Rooie duif zijn zijspandingetjes

Vandaag dus op de vrije dag begonnen met span 3 (span voor Eline)
Eerst maar even gekeken waarom ie zo slecht wou lopen,
de oorzaak dachten wij is de kwaliteit van de benzine, dus ik wilde hem rustig even aftappen.
Tankkie op de workmate, kan eronder slangetje eraan en op en die kraan,
helaas geen tot weinig benzine, nu zat er een filter in de slang dus even met een stukkie slang zonder filter en ook geen benzine.
Tankie maar op zijn kop leeggegooid in de jerrycan en het kraantje gedemonteerd,
allees zat onder een dikke roesttsmurrie, filter was al van de kraan gehaald.
Kraan zelf nog los gehaald helaas is daar niet zo heel veel meer aan te redden, dus morgen maar een nieuwe bestellen.
Carbjes nu uit elkaar gehaald en even in de ultrasoonbak, vinden ze vast lekker.
Zo ook maar eens het tankie aan de binnenkant bekijken
 
Laatst bewerkt:
Er zit ook behoorlijk wat roest en narigheid in het tankie
 
Laat hem eerst wel even op der Polizei tank lopen
choppertankies zijn nieuw ook niet zo heel duur meer, dus denk dat er dan een nieuwe opkomt
 
nog wat foto's van gisteren
12994526_928547000591369_2230508635235504586_n_zpsq0s9udeh.jpg



12993478_928546963924706_1625355966948131757_n_zpsaismjeaq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan je toch echt zien dan brandstof duur is geworden.
Gepiel met filters en kraantjes.
Waar is de tijd dat benzine werd gezien als een leuke vloeistof die er zo snel mogelijk doorheen gejaagd moest worden?
Heb je nu alleen nog met bier.
Maar hoelang nog?
 
Mooi leuk geweest even wat rust gehad tijdens het sleutelen in de hobbyruimte
 
Laatst bewerkt:
Daar zijn we weer,
gisteravond na de clubavond een close moment gehad,
doordat een automobilist op de dijk even lekker de binnenbocht pakten
en dus dicht op mij afkwamen, feitelijk waren het 2 automobilisten die achter elkaar aan scheurden.
ik weet niet hoe ik het gedaan heb, maar ik heb hem op het asfalt kunnen houden, al stond ik helemaal dwars. Helaas door de schrik even geen kentekens kunnen lezen of onthouden, ik was wel even heeel kwaad
 
Kwam er net nog even langs en heb dus veel geluk gehad dat daar net zo'n stukje asfalt pad ligt wat de dijk afgaat iets verder had ik met het bakwiel in het gras geraakt
 
Laatst bewerkt:
Zo eerst maar weer een stukje rijden
kiek'n of er nog wat angst inzit
 
Bakwiel in het gras is toch geen ramp? Of daar wel? Ga zo vaak de berm in bij smalle stukken.
 
Knap opgelost, als je jezelf uit zo'n sitautie weet te redden, moet dat wel goed voor je zelfvertrouwen zijn!

En voor het alert zijn op verkeer dat bochten afsnijdt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan