MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had er oren naar, maar de beloofde viva Italia vrijkaartje voor Assen morgen toch nog gekregen,

Als je gaat veel plezier..... :]

Jammer dat je niet mee kunt. Een mooie dag in Assen toegewenst tussen alle Italo disco. Aangezien er verder geen mensen zijn die zich hebben gemeld om mee te rijden vertrek ik morgen op mijn KTM voor een mooie route van +/- 380km richting het teutoburgerwald.
 
Jammer dat je niet mee kunt. Een mooie dag in Assen toegewenst tussen alle Italo disco. Aangezien er verder geen mensen zijn die zich hebben gemeld om mee te rijden vertrek ik morgen op mijn KTM voor een mooie route van +/- 380km richting het teutoburgerwald.
Heffun! Fikse afstand!
 
Gaat over de communicatie, actie is nog steeds terecht op dat moment uitgevoerd.Zonder deze middelen houden sommige supporters het klaarblijkelijk niet vol..


denk als je zo stijf van die rommel staat je niet eens weet wie er gewonnen heeft......

we hebben er mooi weer bij

Tex ?
 
Moet de GooF nog even helemaal nalopen.... misschien zelfs eerst een beurtje geven...
 
Vandaag heerlijk stuk wezen sturen :] . Al met al 420 km door de Duitse heuvelen, iets langer als gepland, maar perfect voor een lange dagtocht.
Lekker stevig door gereden, onderweg veel wielertochten en andere motorrijders die het tempo iets drukten. Deze keer geen bratwurst, maar schnitzel als brandstof aan het einde :9~ )

Nu onderuit op de bank Motogp kijken :W
 
Vandaag heerlijk stuk wezen sturen :] . Al met al 420 km door de Duitse heuvelen, iets langer als gepland, maar perfect voor een lange dagtocht.
Lekker stevig door gereden, onderweg veel wielertochten en andere motorrijders die het tempo iets drukten. Deze keer geen bratwurst, maar schnitzel als brandstof aan het einde :9~ )

Nu onderuit op de bank Motogp kijken :W
Knap eind, ik had er slechts 232km erop zitten....Assen TT-Circuit.

Rustig gereden en het wordt steeds gekker hier, zo op de laatste 45km N36/A36:
- Flitscontrole met een groen container thv Vriezenveen
- Flitscontrole busje thv afslag Almelo
En even verderop thv viaduct Azelo weer busje en een flitcontrole waarbij de agenten iets verderop in de starthouding stonden om de overtreders eruit te plukken.

Iig ik heb gezwaaid..... :]
 
Gisteren een klein anderhalf uur en 1 minuut de triple uitgelaten.
Was wel weer even lekker.
 
Vandaag heerlijk stuk wezen sturen :] . Al met al 420 km door de Duitse heuvelen, iets langer als gepland, maar perfect voor een lange dagtocht.
Lekker stevig door gereden, onderweg veel wielertochten en andere motorrijders die het tempo iets drukten. Deze keer geen bratwurst, maar schnitzel als brandstof aan het einde :9~ )

Nu onderuit op de bank Motogp kijken :W
Gespot in Hengelo... reed nog stuk achter je aan maar je ging rechtsaf bij F op den Bult ;) (en ikke rechtdoor)
 
O hai!

Nieuw hier, bij deze meldt ik mij aan op dit forum. Koekjes gegarandeerd als er een keer een ritje gemaakt word.

Ik rij een Thunderace en heb sinds vorige maand mijn rijbewijs.
 
Laatst bewerkt:
Rijd momenteel ook met SC... geen zin om ze weer te wisselen. Welke bandenspanning rijd je mee?
Op straat rijd ik met S20evo's (banddruk zal iets van 2,7 of zo zijn).
SC2's gebruik ik alleen op circuit en dat is 1,5 (koud)
$Add: de jongens van Pirelli adviseerden geloof ik 2,4/2,5 of zo voor straatgebruik van SC2's.
(maar helemaal zeker weten doe ik het niet... Heb er toen alleen mee terug naar huis gereden :P )
 
Laatst bewerkt:
Warm is het inderdaad 2,1 voor, 1,8 achter(circuit) op straat voor 2,5 en achter 2,8. Bevalt prima :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan