MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen

Woon sinds kort in Almelo en lijkt me gezellig om eens aan te haken met een ritje.

Heb 2 Xjr's 1300 . Zowel rustig toeren als flink de vaart er in kan ik goed hebben.

Gr Dennis
 
Goedemorgen

Woon sinds kort in Almelo en lijkt me gezellig om eens aan te haken met een ritje.

Heb 2 Xjr's 1300 . Zowel rustig toeren als flink de vaart er in kan ik goed hebben.

Gr Dennis
:W.. 2 XJR's :? Is de kwaliteit zo slecht dat je er 1 nodig hebt voor onderdelen?
O-)
 
:W.. 2 XJR's :? Is de kwaliteit zo slecht dat je er 1 nodig hebt voor onderdelen?
O-)

1 met 220.000km en helaas lekke voetpakking dus aankomende winter project.

En 2 jaar terug nog 1 gekocht met schade en dat is nu een RAT StreetFighter. Daar rij ik nu op
 
Goedemorgen

Woon sinds kort in Almelo en lijkt me gezellig om eens aan te haken met een ritje.

Heb 2 Xjr's 1300 . Zowel rustig toeren als flink de vaart er in kan ik goed hebben.

Gr Dennis


Welkom *O*

vandaag word het niet wat,, motorbroek is kapot, die kan ik morgen pas ophalen en volgende week een verse achterband erom en dan geef ik de R850R weer de sporen

het lijkt erop dat het drank probleem van de R850R voor een flink stuk over i *O*

d'r is wel een mega bui net over de grens -O-
 
Laatst bewerkt:
Welkom *O*

vandaag word het niet wat,, motorbroek is kapot, die kan ik morgen pas ophalen en volgende week een verse achterband erom en dan geef ik de R850R weer de sporen

het lijkt erop dat het drank probleem van de R850R voor een flink stuk over i *O*

d'r is wel een mega bui net over de grens -O-

Ik ga zaterdag middag met iemand uit zenderen stukkie sturen. Zo tussen 12.00/13.00 vanaf cafe de stam almelo
 
heb mijn motorbroek terug ,, en bericht dat de bestelde achterband is aangekomen en ik die vandaag nog kan laten monteren *O*

zal wel een stukje gaan rijden , maar met een nieuwe achterband word dat automatisch toeren en niet sturen ...


veel plezier wie gaat rijden
 
Vandaag ook op beide Goof’s gereden, van het oude huis naar de ‘nieuwe’ garage in de tuin van het nieuwe huis 8-)
 
Net ff rondje twente gedaan. Om 18:52 iig niemand bij de ex-Tex.
Veel zand op de weg, kunt merken dat de boers druk zijn en het niet veel geregend heeft..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan