Replica bouwen Norick abe 500 cc 2takt

Puur uit nieuwsgierigheid, los van de emotionele waarde. Voor welk bedrag mag en moet je zo'n motor verzekeren, oftewel, wat is zoiets waard? Dan ook even niet het uurloon / arbeid meegerekend. Als ik hem zo zie staan en je zou er een prijskaartje van 20k aanhangen zou ik het zeker geloven. Maar goed, ik ben dan ook geen kenner op dit gebied.

Wat een ongeloofelijk vette fiets btw!
 
Motor is helemaal klaar jongens. Nu nog een keer op de testbank
full
 
Puur uit nieuwsgierigheid, los van de emotionele waarde. Voor welk bedrag mag en moet je zo'n motor verzekeren, oftewel, wat is zoiets waard? Dan ook even niet het uurloon / arbeid meegerekend. Als ik hem zo zie staan en je zou er een prijskaartje van 20k aanhangen zou ik het zeker geloven. Maar goed, ik ben dan ook geen kenner op dit gebied.

Wat een ongeloofelijk vette fiets btw!

Deze machine gaat ver over de 20k. Ga niet de de prijs vrij geven. Maar gaat over de 30 k. Ciao
 
Wow! Op Youtube zie je regelmatig filmpjes voorbij komen onder de titel: "People are awesome!" Dit project mag daar met recht aan toegevoegd worden. Hoe mooi is dit! Norifumi zou trots op je zijn :}
 
Laatst bewerkt:
Motor komt in oktober in de moto73. Dus kopen zal ik zeggen. *O* :t

Komt hij inclusief geurtechniek in het blad? Anders willen we hem ergens een keer in het echie kunnen bewonderen :Y Bikers' Classics?
 
Terug
Bovenaan Onderaan