MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo mensen.

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en aangezien ik recentelijk een motor gekocht heb en het mooie weer er weer een beetje aan begint te komen dacht ik, laat ik mezelf hier eens voorstellen.

Mijn naam is Nando en ik kom uit Denekamp. Ik ben 23 en nog student met een bijbaan als netwerkbeheerder.

Als ik weer eens zie dat jullie bij texaco ofzo staan en ik heb tijd, wil ik wel een keer langskomen kijken.

Ik heb een tijd op een kawasaki gpx600r gereden maar die is weggegaan omdat mijn rug dat jammer genoeg al niet zo leuk meer vind op zo'n jonge leeftijd.

Dus sinds 2 weken rijd ik op een yamaha wr400f supermoto die ik via motor-forum aangeschaft heb.
[afbeelding]
Welkom Noudi :W

Mooie WR :Y
 
Hallo mensen.

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en aangezien ik recentelijk een motor gekocht heb en het mooie weer er weer een beetje aan begint te komen dacht ik, laat ik mezelf hier eens voorstellen.

Mijn naam is Nando en ik kom uit Denekamp. Ik ben 23 en nog student met een bijbaan als netwerkbeheerder.

Als ik weer eens zie dat jullie bij texaco ofzo staan en ik heb tijd, wil ik wel een keer langskomen kijken.

Ik heb een tijd op een kawasaki gpx600r gereden maar die is weggegaan omdat mijn rug dat jammer genoeg al niet zo leuk meer vind op zo'n jonge leeftijd.

Dus sinds 2 weken rijd ik op een yamaha wr400f supermoto die ik via motor-forum aangeschaft heb.
[afbeelding]

Welkom hier,

leuke motor heb je.
 
Jup, en dan te bedenken dat ik al al 20.000 m gereden heb dit jaar! *O*

@noudi93 Welkom en denk even goed na als Miss2 iets heel lief vraagt... :+
Ha. Dan heb k al 60.000 meer gereden 8-)

En dat laatste slaat echt nergens op! O-) :') _O-
 
Hallo mensen.

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en aangezien ik recentelijk een motor gekocht heb en het mooie weer er weer een beetje aan begint te komen dacht ik, laat ik mezelf hier eens voorstellen.

Mijn naam is Nando en ik kom uit Denekamp. Ik ben 23 en nog student met een bijbaan als netwerkbeheerder.

Als ik weer eens zie dat jullie bij texaco ofzo staan en ik heb tijd, wil ik wel een keer langskomen kijken.

Ik heb een tijd op een kawasaki gpx600r gereden maar die is weggegaan omdat mijn rug dat jammer genoeg al niet zo leuk meer vind op zo'n jonge leeftijd.

Dus sinds 2 weken rijd ik op een yamaha wr400f supermoto die ik via motor-forum aangeschaft heb.
[afbeelding]
Welkom! *O*
 
Hallo mensen.

Ik hou dit topic al een tijdje in de gaten en aangezien ik recentelijk een motor gekocht heb en het mooie weer er weer een beetje aan begint te komen dacht ik, laat ik mezelf hier eens voorstellen.

Mijn naam is Nando en ik kom uit Denekamp. Ik ben 23 en nog student met een bijbaan als netwerkbeheerder.

Als ik weer eens zie dat jullie bij texaco ofzo staan en ik heb tijd, wil ik wel een keer langskomen kijken.

Ik heb een tijd op een kawasaki gpx600r gereden maar die is weggegaan omdat mijn rug dat jammer genoeg al niet zo leuk meer vind op zo'n jonge leeftijd.

Dus sinds 2 weken rijd ik op een yamaha wr400f supermoto die ik via motor-forum aangeschaft heb.
[afbeelding]

Welkom *O*
Veel veilige :]km's gewenst.
 
waar laten de meeste hier hun banden erom leggen?
Of toch uit Duitsland halen en er ergens om laten drukken, in plaats van bij een garage?
 
Vandaag even contact gehad met Motor Oost voor de terugroepactie van de GSR. Dat komt goed *O*. Verder ook weer op de motor naar 't werk geweest. Daar is het inmiddels wel weer écht prima weer voor *D
 
waar laten de meeste hier hun banden erom leggen?
Of toch uit Duitsland halen en er ergens om laten drukken, in plaats van bij een garage?
We hebben toen met een paar man tegelijk de banden vervangen in Ochtrop bij Reifen Scho. Niet dat we echt veel korting kregen met 5 man, maar ze zijn (of waren) sowieso goedkoop

Edit: Eerst refreshen was ook een idee geweest |(
 
Laatst bewerkt:
Ik ga altijd naar MCA, buiten dat ik het Rien gewoon gun, scheelt het te weinig om er extra km's voor te moeten maken.
 
waar laten de meeste hier hun banden erom leggen?
Of toch uit Duitsland halen en er ergens om laten drukken, in plaats van bij een garage?
Doorgaans aan de eettafel.. *volgens mij moet ik nieuwe banden onder de brommert*

En zo gebeurd het, dat bij de daaropvolgende rit er op magische wijze nieuwe banden onder de brommert zitten. :)
 
Ik ga altijd naar MCA, buiten dat ik het Rien gewoon gun, scheelt het te weinig om er extra km's voor te moeten maken.
Voor jou is het ook aardig ver. Voor mij was het altijd 15km. Nu een paar meer, maar nog steeds goed te doen :). Motoport Hengelo zou al verder zijn :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan