Help deze electro noob!

El Pollo Diablo

MF veteraan
14 jul 2007
7.122
104
Drechtsteden
Dus, ik heb een Koso temperatuurmeter. Die heeft 3 voedingsbronnen nodig: plus, min en een geschakelde + om hem alleen aan te laten gaan als het contact aan gaat.

Nu heb ik mijn originele spatbord vervangen waar dus kentekenplaatverlichting op zit. Die gebruik ik op mijn nieuwe kentekenplaathouder niet meer, dus ik heb een mooi (vrouwtje) stekkertje over onder het zadel. Daar wil ik de geschakelde plus voor de temperatuurmeter vandaan halen.

Dus, ik heel moedig het mannetjes stekkertje van het originele spatbord afgeknipt en die op de geschakelde plus draad van de temp. meter gesoldeerd. En aansluiten maar. Helaas ging de temp. meter niet aan. Wat doe ik fout? In het stekkerblokje zitten 2 pinnetjes dus 2 kabeltjes, en de geschakelde plus kabel van de temp. meter heeft maar 1 kabel. Hoe ga ik dit geheel laten werken? En ja, totale electro noob hier ;) Bedankt alvast!

Links de geschakelde plus draad van de Koso en rechts het mannetje dat je onder het zadel op het vrouwtje klik, die dus aan de 12v hangt:

20ppxy1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan