Het gebruik van een bandenreparatieset onderweg

RuudSint

MF'er
6 jun 2015
165
5
Amsterdam
Er zijn legio gebruikers van een banden reparatieset, tenminste, we hebben er bijna allemaal 1 bij ons maar hoe gebruik je dat nu....wist ik ook niet dus toen ik dat wel wist heb ik het maar op film gezet.....zie zelf...


 
vind je het heel erg dat ik gewoon safetyseal blijf gebruiken. je hoeft niet te raspen, de veters gaan veel makkelijker door de inbrenger, geen gepruts met solutie, gereedschap met een stop zodat je de veter niet door de band kunt duwen en elke keer dicht en dat kan ik van die setjes met solutie niet zeggen.
 
niet lang gelee ook een bandje mogen doen.
Zit prima en is dicht, betrof wel een erg :9 klein gaatje :9 waardoor in 1 week tijd 1 bar verlies optrad.

Mooi howto filmpie overigens.
Velg hoeft er niet voor uit de fiets overigens
 
Met z'n tweeën in de werkplaats met gedemonteerd wiel en voetpomp 6 minuten werk. Dus in je eentje langs de kant van de weg met provisorisch luchtpatroon minstens een half uur?
 
Met z'n tweeën in de werkplaats met gedemonteerd wiel en voetpomp 6 minuten werk. Dus in je eentje langs de kant van de weg met provisorisch luchtpatroon minstens een half uur?

Nee, dan haal je je band er gewoon niet af :) Gaat gemakkelijk hoor, alleen heb ik niets te klagen omdat als ik een gat in m'n band heb, dat ik sowieso pechverhelping nodig heb, en/of een nieuwe binnenband :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan