Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

[afbeelding]

Deze bevallen me goed en waren niet eens duur. ze zijn bevestigd op de originele stuurgewichten (met een plastic van de dop van de kettingspray ertussen) zitten er inmiddels een 3000 km op en trillen minder dan de originele.

Highsider Victory chroom

Ik heb ze gewoon bij motoport Hengelo besteld.


Dat ziet er netjes uit, ik was al overstag voor de bar ends nu nog even kijken welk type :)

Deze zijn in ieder geval wel goed geprijsd, hier kan je het nog eens voor proberen! Geen last van trillingen bij lage/hoge snelheden?
 
Laatst bewerkt:
Thanks, dat was mijn gevoel ook wel een beetje. Deze zou ook gewoon passen? die 2017 versie heeft wel een 01 in het onderdeel nummer staan. Zou niet veel verschil moeten maken? Btw. Klopt dit is die van Boonstra. Schade viel reuze mee, wat kapjes en dan die achterbrug.

Let op dat het bij de brug die Boonstra heeft liggen wel om een tracer achterbrug gaat. Ik weet niet of daar verschil tussen zit?

Zou bijna denken gaan denk ALS ze er een hebben liggen dan hangen ze die er wel onder?
 
Laatst bewerkt:
Ja dat had ik dan ook wel verwacht inderdaad, maar ze gaven aan geen reparaties te verrichten op het moment dat ik de motor bij hun kocht. Ik ga even part nummers controleren en anders bestel ik die gewoon.
 
Thanks, dat was mijn gevoel ook wel een beetje. Deze zou ook gewoon passen? die 2017 versie heeft wel een 01 in het onderdeel nummer staan. Zou niet veel verschil moeten maken? Btw. Klopt dit is die van Boonstra. Schade viel reuze mee, wat kapjes en dan die achterbrug.
En die kromme achtebrug ophanging dan... wat ook wel frame heet... -O- weet je echt heel zeker dat er niets krom is aan de ophang punten?
 
Waarschijnlijk krijg je het wel voor elkaar (als het frame nog goed is), maar wil niet zeggen dat het goedkoop is. Mijn ervaring met Boonstra is dat ze heel goed van prijs weten...
 
Laatst bewerkt:
Daar ben ik nog niet achter op dit moment. Op eerste oog lijkt dat nog goed.
Eigenlijk wat de persoon hier net boven ook zegt... boonstra weet heel erg goed wat ze kopen en verkopen. Ik ben ervan overtuigt dat zij via de schade rapporten van de motoren veel meer eten dan dat ze zeggen in de advertenties. Als de schade echt zeg 1500 euro zou zijn(kapjes, achter brug) waarom is de motor dan niet gewoon gefixed?
 
Eigenlijk wat de persoon hier net boven ook zegt... boonstra weet heel erg goed wat ze kopen en verkopen. Ik ben ervan overtuigt dat zij via de schade rapporten van de motoren veel meer eten dan dat ze zeggen in de advertenties. Als de schade echt zeg 1500 euro zou zijn(kapjes, achter brug) waarom is de motor dan niet gewoon gefixed?

Dat is een hele goede vraag en eigenlijk eentje die ik had moeten stellen voor dat ik hem kocht. Helaas niet gedaan. Maar ben het wel met je eens.
 
Heb je geen 14 dagen retourrecht ofzo? Dat je van de koop af kunt zien?
Rechtsbijstandverzekering?
 
Dat is een hele goede vraag en eigenlijk eentje die ik had moeten stellen voor dat ik hem kocht. Helaas niet gedaan. Maar ben het wel met je eens.

Ik denk gewoon door de zure appel bijten en een nieuwe brug bestellen. IK zou er niet mee gaan rijden in ieder geval. Kun je hem daarna alsnog op MP aanbieden voor een avonturier...
 
Ik denk gewoon door de zure appel bijten en een nieuwe brug bestellen. IK zou er niet mee gaan rijden in ieder geval. Kun je hem daarna alsnog op MP aanbieden voor een avonturier...

Ik ga inderdaad een brug bestellen. ik wacht nog op een bevestiging of de B90-22110-00 hetzelfde is als de B90-22110-01 wat volgens de Yamaha Online Catalogus op de MT09 2017 zit.
 
Motoren bij Boonstra zijn allemaal total-loss geweest,of net over het randje total-loss geschreven anders koopt hij ze niet,is niet interessant.

Verkopen motoren met scheuren in het frame zonder het te melden enz....

Ik zeg je een ding ...ik koop nooit iets bij Boonstra
 
Laatst bewerkt:
Motoren bij Boonstra zijn allemaal total-loss geweest,of net over het randje total-loss geschreven anders koopt hij ze niet,is niet interessant.

Verkopen motoren met scheuren in het frame zonder het te melden enz....

Ik zeg je een ding ...ik koop nooit iets bij Boonstra


Ja...blijft lastig.
ik weet het andersom. Mijn 2016 fiets is in april total loss verklaard. Zou o.a met frame iets zijn. Heb ik zelf niet gezien overigens. Maar is opgehaald door Boonstra en hij is in zijn geheel verkocht aan iemand die hem momenteel ook weer te koop heeft staan.
Misschien viel het inderdaad mee, maar als ik het woord frame en total loss hoor wordt ik argwanend.

Hiermee wil ik overigens niet beweren dat de huidige verkoper bewust een fiets met schade verkoopt. Want het ligt er maar net aan hoe Boonstra hem verkocht heeft.
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er netjes uit, ik was al overstag voor de bar ends nu nog even kijken welk type :)

Deze zijn in ieder geval wel goed geprijsd, hier kan je het nog eens voor proberen! Geen last van trillingen bij lage/hoge snelheden?

bij lage snelheden rond de 4000 rpm trilt het wel (net zoals de rest van de fiets), op de snelweg verbazingwekkend weinig last van trillingen.
 
Nog een nieuwe mt-09 op de weg erbij :)

ohlins achterschokdemper,led knippers en comfort zadel komen eraan

IMG_20170704_173431.jpg

IMG_20170704_173441.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan