passen fireblade wielen 2004-2007 op model 2008 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

smekke01

Rookie
21 feb 2016
4
0
ik heb een vraagje, weet iemand of de velgen van een fireblade 2004-2007 op het model 2008 passen ? Heb horen vertellen dat er een van past maar weet niet zeker of het waar is

alvast bedankt robin
 
In dit geval snap ik wat er bedoeld wordt, het is alleen niet nodig om onduidelijk te zijn.
Verder denk ik dat je kinderachtig met duidelijkheid verwart.

Jij snapt wat er bedoeld word maar de kans is groot dat TS dit niet weet, de vergissing velg/wiel word hier regelmatig gemaakt (ik heb in het begin deze fout ook gemaakt)

Ik kan me de irritatie voorstellen aangezien je hier al langer aanwezig bent op het forum en het op jaarbasis dus zeker een aantal keer tegenkomt, echter vindt ik met de manier waarop je je punt duidelijk wilt maken erg kinderachtig/betweterig overkomen.

Als iemand nou bijdehand aan het doen is en de discussie aan wil gaan kan ik me het nog voorstellen maar in dit geval weet TS niet beter.
 
En maar blijven draaien om je flauwheid te rechtvaardigen. :(
Als jij correctheid graag flauwheid noemt dan mag je dat gewoon.
Voor mensen die niet zo eigenwijs zijn leg ik graag het verschil tussen velg en wiel uit en gelukkig zijn er veel die de uitleg wel op prijs stellen en het de volgende keer wel goed benoemen. Jij mag je er aan storen dat dingen verbeterd worden, net zoals ik met stoor wanneer het verkeerd gebeurt, zeker wanneer men het bewust verkeerd doet.
 
Als je wilt weten of de wielen passen kan je het best je eigen wielen bij de andere houden en dan gaan meten. Belangrijk zijn de asdikte, hoever de remschijven uit elkaar staan en de diameter ervan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan