Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Helaas maar 1 MT 09 gezien.
Uiteraard wel de juiste kleur :)
Verder een hoop politie.
Denk dat elke weg in de straal van 10 km wel gecontroleerd werd
 
Ik was er rond 1300 pas. Wel meerdere mt's gezien. Ook eentje met de akra, zonder dB killer, maar die klonk zoveel zachter dan toen ik mijne ontdeed van de killer dat ik een paar keer moest kijken.

Wel lekkere milkshake gedronken en toen allerlei weggetjes terug naar Haarlem.
 
Beste mensen,

Ik ben al een hele poos niet meer actief geweest op het forum, maar heb zo'n 36.000 heerlijke km's op mijn GSR600A uit 2009 gereden. Wat een topfiets!

482743_487064714694098_1783282144_n.jpg


België, Duitsland, Engeland en " The Isle of Man" hebben we samen beleefd, het was fantastisch!

En dat geluid met de MIVV zonder dB-killers, niet normaal!

Helaas is dan nu toch de dag gekomen dat ik en mijn fiets afscheid van elkaar moeten nemen...

Vandaag bij de dealer de GSR ingeruild op een nieuwe MT09!

Ze hebben me ervan overtuigd dat ik met de MT09 nog veel meer plezier kan beleven! Einde van de maand staat hij klaar :]

Groeten Peter
 
Beste mensen,

Ik ben al een hele poos niet meer actief geweest op het forum, maar heb zo'n 36.000 heerlijke km's op mijn GSR600A uit 2009 gereden. Wat een topfiets!

[afbeelding]

België, Duitsland, Engeland en " The Isle of Man" hebben we samen beleefd, het was fantastisch!

En dat geluid met de MIVV zonder dB-killers, niet normaal!

Helaas is dan nu toch de dag gekomen dat ik en mijn fiets afscheid van elkaar moeten nemen...

Vandaag bij de dealer de GSR ingeruild op een nieuwe MT09!

Ze hebben me ervan overtuigd dat ik met de MT09 nog veel meer plezier kan beleven! Einde van de maand staat hij klaar :]

Groeten Peter

Met de opties:

wui3chkm4gb8y.jpg
 
Hier ook een mt09 in bestelling, deze komt naast mijn zr7s

Normaal was de levering in mei maar de kleur Matt grey zou vertraging hebben. Levering uitgesteld naar juni...
 
Ik zit er sterk aan te denken om over te schakelen naar een 09.
Echter, alle reviews die je leest en bekijkt spreken over die veel te zachte vering.
Probleemloos op te lossen (maar dan zit je samen met wat andere obligate opties meteen aan een héél stevige meerprijs!).

Ik rijd nu met een FZ6 S2, geen woon-werk enkel ritjes van zo'n 100km aan een sportief tempo.
Heel fijne fiets, enkel mis ik het koppel. Zorgt er voor dat je gewoon constant in de toeren gaat en dat tempo al snel té sportief wordt.

Hebben jullie allemaal nieuwe cartridges in de vork en/of achtervering vervangen? Of valt het heus mee als je niet het circuit op gaat en gewoon graag bochtjes aansnijdt op binnenwegen?
Testrijden levert het meest duidelijke antwoord maar ik wil 2de hands kopen (particulier) en dan ga je niet even naar de dealer doen alsof je interesse hebt in een nieuwe...
 
Beste mensen,

Ik ben al een hele poos niet meer actief geweest op het forum, maar heb zo'n 36.000 heerlijke km's op mijn GSR600A uit 2009 gereden. Wat een topfiets!

[afbeelding]

België, Duitsland, Engeland en " The Isle of Man" hebben we samen beleefd, het was fantastisch!

En dat geluid met de MIVV zonder dB-killers, niet normaal!

Helaas is dan nu toch de dag gekomen dat ik en mijn fiets afscheid van elkaar moeten nemen...

Vandaag bij de dealer de GSR ingeruild op een nieuwe MT09!

Ze hebben me ervan overtuigd dat ik met de MT09 nog veel meer plezier kan beleven! Einde van de maand staat hij klaar :]

Groeten Peter
Als je er ook mee het circuit op gaat is het een must om je vering aan te passen, maar dat zul je al wel weten.
 
Ligt eraan wat voor rijder je bent. Wil je het onderste uit de kan,dan is andere vering een must. Rij je normaal,dan kun je ook gerust zonder goed genieten van de MT. De meesten kiezen toch eerder voor een leuk uitlaatsysteem dan voor goede vering ;)
 
Hallo
Mijn naam is Guy.
Ben hier nieuw.
Deze week is eindelijk mijn mt09 Night Fluo aangekomen.
Besteld in December 2015.
Er zouden problemen zijn met leveringen . De kleur Night Fluo zijn niet meer leverbaar zijn in Belgie en Nederland. Ik zou de laatste voor dit jaar in Belgie hebben.
Nog aan het inrijden , maar toch al heel tevreden over de Mt09
Grtz
full
 
Ligt eraan wat voor rijder je bent. Wil je het onderste uit de kan,dan is andere vering een must. Rij je normaal,dan kun je ook gerust zonder goed genieten van de MT. De meesten kiezen toch eerder voor een leuk uitlaatsysteem dan voor goede vering ;)
Bekijk die foto van hem nog maar eens, dat ga je niet redden met std vering. Ik race al een jaartje of 15 en geef les bij Racecracks en rij nu op straat (in oostenrijk) dus de MT met std vering, daar kun je op het circuit niet mee meekomen als je wat gas gaat geven. Ik had het vanmiddag op de straat al, voor te licht dus weinig grip en pompen aan de achterkant, niet lekker. Op mijn MT gaat voor de straat al een andere set vering in.
 
Bekijk die foto van hem nog maar eens, dat ga je niet redden met std vering. Ik race al een jaartje of 15 en geef les bij Racecracks en rij nu op straat (in oostenrijk) dus de MT met std vering, daar kun je op het circuit niet mee meekomen als je wat gas gaat geven. Ik had het vanmiddag op de straat al, voor te licht dus weinig grip en pompen aan de achterkant, niet lekker. Op mijn MT gaat voor de straat al een andere set vering in.

Thnx voor de welkom!

En Guy, wat een mooie fiets *D

Ik heb mij niet verdiept in de vering en zal vanzelf wel ondervinden of de vering voldoende is of echt ondermaats. Met mijn GSR heb ik altijd met de standaardvering gereden en dit beviel me opzicht prima. De voorkant vond ik wel wat zacht, mar ik redde me er prima mee. Met mijn gewone straatbanden reed ik er 2:07 mee op Assen, wat best vlot leek. Ik hou er van om flink de bochtjes te pakken en als de omgeving het toestaat (veilig) mag ik ook graag met een kneedown in of uit voegen. Hard rechtdoor rijden vind ik echt niets :r , maar ik ben natuurlijk wel benieuwd hoe hard de fiets op de teller loopt.

Straks eerst maar eens rustig het blok inrijden en de vering wat afstellen, dan zien we wel hoe hoog de funfactor is!

Ik krijg de motor geleverd op Bridgestone S20, rijden de meesten hier op S20?

Gr. Peter
 
Ik rij nu nog op de originele Dunlops maar de achterband is bijna aan vervanging toe dus er ligt al een setje S20 EVO klaar om gemonteerd te worden.
 
Hmm, die zwarte vork lijkt me wel wat :Y. Ik heb een gouden, minder mijn smaak. Iemand bereid om deze te ruilen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan