Openingsrit gs topic

motormaniac58

MF veteraan
4 mei 2004
6.366
2.637
de polder
Gepland voor zondag 17 april 2016


Voorlopig is het plan om deze dag in het Brabantse land een mooie rit te gaan rijden.

Startpunt:
Gulf tankstation turnhoutseweg 32 te Reusel

na 35 km mogelijk 1e pauze:
Restaurant De Woeste Hoeve, Monseigneur Kuypersplein 6 Borkel

2e pauze: ( lunch??)
Restaurant De Kempen, Het Groen 14 Knegsel

Eindpunt:
Restaurant de Wekker...zie hierboven...

Degenen die toch onverwachte bospaden langs de route willen rijden hebben nu in ieder geval de namen en adressen van de koffie en lunch lokatie.....

Als Shirley en ik zaterdag de route gaan verkennen zal ik mijn ogen openhouden en kijken waar er eventueel langs de route off road gereden kan worden. dan die lokaties even noteren......ik ga mijn best doen...

Ik stel ook voor om in dit topic de dag voor de rit hier aan te geven wie definitief meegaan of niet. Dit in verband met de weersverwachtigingen. Mocht het echt compleet ruk zijn gaan wij liever naar de sauna... 8-) 8-)

Degenen die de route willen hebben in NTU formaat voor de zumo:
stuur even een mail naar: gsmaniac58@live.nl

Via dit draadje kun je je opgeven. Voor mij wel belangrijk om de lokaties voor koffie en lunch op de hoogte te stellen..
 
Laatst bewerkt:
Jullie weten ondertussen dat Nana een loutere achteropzitster is... allroad met z'n tweeën wordt het hem dus niet...

Ook mijn bandjes MPR4 zijn loutere asfaltwatjes.

Misschien kunnen wij tweeën het geasfalteerde gedeelte meerijden en elkaar weer ergens treffen voor de lunch...
 
Alles kan Marc,
De route moet nog worden gemaakt..hoeveel off road erin zit weet ik nog niet...voorlopig schat ik in plm
10-20 %..........tenzij Tox gaat klagen....

Ps
We hopen dat je vader snel weer opknapt....!!!!
 
TVP - pin me nergens aan vast maar als het lukt ben ik/zijn we van de partij :]
 
Wij gaan mee, maar als het me té off-road wordt kies ik voor het asfalt en stel desnoods de navi in op het eindpunt met de optie "off-road vermijden". Is het een idee om voor de gortige stukken een alternatief voor de watjes en duo-rijders in te programmeren?
We hebben de G450X aangeschaft met name zodat ik me off-road wat comfortabeler kan gaan voelen en me dan op de 800GS ook buiten de gebaande paden durf te begeven. Maar ik ben bang dat ik op 17 april nog niet zo ver ben gekomen :/ :$
 
Laatst bewerkt:
Ok...ik stel de volgende opties voor


Een all road rit met een klein gedeelte off road. Mits het goed weer is en geen blubberboel.
Zodanig dat je met all road banden goed meekomt en geen noppen nodig zijn...
De route die erbij komt is een die 100 % asfalt is voor degenen die dat liever willen rijden.
Deze route loopt zo goed als mogelijk dichtbij/langs de off road gedeelten.

Indien het of road deel te veel prut is vanwege de vele regen kort ervoor doen wij allemaal de
100% road versie.. de off road die hards kiezen zelf wat ze willen...

Is dat wat ???
 
Mmhh, heb me net voor dezelfde dag voor een rit van het GS forum aangemeld in Wageningen.

FF kijken hoe dat zit......als daar teveel offroad in zit, wil ik hier wel graag mee rijden.
Offroad in mijn geval gaat tot en met verhardde ruiterpaden....maar dan moet het de dagen ervoor wel droog zijn geweest.

Met Saskia achterop en blubber, is geen goede combi.
Kon vorig jaar net zo goed achterop gaan zitten.....de GS bepaalde een paar keer waar we naar toe stuurden.
 
Helemaal goed. Ikzelf heb ook geen behoefte om door de modder of door het rulle zand te ploegen dus zolang het geen echte gravelpaden zijn blijf ik op de gewone weg.

En 17 april, ja, dan kunnen we allebei....(nog)
 
motormaniac58 komt ons welwillend tegemoet:
Ok...ik stel de volgende opties voor

Een all road rit met een klein gedeelte off road. Mits het goed weer is en geen blubberboel.
Zodanig dat je met all road banden goed meekomt en geen noppen nodig zijn...
De route die erbij komt is een die 100 % asfalt is voor degenen die dat liever willen rijden.
Deze route loopt zo goed als mogelijk dichtbij/langs de off road gedeelten.

Indien het of road deel te veel prut is vanwege de vele regen kort ervoor doen wij allemaal de
100% road versie.. de off road die hards kiezen zelf wat ze willen...

Is dat wat ???

Geweldig plan!!! *O*
 
Motormaniac en Happy tiger
Boxertall en Boxerdame,
Mr en Mrs Ten Kats,
Mr en MRS Slijkmoto
Detox
Adventuregirl en Kato ( ovb)
Enjoy rider en Stamperd
Solex en Saskia ( moeten nog worden overgehaald....... *D )
Zoals gezegd.....ff afwachten hoe de rit er in Wageningen uit gaat zien.
Anders komen we jullie lastig vallen. :+

Hopelijk heb ik tegen die tijd wel al de "nieuwe" LC. :)
 
Leuk Lex dat jullie misschien ook komen..

Ik heb nog een week of 4.
Als er off road bij zit zal ik toch echt moeten voorrijden.
Maar het weer helpt nog niet echt mee.....

Morgen nog een vrije dag...ik zal eens kijken of ik dan in BC 2 routes in elkaar kan prutsen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan