MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neuh, het paard moet er straks weer in he, buren beginnen al te klagen nu die in de achtertuin staat
 
Nou, ik heb net even gegoogled op Delta FM, dan moet je toch serieus aan de zuip gaan wil je daar geen last meer van hebben :X :P
 
Zojuist 2 nieuwe motorhoezen van Verheul besteld voor de GooF's, mijn oude viel afgelopen zomer al in brokken uit elkaar, de resten kon ik rechtop tegen de schutting zetten :+ Die van Bouw is ook al gescheurd, dus hopelijk houden deze het beter uit :P

Van het voorjaar maar een afdakje in elkaar frommelen, daar vind ik het nu nog te koud voor :P
 
Zojuist 2 nieuwe motorhoezen van Verheul besteld voor de GooF's, mijn oude viel afgelopen zomer al in brokken uit elkaar, de resten kon ik rechtop tegen de schutting zetten :+ Die van Bouw is ook al gescheurd, dus hopelijk houden deze het beter uit :P

Van het voorjaar maar een afdakje in elkaar frommelen, daar vind ik het nu nog te koud voor :P
Frommelen altijd leuk... heb hier el cheapo hoezen van de Lidl maar die gebruik ik dan weer onder de carport... houden ze het best lang vol O-)
 
Frommelen altijd leuk... heb hier el cheapo hoezen van de Lidl maar die gebruik ik dan weer onder de carport... houden ze het best lang vol O-)
Tja, geen carport hier....

En el cheapo van de Lidl is prima, heb van 2 vrienden die bij een BMW dealer werken gehoord hoeveel die hoezen voor een gemiddelde GS kosten :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan