MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ligt eraan wie de cake bakt...

spacecake.jpg


met deze cake word de sfeer wel erg bijzonder....

:+
 
Ik zie in mijn gedachten al bepaalde MF'er zeggen dat erbij iemand een roze olifant uit iemand z'n neusgat kruipt, en dat bij een ander ie niet kan horen wat ie zegt omdat een kabouter vreselijk loopt te vloeken :+
 
Woensdag kan ik de motor weer ophalen, beurtje plus nieuwe banden! pekel waarschijnlijk weg en temperaturen boven de 0! (3 weken winterslaap voorbij)

Hopen dat de auto nog wat opbrengt op de sloop, kan dat geld naar de banden toe. Of jullie moeten iemand weten die een loop of sloop Opel Zafira A (1999, 1.8 benzine, rood). Waarschijnlijk is een klep lek. Ik vind het niet meer waard om er tijd, of geld in te stoppen.

Dus waarschijnlijk is na deze week de motor ook mijn enigste vervoersmiddel :) Alleen even kijken hoe ik dat doe met de sporttas, net een abbo op basic fit genomen...
 
Woensdag kan ik de motor weer ophalen, beurtje plus nieuwe banden! pekel waarschijnlijk weg en temperaturen boven de 0! (3 weken winterslaap voorbij)

Hopen dat de auto nog wat opbrengt op de sloop, kan dat geld naar de banden toe. Of jullie moeten iemand weten die een loop of sloop Opel Zafira A (1999, 1.8 benzine, rood). Waarschijnlijk is een klep lek. Ik vind het niet meer waard om er tijd, of geld in te stoppen.

Dus waarschijnlijk is na deze week de motor ook mijn enigste vervoersmiddel :) Alleen even kijken hoe ik dat doe met de sporttas, net een abbo op basic fit genomen...


het gaat lekker,, de regen spoelt al dat zout weg ,, en de komende 2 weken ziet het er best gunstig uit , kon wel zijn als we deze lijn vasthouden de motor met een 3 weken wel weer eruit kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan