MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga morgen een route van een uurtje of 3 uitproberen die ik over een paar weken met een groep collegas ga rijden.

Als er interesse is kan ik ff bij de tex langskomen voor mensen die aan willen haken?
 
Had wel interesse, vandaag helaas geen tijd om te rijden. 8-)

Dinsdag of woensdag ga ik nog een tweetal plaatsen in Duitsland langs om nog wat afspraken te maken voor een toerrit van mijn werk aanstaande vrijdag. Mocht er nog iemand tijd hebben om deze sterk ingekorte (volledige route 6 uur rijden!) mee te rijden, laat het maar weten.
 
Had wel interesse, vandaag helaas geen tijd om te rijden. 8-)

Dinsdag of woensdag ga ik nog een tweetal plaatsen in Duitsland langs om nog wat afspraken te maken voor een toerrit van mijn werk aanstaande vrijdag. Mocht er nog iemand tijd hebben om deze sterk ingekorte (volledige route 6 uur rijden!) mee te rijden, laat het maar weten.
Geen tijd, maar veel plezier. En nog gefeliciteerd met je verjaardag!
 
*bump*
Aangezien het mooi weer is/wordt/blijft de komende dagen, ik 4 dagen weekend heb en het alleen rijden inmiddels wel een beetje zat ben, iemand zin om een keer een stukje te gaan rijden? :+
 
*bump*
Aangezien het mooi weer is/wordt/blijft de komende dagen, ik 4 dagen weekend heb en het alleen rijden inmiddels wel een beetje zat ben, iemand zin om een keer een stukje te gaan rijden? :+
Wens je veel succes. De tijden dat er bijna elke dag gereden werd zijn al enige jaren voorbij.. hoop dat je iemand vind. Anders even een eigen topic openen.
 
ik wil van het weekend wel mee stuk rijden. Als het goed is heb ik dit weekend tijdelijk een andere motor aangezien mijn eigen motor tijdelijk niet in rijdende staat verkeerd ;(

je zou ook nog op facebook kunnen vragen, er zijn 2 twentse motorrijders groepen genaamd Twentse Motorrijders en Motorrijden in Twente
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat ik zondag middag even kan, alleen heb eigenlijk in de planning staan om met de motor van een vriendin aan de slag te gaan. hangt er van af wat "een stukje" is en hoe laat enzo.

Maandag zou ik wel kunnen, maar dat is waarschijnlijk voor de meeste anderen niet zo haalbaar.
 
Laatst bewerkt:
Hmm, net ff lid geworden van de facebook groepen, zie ik dat er morgen in gramsbergen classic tt is, dus denk dat ik daar dan maar eens heen ga.. maar zondag kan ik sowieso wel! :)
Waar en hoe laat en hoe ver maakt me eigenlijk niet eens zo veel uit, elke km is er weer 1 he :P
 
Hmm, net ff lid geworden van de facebook groepen, zie ik dat er morgen in gramsbergen classic tt is, dus denk dat ik daar dan maar eens heen ga.. maar zondag kan ik sowieso wel! :)
Waar en hoe laat en hoe ver maakt me eigenlijk niet eens zo veel uit, elke km is er weer 1 he :P
Oh heerlijk nog die jeugdige onbevangenheid.. maar je hebt gelijk hoor, eerst jaar ook iets van 20K gereden.. ben nu blij als ik de de 10K haal..
 
Oh heerlijk nog die jeugdige onbevangenheid.. maar je hebt gelijk hoor, eerst jaar ook iets van 20K gereden.. ben nu blij als ik de de 10K haal..
Hehe de 20.000 ga ik denk ik sowieso niet redden.. alhoewel ik momenteel meer vrij ben dan werk, dus dan gaat t vrij hard :+
Vanavond zo slim geweest om naar de auto te lopen zonder mn veters te strikken dus vol op m'n plaat gegaan, met als gevolg een bezoekje aan de huisartsenpost en m'n arm volledig in t verband _O- brommert moet de komende dagen dus helaas toch bij huis blijven :/
 
Hehe de 20.000 ga ik denk ik sowieso niet redden.. alhoewel ik momenteel meer vrij ben dan werk, dus dan gaat t vrij hard :+
Vanavond zo slim geweest om naar de auto te lopen zonder mn veters te strikken dus vol op m'n plaat gegaan, met als gevolg een bezoekje aan de huisartsenpost en m'n arm volledig in t verband _O- brommert moet de komende dagen dus helaas toch bij huis blijven :/
:/ ik val nooit O-)
 
Hehe de 20.000 ga ik denk ik sowieso niet redden.. alhoewel ik momenteel meer vrij ben dan werk, dus dan gaat t vrij hard :+
Vanavond zo slim geweest om naar de auto te lopen zonder mn veters te strikken dus vol op m'n plaat gegaan, met als gevolg een bezoekje aan de huisartsenpost en m'n arm volledig in t verband _O- brommert moet de komende dagen dus helaas toch bij huis blijven :/
Beterschap!
 
jij vlijt je neder :Y
Zoiets ja.. zal de definitie nog eens opzoeken O-)
uit de oude doos(#131)

'*jeepeedeetje-doen: het langzaam, edoch zeker omvallen in een bochtige omgeving en zachtjes ter aarde neerstrijken...
*aapje(s) doen: hetzij rondrijden met een dusdanige slechte accu met een ''dzjuuu-dzjuuu'' effect.. rondrijden met nog (waarvan je dacht dat het weg was) gereedschap achter de kuip. En niet te vergeten het vaststellen van missende onderdeeltjes waardoor de motor onder de swaffeling zit :/ (het beruchte oliedopje :+ )
'
 
Laatst bewerkt:
Oh heerlijk nog die jeugdige onbevangenheid.. maar je hebt gelijk hoor, eerst jaar ook iets van 20K gereden.. ben nu blij als ik de de 10K haal..

Vroegah, toen je altijd bereid was een ritje voor te rijden voor groene blaadjes ;)
 
Hehe de 20.000 ga ik denk ik sowieso niet redden.. alhoewel ik momenteel meer vrij ben dan werk, dus dan gaat t vrij hard :+
Vanavond zo slim geweest om naar de auto te lopen zonder mn veters te strikken dus vol op m'n plaat gegaan, met als gevolg een bezoekje aan de huisartsenpost en m'n arm volledig in t verband _O- brommert moet de komende dagen dus helaas toch bij huis blijven :/
Oei, beterschap!
 
Zoiets ja.. zal de definitie nog eens opzoeken O-)
uit de oude doos(#131)

'*jeepeedeetje-doen: het langzaam, edoch zeker omvallen in een bochtige omgeving en zachtjes ter aarde neerstrijken...
*aapje(s) doen: hetzij rondrijden met een dusdanige slechte accu met een ''dzjuuu-dzjuuu'' effect.. rondrijden met nog (waarvan je dacht dat het weg was) gereedschap achter de kuip. En niet te vergeten het vaststellen van missende onderdeeltjes waardoor de motor onder de swaffeling zit :/ (het beruchte oliedopje :+ )
'
Kan weer in de OP hoor, als je dat graag wil O-)
 
Hehe de 20.000 ga ik denk ik sowieso niet redden.. alhoewel ik momenteel meer vrij ben dan werk, dus dan gaat t vrij hard :+
Vanavond zo slim geweest om naar de auto te lopen zonder mn veters te strikken dus vol op m'n plaat gegaan, met als gevolg een bezoekje aan de huisartsenpost en m'n arm volledig in t verband _O- brommert moet de komende dagen dus helaas toch bij huis blijven :/
_O-
 
Zoiets ja.. zal de definitie nog eens opzoeken O-)
uit de oude doos(#131)

'*jeepeedeetje-doen: het langzaam, edoch zeker omvallen in een bochtige omgeving en zachtjes ter aarde neerstrijken...
*aapje(s) doen: hetzij rondrijden met een dusdanige slechte accu met een ''dzjuuu-dzjuuu'' effect.. rondrijden met nog (waarvan je dacht dat het weg was) gereedschap achter de kuip. En niet te vergeten het vaststellen van missende onderdeeltjes waardoor de motor onder de swaffeling zit :/ (het beruchte oliedopje :+ )
'
Swaffeling :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan