MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
de kwaliteit valt tegen, de stiksels laten los op 3 plekken, dat word nu gefixt.
een nieuwe broek kopen is duurder
 
Hoi MF-Oost,

Even voorstellen, ik ben Tom, ben 38, woonachtig in de omgeving van Almelo en werkzaam in de IT (in Hengelo tegenover de TEX). Sinds kort (na jááren een GSX600F gereden te hebben) eigenaar van een mooie Yamaha R1 uit 2002.

Daar waar het werk en gezin dit toelaat probeer ik af een toe een ritje met haar te maken.

Misschien zien we elkaar eens.

Tom (aka. 1nfinity)

Hier een paar pic's van mijn beauty :)

kejcyrra7ynqy.jpg


s3kqqatzv4wmx.jpg
 
Hoi MF-Oost,

Even voorstellen, ik ben Tom, ben 38, woonachtig in de omgeving van Almelo en werkzaam in de IT (in Hengelo tegenover de TEX). Sinds kort (na jááren een GSX600F gereden te hebben) eigenaar van een mooie Yamaha R1 uit 2002.

Daar waar het werk en gezin dit toelaat probeer ik af een toe een ritje met haar te maken.

Misschien zien we elkaar eens.

Tom (aka. 1nfinity)

Hier een paar pic's van mijn beauty :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Ze blijven toch gaaf he! Welkom :W
 
Kwam bij toeval onderweg een bekende tegen met een fatsoenlijke camera. Hij stuurde mij dit als resultaat :9~
Misschien weer eens tijd voor een MF-oost Fotoshoot? :Y

c2i60.jpg
 
je heb een aantal varianten DC5800 maar het is me duidelijk het is een Intel® Core™2 Duo processor reeks ,, standaard 2 Gb geheugen ,, er kan 16 Gb in, met 8 Gb zal ie belangrijk sneller worden en wel met win 10 kunnen draaien.

het blijven oude machines , of je dat nog een 120 a 140 per machine aan geheugen moet stoppen ,, met een SSD erin worden ze echt pittig van maar is wel een 100 a 150 extra.
maar je kan zo volgende week een fataal defect aan je moederbord krijgen en een vervangend moederbord word heel lastig. zou zelf naar een aanbieding zoeken naar een overjarig model , dan heb je nog veel meer snelheid en meer garanties dat je een aantal jaar verder kunt zonder gezeik.

Ik heb er drie staan dus aan spare parts geen gebrek. :)
Zoals gezegd hebben ze ook praktisch niets gekost.
Er mag van mij ook Win 7 op.
Dan kunnen ze in ieder geval er weer even mee door.
Het is hoofdzakelijk internet , mail en foto opslag.
Geen zware games of iets dergelijks.
Ik heb wel een dvd gekregen van een maat met Win 7 maar of dat llemaal wel veilig is?
Geen idee waar die weg komt.

Voor een ervaren gebruiker die weet waar hij wel en niet op moet klikken prima, maar de kans dat je een virusje of iets dergelijks oploopt is groter dan bij een systeem waar nog updates voor worden uitgebracht.

Overigens is Ubuntu erg gebruikersvriendelijk, zeker gezien de veranderde interfaces van Windows. Mailen, internetten en foto's opslaan gaat prima, hoef je echt geen nerd voor te zijn. En het is heel veel sneller in opstarten, gebruik en vooral updates.

Das juist ook het probleem.
Een staat er in het ouderlijk huis en die gebruiken m alleen nog voor uitprinten van papieren. (bankafschriften etc)
Compleet leek dus na het verhaal over het einde van Vista was er al paniek. :')
Ik zelf zou geen problemen hebben met Ubuntu maar of dat een optie is voor mijn vrouw en ouderlijk huis weet ik nie.

Psssssssssssssssssst MOTOR-FORUM
en ja vroeger was .............. nou ja beter ?

Ach ja... er wordt wel vaker een afslag genomen. :X :P
 
Zelfs met dB killer heeft het nog ietsie teveel "karakter" naar mijn smaak. (Zijn dit de voortekenen? klagen over lawaai,rijd nu op scooter :o )
 
Laatst bewerkt:
Zelfs met dB killer heeft het nog ietsie teveel "karakter" naar mijn smaak. (Zijn dit de voortekenen? klagen over lawaai,rijd nu op scooter :o )
:+

het enige ontbreek is klagen over aso gedrag van derden en van jeugd dat jij dat toen niet hoefte te flikken _O-
 
Das juist ook het probleem.
Een staat er in het ouderlijk huis en die gebruiken m alleen nog voor uitprinten van papieren. (bankafschriften etc)
Compleet leek dus na het verhaal over het einde van Vista was er al paniek. :')
Ik zelf zou geen problemen hebben met Ubuntu maar of dat een optie is voor mijn vrouw en ouderlijk huis weet ik nie.
Probeer het is op één PC.. kan vanaf een USB stick worden gedraaid.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan