Regio Haarlem Deel 253 - MFH Wiedergutmachungsschnitzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh! :W

Ook dit jaar te zien bij Eurosport :) WK Superbike *O*

Michael-van-der-Mark.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eurosport heeft tot 2019 de rechten gekocht, maar weet alleen niet ff of het voor de GP of SBK is.
 
Die ga ik maar eens opzoeken dan :9

Ik kan hem niet vinden tussen de colleges.. Het is niet "Hoe zorgt nanotechnologie ervoor dat je sneller beter wordt?"
Het werd uitgezonden op het ziggo kanaal... 5 stuks achter elkaar. Het was best basaal, dus als je er al veel kennis van hebt dan zal het niet veel boeien. Maar ik vond het erg interessant. Vooral de mogelijkheden.. van het ontstaan van supergeleiders tot microchips die ziektes 'ruiken' etc.
 
Ik kan hem niet vinden tussen de colleges.. Het is niet "Hoe zorgt nanotechnologie ervoor dat je sneller beter wordt?"
Het werd uitgezonden op het ziggo kanaal... 5 stuks achter elkaar. Het was best basaal, dus als je er al veel kennis van hebt dan zal het niet veel boeien. Maar ik vond het erg interessant. Vooral de mogelijkheden.. van het ontstaan van supergeleiders tot microchips die ziektes 'ruiken' etc.
Ik ben geen nanonerd :+

Ik heb al wat opnames staan in de lijst , misschien zit er wat tussen. Zitten wel leuke dingen tussen idd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan