Terugkomend op ouder bericht inhouden gsx600f

Status
Niet open voor verdere reacties.

erjan12

MF'er
26 okt 2015
35
0
Goedendag,

Afgelopen maandag bleef mijn Suzuki inhouden bij de 6000 toeren zodra je daar boven kwam werd het een wat stoterig rijden. Motor aan de kant, aan en uit vervolgens weer verder gereden. Nog steeds hetzelfde probleem, weer aan de kant, nogmaals uitgezet. Vervolgens wou hij niet direct starten, startmotor draaide niet, wel brandde het neutraal lampje. Ondertussen de dealer gebeld en die zei dat het wel eens een vuiltje kon zijn. Tank op de PRI stand misschien hielp dat. Uiteindelijk tien minuten stil gestaan nogmaals proberen te starten en hij sloeg direct aan. Gaan rijden op de PRI stand motor hield niet meer in. Na een aantal km weer op ON gezet en ook hier reed die weer goed. Daarna kleine 200 km gereden.

Afgelopen vrijdag ging ik tanken na het tanken startte ik de motor en hij klonk direct al wat zwaarder, veel lager geluid. Ik draaide eigenlijk direct de snelweg op. Ik merkte direct dat hetzelfde probleem er weer was. Weer hield die in en ik kon dus niet boven de 110 komen. Uiteindelijk nog op de PRI stand gekregen, dit hielp ook niet. Na een aantal km was het over en kon ik weer door in toeren.

Het betreft een Suzuki GSX600F , 58000 km
Alles is afgelopen najaar gesynchroniseerd, en na gekeken.

Wie weet raad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan