MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog mensen die morgen bij de Tex zijn? Dat ik niet weer koekjes voor nop meeneem. 🙈 planning is toch wel even een ritje maken morgen.
 
Wat een geweldige dag om te rijden. Ga je op de 31 aanvoelen hoe hard je fiets wil. Toch nog niet het lef om voluit te gaan. En dan ga je de 31 af om te tanken. Zie je ineens een 8liter bugatti veyron Supersport 16.4 voor je. En gaat die ineens weer de 31 op. Dus direct er achter aan. Hij wacht op mij en een kameraad (r1). En wacht tot we klaar zijn om te gaan "racen", ondertussen druk de auto aan het bewonderen en vergeet ff te kijken naar m'n toerenteller, ineens hoor ik de toerenbegrenzer. Fuck schakelen idioot, hè jammer hij is weg. Kameraad kan hem nog bij houden. Gelukkig ze moeten remmen. Ik kom weer dichterbij. Hij wacht op ons, super gaaf. Nog een keer proberen, oke ik rijd nu 260 en hij is weg, helaas maar wat gaaf. Wat een dikke auto. Nog niet m'n topsnelheid maar vond 260 wel hard zat.

Korte video op mijn Instagram ;
 
Laatst bewerkt:
Wat een geweldige dag om te rijden. Ga je op de 31 aanvoelen hoe hard je fiets wil. Toch nog niet het lef om voluit te gaan. En dan ga je de 31 af om te tanken. Zie je ineens een 16.4liter bugatti veyron Supersport voor je. En gaat die ineens weer de 31 op. Dus direct er achter aan. Hij wacht op mij en een kameraad (r1). En wacht tot we klaar zijn om te gaan "racen", ondertussen druk de auto aan het bewonderen en vergeet ff te kijken naar m'n toerenteller, ineens hoor ik de toerenbegrenzer. Fuck schakelen idioot, hè jammer hij is weg. Kameraad kan hem nog bij houden. Gelukkig ze moeten remmen. Ik kom weer dichterbij. Hij wacht op ons, super gaaf. Nog een keer proberen, oke ik rijd nu 260 en hij is weg, helaas maar wat gaaf. Wat een dikke auto. Nog niet m'n topsnelheid maar vond 260 wel hard zat.

Korte video op mijn Instagram ;
:}
Heb jij de gopro met een gewone plak mount aan je helm?
 
Ziet dr helemaal niet zo snel uit. Zelfs duidelijk een gezinsbak in beeld :z :+
 
Zwaai Zwaai

Wat een heerlijk weertje vandaag, echt lekker om op kantoor aan 't werk te zijn ;(
 
Daarom heb ik een halve dag vrij genomen, ff lopend naar het centrum gegaan, kappertje gepakt, nieuw rijbewijs aangevraagd, ik had alleen mijn jas niet moeten vergeten, best fris :X
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan