MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog gereden op de bmw f800 st reed heel goed voor een 2 cilinder maar de vfr vond ik scherper sturen en motorisch aangenamer...

En slechts 50 euro korting vanwege geen inruil vond ik armetierig..... ;)
 
Laatst bewerkt:
Mijn idee ook, alleen zit ik te wachten op een voordelige....ik heb ook de tijd dus er komt vanzelf eentje langs.

Bor had er ook eentje....
 
Nog gereden op de bmw f800 st reed heel goed voor een 2 cilinder maar de vfr vond ik scherper sturen en motorisch aangenamer...

En slechts 50 euro korting vanwege geen inruil vond ik armetierig..... ;)


dat is echt slecht , die hadden blijkbaar geen belang in een sales.
 
Even een kleine mededeling, ik heb de F 800 GS de deur uit gedaan.

Na een hoop wikken en wegen en ergernis, de GS is best een leuke motor maar het dealer onderhoud was duurder dan de afschrijving...... en terwijl ik kostbare zaken als banden en ketting en alles wat je met basis gereedschap kan doen zelf al deed.

ik rij veel minder de laatste jaren, en dan vind ik het zonde om zo'n leuke motor te laten stoffen.

heb nog niet concreet wat ik nu ga kopen & rijden, denk dat het iets word waar ik weer alles zelf aan kan doen, ( alleen revisie werk niet ) en wat door de tuinpoort past.

Kon wel zijn als ik tegen een leuke K75 aan loop of zo dat het dit word.
 
Even een kleine mededeling, ik heb de F 800 GS de deur uit gedaan.

Na een hoop wikken en wegen en ergernis, de GS is best een leuke motor maar het dealer onderhoud was duurder dan de afschrijving...... en terwijl ik kostbare zaken als banden en ketting en alles wat je met basis gereedschap kan doen zelf al deed.

ik rij veel minder de laatste jaren, en dan vind ik het zonde om zo'n leuke motor te laten stoffen.

heb nog niet concreet wat ik nu ga kopen & rijden, denk dat het iets word waar ik weer alles zelf aan kan doen, ( alleen revisie werk niet ) en wat door de tuinpoort past.

Kon wel zijn als ik tegen een leuke K75 aan loop of zo dat het dit word.
-O- snap het wel, beurt van de F800GS is duurder dan die van de Audi A1 :/ Zelfs als je niet naar de merkdealer stapt. En de A1 is even zuinig...
Maar zonder beurt schrijft de motor nog harder af.
Succes met de zoektocht...
 
Nog gereden op de bmw f800 st reed heel goed voor een 2 cilinder maar de vfr vond ik scherper sturen en motorisch aangenamer...
En slechts 50 euro korting vanwege geen inruil vond ik armetierig..... ;)
Dat is niet veel inderdaad. Zo'n F800ST is denk ik net iets minder motor dan een VFR. Zit zelf nog steeds te dubben over een Moto Guzzi ernaast.. maar de Mrs heeft geloof ik andere plannen met het geld -O-
 
-O- snap het wel, beurt van de F800GS is duurder dan die van de Audi A1 :/ Zelfs als je niet naar de merkdealer stapt. En de A1 is even zuinig...
Maar zonder beurt schrijft de motor nog harder af.
Succes met de zoektocht...


een jonge courante BMW moet je het onderhoud documenteren anders is je inruil idd knudde.
en je zit met terugroep en mods die je niet krijgt alleen bij bepaalde zaken schrijven ze je aan.

de rest vertel ik je wel bij tex of per PM.

een guzzi daar kan je ook goed overal bij en een cardan, maar hoor dat ze wel de nodige kennis vergen,, nu leer ik dat soort dingen mega snel maar toch.
 
Laatst bewerkt:
Even een kleine mededeling, ik heb de F 800 GS de deur uit gedaan.

Na een hoop wikken en wegen en ergernis, de GS is best een leuke motor maar het dealer onderhoud was duurder dan de afschrijving...... en terwijl ik kostbare zaken als banden en ketting en alles wat je met basis gereedschap kan doen zelf al deed.

ik rij veel minder de laatste jaren, en dan vind ik het zonde om zo'n leuke motor te laten stoffen.

heb nog niet concreet wat ik nu ga kopen & rijden, denk dat het iets word waar ik weer alles zelf aan kan doen, ( alleen revisie werk niet ) en wat door de tuinpoort past.

Kon wel zijn als ik tegen een leuke K75 aan loop of zo dat het dit word.
Logische keuze dan, hopelijk vind je snel iets wat je leuk lijkt :Y
 
Dat is niet veel inderdaad. Zo'n F800ST is denk ik net iets minder motor dan een VFR. Zit zelf nog steeds te dubben over een Moto Guzzi ernaast.. maar de Mrs heeft geloof ik andere plannen met het geld -O-
Komop zeg, wie heeft er nou de broek aan in huis, kopen dat ding 8-)

gelukkig zit Bouw heel weinig op MF, anders sliep ik vannacht op de bank O-)
 
Ik heb een rode op het oog, die zijn sneller....... _O- Die zilveren bij BOR vind ik qua kleur ook netjes....

Iig ik heb geen haast, hij moet goedkoop zijn en natuurlijk ook technisch in orde. Overigens ben ik net een paar weken aan het kijken, zeker geen haast hier..... 8-)

Met de manier van mijn aankopen krijgen we de topic wel vol tegen de kerst.... _O-
 
Laatst bewerkt:
een jonge courante BMW moet je het onderhoud documenteren anders is je inruil idd knudde.
en je zit met terugroep en mods die je niet krijgt alleen bij bepaalde zaken schrijven ze je aan.

de rest vertel ik je wel bij tex of per PM.

een guzzi daar kan je ook goed overal bij en een cardan, maar hoor dat ze wel de nodige kennis vergen,, nu leer ik dat soort dingen mega snel maar toch.

Ben benieuwd doe maar PM want bij de Tex gaat het niet worden.
Wat die inruil betreft, dat gaat nog wel even duren, volgend jaar is de motor 5 jaar, maar hij gaat pas bij 50.000 weg en zit noch niet op de helft, dus ik maak mij geen zorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan