Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Zou die lelijke houder op een ouder model te fabrieken zijn?
Ik heb wel interesse als iemand hem kwijt wil...
 
Dat werd ook gezegd over de titanium akras... valt ook wel mee geloof ik... maar zoals gezegd... ik houd me aanbevolen voor een pas poging...als het niet past...wordt het alweer lastiger.
 
Dat werd ook gezegd over de titanium akras... valt ook wel mee geloof ik... maar zoals gezegd... ik houd me aanbevolen voor een pas poging...als het niet past...wordt het alweer lastiger.

Kun je gewoon checken op de online-onderdelen catalogus van Yamaha.... mits de 2017 versie er al tussen staat.
 
Laatst bewerkt:
Ik had een vraag. Ik heb nu onder mijn mt09 een volledig titanium uitlaatsysteem (hoog gemonteerd). Heb er nu 2000km mee gereden maar wil hem toch nog even laten afstellen. Nu zie ik op internet van die Ejk modules. Kwa prijs aantrekkelijk en makkelijk zelf te doen als ik het zo lees. Heeft iemand hier ervaring mee? Of toch gewoon een pc5 eronder? Het gaat er mij niet om het maximale er uit te halen. Maat het schijnt beter te zijn om hem aftestellen met een volledig uitlaat systeem.
 
Ik zou beide lekker laten voor wat het is en s-tec performance benaderen, die herprogrammeren je ecu voor 240 gbp en dan ben je helemaal het mannetje. Echt waar.
Via Facebook is het makkelijkste.
 
Ik neem meteen maar even de vrijheid om dit topic nog even vol te spammen voordat ik afscheid neem van m'n MT-09. In juni heb ik een ongehoord mooie toch gemaakt met een vriend. 3.000 km in 9 dagen door Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Frankrijk, en weer door Zwitserland en Duitsland terug. Bergpassen gummen was echt waanzinnig met de MT. Het heeft me wel een setje toe-sliders gekost _O- Was een mooie tocht :] , waarvan akte:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Balen he de Alpen, je zou er maar wonen en een MT-09 hebben O-) O-) *D
 
Ik zag op de motorbeurs een mt09 op de yamaha stand met een kentekenhouder zoals op het filmpje op de vorige pagina. Ik kan die houder alleen niet vinden op de yamaha site. Zijn alle accesoires die ze tonen op zo'n stand van yamaha zelf? Lijkt me wel toch?
 
Ik zag op de motorbeurs een mt09 op de yamaha stand met een kentekenhouder zoals op het filmpje op de vorige pagina. Ik kan die houder alleen niet vinden op de yamaha site. Zijn alle accesoires die ze tonen op zo'n stand van yamaha zelf? Lijkt me wel toch?

Dat had je toch wel kunnen vragen lijkt me?
 
Met die hoge nummerplaat vind ik de MT 09 absoluut mooi...niet in grijs natuurlijk...
 
Haha ja heb ze allemaal vergeleken, wilde eerst voor de blauwe gaan, maar die vond ik in het echt toch niet zo mooi. Smaken verschillen zullen we maar zeggen :)
 
Laatst bewerkt:
Bedoel je een kentekenhouder zoals op de oude mt-09? Zit hier namelijk in een kopie van de accessoire lijst te bladeren die een kennis van de beurs heeft meegenomen. Scheelde niet veel, maar hij heeft een z900 gekocht ipv een mt-09.

Is de classy license plate holder, zie bijlage. Prijs nog niet bekend. Ziet er wel mooi uit met dat logo en led.



Ja dat had ik achteraf beter kunnen doen indd, er stond op een bordje naast de 'high license plate', ik dacht die zal wel van yamaha zijn. Ik vraag het bij de dealer wel even na :t
full
 
Staan een hoop alu steuntjes, handles, tanktassen, etc in. Ook wel een apart en te duur uitlaatstuk. Wel mooie ruitjes, handvat verwarming, etc. Hier een deel van de info:
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan