BE-HE Landmarkrally 2016

Ik vind dat Willem heel goeie ideeën heeft :Y Dat idee om een niet gevonden Landmark per maand een extra bonuspunt te geven was ik zelf nog niet op gekomen, maar ik vind het een hele goeie.

Een groepsfoto geef ik liever zelf op, omdat ik anders de weg kwijtraak in de puntentelling
zo begaafd ben ik nou ook weer niet in excel

Datumprikker.nl vind ik ook al een goed idee
 
Laatst bewerkt:
Ziet er naar uit dat zondag 30 oktober een hele goeie wokdatum is!

Zullen we de inschrijving tm woensdag open houden? En dan reserveren we donderdag 6/10 voor 30/10.
 
Als de definitieve datum is vastgesteld, en het zou niet één van mijn "voorkeursdagen" zijn, kan ik kijken of er eventueel nog wat te regelen valt -O- :Y . Het weekeinde 28 t/m 30 oktober vormt hierop een uitzondering omdat ik dan elders in Europa ben........ *O*

:W Wiggert
 
6FWotq.jpg


Hier wil je toch altijd wel naar toe.......... :Y :Y 8-)
Afgelopen zaterdag (1 oktober) nog 30 graden
:W Wiggert
 
Laatst bewerkt:
Wiggert, zet in de datumprikkert wanneer je kan, iedere andere datum waarop iedereen kan is natuurlijk helemaal prima.

Ik reserveer dan eea wok Alkmaar.
Was vorig jaar goed binnen te houden toch?
 
Mw strikkie gooit zich ook nog even in de discussie. Zo aan het einde van de rally.
Ik vind 4 november een geschiktere datum omdat Wiggert dan kan.
Fleur kan dan niet maar is dacht ik net als ik partner van een rijder.
ik vind een rijder voorgaan.
 
Aangezien de bekeroverdracht in principe tijdens de wok is, en Wiggert de oude opperbekerbewaarder is, vind ik dat Wiggert en Willem in ieder geval aanwezig moeten kunnen zijn.
Organisatoren, aanhang en dergelijke kunnen gemist worden.

Hoewel het leuker is als iedereen komt :)

Van mij mag Willem zijn schoonmoeder ook meenemen
 
Laatst bewerkt:
4 november lijkt ons ook goed. Fleur haalt me dan op bij de wok uit d'r werk. Dan is ze er toch even bij.

4 november, eenmaal, andermaal ...
 
En het is 4 november geworden, na democratisch besluit.
Is 19:00 een goeie tijd? Lijkt me wel, kan je een beetje fatsoenlijk uit je werk komen, om vervolgens aan de schaft te gaan.
Morgen bel ik de wok
Voor 7 pax
 
Terug
Bovenaan Onderaan