Hoe nep bougies te herkennen zijn

Heb niet zo lang geleden weer nep "Hazet" bougiesleutels / doppen gezien ook. Net toen ik begon te denken dat het best een tijd geleden was dat ik imitatie meuk was tegen gekomen.
 
Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten, en heel ebay-alibaba-made in china sites afzoekt voor de goedkoopste bougie's, loop je waarschijnlijk een keer tegen een paar imi's aan.
Als je ze gewoon bij een dealert of goeie WS koopt, betaal je iets meer, maar heb je kwaliteitsspul...

if you can't stand the heat .....
 
Zo staan er ook genoeg nep akrapovic uitlaten en brembo pompen op Marktplaats.
Voor de grap eens even nagelopen en 6 verkopers die imitatie akra spul verkopen (terwijl ze met een echte akra adverteren).
Eentje noemt zichzelf zelfs de akrapovic discounter.
:r
 
Laatst bewerkt:
Zo staan er ook genoeg nep akrapovic uitlaten en brembo pompen op Marktplaats.
Voor de grap eens even nagelopen en 6 verkopers die imitatie akra spul verkopen (terwijl ze met een echte akra adverteren).
Eentje noemt zichzelf zelfs de akrapovic discounter.
:r
Met dat soort dingen moet je gewoon ophalen. Markplaats zegt zelf ook: Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook zo.
 
Ik zie hier nog niet echt een handelaar in imitatie dempers tussen.
Enige wat ik zie zijn scooterdempertjes, die zullen niet de hoofdprijs kosten.

Kijk je bij de overige advertenties van deze handelaren zie je dat het om enkele dempertjes gaat.

Hoe herken je de imitatie demper van een advertentie?
 
Ik zie hier nog niet echt een handelaar in imitatie dempers tussen.
Enige wat ik zie zijn scooterdempertjes, die zullen niet de hoofdprijs kosten.

Kijk je bij de overige advertenties van deze handelaren zie je dat het om enkele dempertjes gaat.

Hoe herken je de imitatie demper van een advertentie?
Kijken, in je handen houden, zien.
 
Ik zie hier nog niet echt een handelaar in imitatie dempers tussen.
Enige wat ik zie zijn scooterdempertjes, die zullen niet de hoofdprijs kosten.

Kijk je bij de overige advertenties van deze handelaren zie je dat het om enkele dempertjes gaat.

Hoe herken je de imitatie demper van een advertentie?
Nog verder geklikt dan de eerste link?

Heel makkelijk
- het carbon patroon (andere "weave") is anders en glimt veel meer van de imitatie dempers
- akra sticker is altijd plat, imi dempers zijn dik
- kleur van carbon en de non carbon hulzen zijn anders
- imi dempers hebben blikkende klemmen

Eén advertentie heeft product foto's van een echte akra. Terwijl de demper waar het om gaat gewoon imitatie is.

ps: die scooter pijpjes zijn 50,- inkoop.
 
Laatst bewerkt:
Dat kan maar er zijn ook goeie Ebay winkels, die goede bougies verkopen voor veel minder geld dan bij de dealer.
Yup, daarnaast zijn Denso Iridium bougies bij mij niet op iedere hoek te koop...

Voor de vierwieler heb ik ze daarom hier besteld: driven2automotive on eBay . Toen ze binnenkwamen heb ik een paar fotootjes naar Denso Nederland gestuurd en die hebben vriendelijk terug gemaild dat alle kenmerken klopte... Betrouwbare internetwinkel dus...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan