KTM LC4: Teil fünf - Team Seacow still going!

Vandaag begonnen met het sliden te oefenen.. Nog veel werk aan de winkel!
full
 
Geen achterrem.. Dat is vals spelen;) Flink terugschakelen en dan komt de rest vanzelf. Ik heb in het verleden een dagje gereden bij Marcel van Drunen, dat is echt een aanrader! Hij kan het precies uitleggen en aan het eind van de dag heb je de basis te pakken..
 
Na die cursus met van Drunen, vorig jaar, lag al snel mijn big end eruit...toch een paar keer flink overtoerd tijdens de pogingen om met koppeling en schakelen te sliden. Zijn best een hoop dingen tegelijk als je geen slipper clutch hebt.
Kan natuurlijk ook toeval zijn geweest...
 
Dat is idd wel mooi klote! Ik had toen nog geen supermotard, mocht dus op 1 van zijn motor's rijden. Deze hebben wel allemaal een superclutch en dat maakte het ook wel een stuk makkelijker.

Nu op mijn oude 620 heb ik ook geen slipperclutch, is toch wel even wennen. Ook de vering is veelte zacht.. Hij zakt helemaal in aan de achterkant. Ik denk dat ik er toch nog wat geld in ga steken om de vering te laten servicen, ondanks dat het al een oud beestje is :)
 
Haha begrijpelijk, normaal gesproken rij ik ook liever op het circuit met de CBR. Heb voor dit jaar nog geen dagen geboekt maar dat zal binnenkort weer wel komen:)
 
In welke groep zou ik dan moeten rijden? Rondetijden op Assen zitten rond de 1.58 op de cbr600rr. Ik zou namelijk best een keer willen kijken tijdens een ZAC race.

We gaan wel een beetje offtopic....
 
Laatst bewerkt:
In welke groep zou ik dan moeten rijden? Rondetijden op Assen zitten rond de 1.58 op de cbr600rr. Ik zou namelijk best een keer willen kijken tijdens een ZAC race.

We gaan wel een beetje offtopic....

Fast.
Zijn max 2 groepen en alles sneller als 2:02 zeggen ze dat in Fast moet rijden.
Ik ben maar 3-4sec sneller.

Is al een mooie tijd om zelf te gaan racen.

Maar zie mijn FB pagina, als je een keer komt kom er bij staan. Heb alles bij me incl vader die wat warm maakt tussen de middag ;)
 
Nog tips als de motor niet wil aanslaan na de winterstalling? Volle accu leeg gestart en dan nog wat aan het trappen geweest, maar geen teken van leven. Rook naar benzine.
 
Terug
Bovenaan Onderaan