KTM SuperDuke 990 Deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan!

We kunnen (bijna) weer knutselen. De ketting is nog niet binnen en ben zelf herstellende van een afgescheurde kruisband. Daarna maar eens kijken of we het voor elkaar krijgen *D
full
 
Led lamp erin ipv xenon, is gewoon plug&play, geen balast die je kwijt moet zien te raken in je kuipwerk en geeft een bak licht

lc8.nl :: Bekijk onderwerp - Led verlichting koplamp

Maar goed net zo illegaal....

Ook heel mooi, maar heb al een pilot hid kitje liggen. Zit mini ballast bij en past prima is het koplamphuis van de Superduke. Kwam er alleen achter dat deze dus weer uit gaat na starten en als ik nogmaals op de startknop druk gaat deze weer aan. Lijkt me alleen niet heel best.

@Namp, Thanks!
 
\
Denk dat dat voor de slack in de kabel geen verschil maakt toch?

Geen idee, maar omdat ie koud stationair begint op ±2500 rpm en na een seconde of 5 terugzakt naar ±2000 rpm.
Of zou dat door iets anders komen? minder goeie accu misschien? het houd me al sinds begin dit jaar bezig namelijk.

Volgens de tuneecu website:
KTM only Adjusting the throttle cable :
The idle speed control stepper motor will be completely retracted and the throttle valves completely closed.
Switch the ignition switch off, WITHOUT exiting or disconnecting the software, and adjust the throttle cable
clearance.

Motor moet uit voor het stellen, dus warm of koud maakt dan niet uit.

En dat verhoogd stationair lopen net na het starten is normaal idd.
Stationair toerental zou (eenmaal op temperatuur) +-1400 rpm moeten zijn.

Mooie spullen Jens, wat voor vertanding heb je gekocht? 16-40?
 
Laatst bewerkt:
Als ik goed heb geteld 16-41 _O-

Klopt, erg benieuwd :) bij 120kmh scheelt het maar een paar 100 toeren in vergelijk met 16/40, dus ik dacht waarom niet?! Ik wil die 2e versnelling echt zo goed mogelijk kunnen gebruiken.

Heb 2 van die vouchers ingeleverd op deze spullen, dus 100 euro korting. Geldt normaal alleen op PowerParts maar de dealer deed niet kinderachtig. In totaal zo'n 260 euro kwijt nu voor;

Olie, filter, ketting, tandwielen *O*
 
Laatst bewerkt:
Dat is een mooie deal Jens.

Als dat verhoogd toerental (±2500 voor een paar seconden) bij iedereen zo is, dan hoef ik de speling van de gaskabel niet te stellen met tune-ecu.
 
Dat is een mooie deal Jens.

Als dat verhoogd toerental (±2500 voor een paar seconden) bij iedereen zo is, dan hoef ik de speling van de gaskabel niet te stellen met tune-ecu.

Ik weet niet beter dan dat hij dat doet eigenlijk :)
 
Allemaal een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Vele mooie kilometers op de Dukes :]
*O*
 
Kun je het uitstekende spul aan de achterzijde van een led lamp wel een beetje kwijt?

Als eerst de beste wensen voor 2017!

Heb er een led lamp inzitten, past prima en inderdaad geeft een bak licht :]
Ook in het donker geen klachten ontvangen van tegenliggers die aan het seinen zijn ofzo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan