MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zoek eigenlijk een knappe actioncam waar ze niet de hoofdprijs vragen en niet aan de andere kant van het land of waar de rottigheid van afdruipt

liefst een gopro , de goedkope instap modellen zijn qua beeld kwaliteit toch niet wat ik zoek eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
ik zoek eigenlijk een knappe actioncam waar ze niet de hoofdprijs vragen en niet aan de andere kant van het land of waar de rottigheid van afdruipt

liefst een gopro , de goedkope instap modellen zijn qua beeld kwaliteit toch niet wat ik zoek eigenlijk.


Ik ben erg fan van gopro. Heb er momenteel nog 3. qua service is het echt top. Camera functioneert niet super meer, opsturen en volledig nieuwe terug gekregen. Met een nieuwe accu a €30,- en een nieuwe behuizing van €50,-. Maar ik heb er helaas al een paar kapot gevlogen met racedrones en ben toen overgestapt op de Xiaomi YI. Deze heeft mij rond de €50 gekost en de beeldkwaliteit komt in de buurt van de gopro Hero 3 Black Edition. Het is zeker niet hetzelfde maar voor die prijs is het zeer acceptabel. Hij filmt. 1080-60fps. Je zegt dat de kwaliteit van de instap niet is wat je zoekt. Maar wat zijn je eisen dan? Want de beeldkwaliteit van de "goedkope" session is gewoon erg goed. Nadeel is alleen geen verwisselbare accu's.
 
ik heb twee nieuwe merk camera's overwogen

GoPro HERO4 Session - Standard

en de

Sony Action Cam Mini HDR-AZ1VR


en dan heeft de GoPro nog het beste beeld, maar je kan de accu niet wisselen en na 2 a 3 jaar zijn die gewoon gaar zeker omdat je die dingen eigenlijk te weinig gebruikt

De Sony heeft genoeg opties en mogelijkheden die ik wel interessant vind een vorm beeld stabiliteit




dan kan ik beter een hoger model kopen 2e hands dacht ik zo

of deze SJCAM SJ4000 WiFi schijnt heel leuk te zijn maar eens wat review zien
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier gopro Hero 2 te koop met WiFi en LCD backpack, remote, extra accu's en genoeg accessoires zoals op de foto te zien is.....kortom helemaal compleet.

full
 
Ik heb hier gopro Hero 2 te koop met WiFi en LCD backpack, remote, extra accu's en genoeg accessoires zoals op de foto te zien is.....kortom helemaal compleet.

[afbeelding]


Die maken nog steeds aardige plaatjes, heb je wat eigen sample clips online staan ?
 
Laatst bewerkt:
Hallo mensen.

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en aangezien ik recentelijk een motor gekocht heb en het mooie weer er weer een beetje aan begint te komen dacht ik, laat ik mezelf hier eens voorstellen.

Mijn naam is Nando en ik kom uit Denekamp. Ik ben 23 en nog student met een bijbaan als netwerkbeheerder.

Als ik weer eens zie dat jullie bij texaco ofzo staan en ik heb tijd, wil ik wel een keer langskomen kijken.

Ik heb een tijd op een kawasaki gpx600r gereden maar die is weggegaan omdat mijn rug dat jammer genoeg al niet zo leuk meer vind op zo'n jonge leeftijd.

Dus sinds 2 weken rijd ik op een yamaha wr400f supermoto die ik via motor-forum aangeschaft heb.
2YCfj83.jpg
 
Hallo mensen.

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en aangezien ik recentelijk een motor gekocht heb en het mooie weer er weer een beetje aan begint te komen dacht ik, laat ik mezelf hier eens voorstellen.

Mijn naam is Nando en ik kom uit Denekamp. Ik ben 23 en nog student met een bijbaan als netwerkbeheerder.

Als ik weer eens zie dat jullie bij texaco ofzo staan en ik heb tijd, wil ik wel een keer langskomen kijken.

Ik heb een tijd op een kawasaki gpx600r gereden maar die is weggegaan omdat mijn rug dat jammer genoeg al niet zo leuk meer vind op zo'n jonge leeftijd.

Dus sinds 2 weken rijd ik op een yamaha wr400f supermoto die ik via motor-forum aangeschaft heb.
[afbeelding]
Whoah vet! Welkom hier :)

Leuke dingen die supermoto's :+
10417771_1478297022412336_8971492507644618479_n.jpg
 
Wie gaan dr allemaal rijden zondag? :]

De goof en de triple hebben afgelopen zaterdag de eerste meters weer gemaakt, dus die staan er klaar voor. Als het zondag mooi weer is ga ik nog wel wat extra meters erbij maken.
 
Hallo mensen.

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en aangezien ik recentelijk een motor gekocht heb en het mooie weer er weer een beetje aan begint te komen dacht ik, laat ik mezelf hier eens voorstellen.

Mijn naam is Nando en ik kom uit Denekamp. Ik ben 23 en nog student met een bijbaan als netwerkbeheerder.

Als ik weer eens zie dat jullie bij texaco ofzo staan en ik heb tijd, wil ik wel een keer langskomen kijken.

Ik heb een tijd op een kawasaki gpx600r gereden maar die is weggegaan omdat mijn rug dat jammer genoeg al niet zo leuk meer vind op zo'n jonge leeftijd.

Dus sinds 2 weken rijd ik op een yamaha wr400f supermoto die ik via motor-forum aangeschaft heb.
[afbeelding]

Welkom op Oost! Gave machine!
 
De goof en de triple hebben afgelopen zaterdag de eerste meters weer gemaakt, dus die staan er klaar voor. Als het zondag mooi weer is ga ik nog wel wat extra meters erbij maken.
We zouden eens samen moeten rijden, die Triple van jou schijnt nogal een bijzonder ding te zijn ook. Ben heel benieuwd! :Y
 
We zouden eens samen moeten rijden, die Triple van jou schijnt nogal een bijzonder ding te zijn ook. Ben heel benieuwd! :Y

Al weer vergeten hoe die rijd? Heeft ook geen indruk gemaakt dan.. :N
Maar je mag rustig nog een keer hoor, zolang je maar niet afstapt zoals in je laatst geposte foto.. :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan