijzonders heden van jou zzr, of waarom je voor de zzr hebt gekozen en wat je misschien nog wilt veranderen aan je bike }) .

Greetz
smitjr
 
Mag je ook reageren als je een gecrashte zzr hebt?

ps. @ smithjr ik heb precies dezelfde motor als jij, ook dezelfde kleur.
(oke, afgezien van alle schade dan :+ )
 
Nou dan ben ik de eerste?! Dit is de mijne *D , uit 1993:
ZZR250-1.jpg

Rijdt prima :]
 
Hey, leuk! Een topic over de ZZR.. *D Tsja, ik kan wel 't 1 en ander vertellen over de ZZR, en ik denk dat ik 't maar in delen doe... Ik heb de mijne alweer sinds begin 2000 (..ingeruild op een '98 ZX-9.. O-) ..) en is van '99. Hij was zwart maar is nu zilver/zwart en ook alweer anders dan op de foto... :X Heb er van de winter een Superbike ombouwset (..stuur..) op gezet en ben begin mei onderuit gegaan (..oorzaak...geen idee :? ..) Daarna weer opgebouwd en vervolgens in juni tegen een 'geleiderail' gezet... :( (..oorzaak, onoplettendheid
frusty.gif
..) Weer opgebouwd en nu rij ik er weer tot volle tevredenheid op *D OK, het is géén ZX-9, die stuurt véél fijner...en wie weet wissel ik wel weer terug ;) Feit is, de ZZR is een heerlijke fiets voor de wat langere afstanden, 't is géén sportfiets (..hoewel :? ..)..het Superbikestuur geeft wel meer controle :]

full
 
5 jaar ZZR1100 gereden.
3 ZZR1100's gehad, waarvan 1 slechts 2 weken, toen werd ie gestolen.
Fijne fiets: snel en comfortabel.

jeroen.jpg
 
Gaat lekker!!
Ok dan ... hier mijn de mijne
ZZR 250, uit juni 1996 nu rond de 23000km waarvan ik er zelf 4500 heb gereden. Ik vind het een lekkere fiets, maar ook vrij sportief. Ik ben gek op bochten rijden, maar moet nog veel oefenen..(die schaamrand op de foto is van de vorige eigenaar, 1week later een nieuwe band opgezet bt'tje)
Draait tot 16000 toeren (14.000 tot 16.000 int rood) en heeft het meeste vermogen bovenin. Na een dynojet test voor de verzekering bleek datie 28,7pk op t achterwiel had, zn top is 170 plat op de tank windje mee. Maar tot de 140/150 rijdt ie vrij makkelijk.

full
 
Nog effe een weekje wachten dan heb ik er ook een!!!! :) eindelijk mijn eigen kawa :}
 
oke dan is dat wat een heel topic over de zzr ,
653.gif

tja daar moet die van mij dan ok bij he!!!!!!!!!
full
1183.gif

dit is ikke dus !!!!

groetjes M
 
Dan zorg je toch wel voor een ander icoontje, of niet :?

Jazeker Honda is mijn favoriete automerk :) en aangezien ik de motor nog niet heb, Nog effe en dan komt het allemaal goed....(p.s. evengoed bedankt voor de tip... ;) )
 
full


Deze is begin volgend jaar van mij! (Als alles goed gaat tenminste...)

Deze ZZR600 uit 95 ga ik van mijn broer overnemen, heb nu 2 maanden mijn rijbewijs en inmiddels al 3500 km op deze fiets gereden. Dat is meer dan mijn broer in de afgelopen 3 jaar geloof ik!

Nu een vraag aan jullie:
Als ik mijn broer niet wil beledigen danwel tekort doen wat voor bod breng ik uit?
- ZZR 600
- 18000 Miles
- Altijd binnengestaan
- Goed onderhouden
- Klein (bijna onzichtbaar) deukje in tank
- Lichte krasschade van omvallen

Wat zouden jullie er voor over hebben?
 
(Afbeelding)

Deze is begin volgend jaar van mij! (Als alles goed gaat tenminste...)

Deze ZZR600 uit 95 ga ik van mijn broer overnemen, heb nu 2 maanden mijn rijbewijs en inmiddels al 3500 km op deze fiets gereden. Dat is meer dan mijn broer in de afgelopen 3 jaar geloof ik!

Nu een vraag aan jullie:
Als ik mijn broer niet wil beledigen danwel tekort doen wat voor bod breng ik uit?
- ZZR 600
- 18000 Miles
- Altijd binnengestaan
- Goed onderhouden
- Klein (bijna onzichtbaar) deukje in tank
- Lichte krasschade van omvallen

Wat zouden jullie er voor over hebben?

3750 - 4000 ofzo? Gewoon op marktplaats.nl kijken ofzo :) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan