Wat een lelijk rotding..

fsyZKKy.jpg


niet origineel , maar dat zijn ze bijna nooit :

1-Custom-Harley-Bagger-Parts.jpg


doet me denken aan :

BqStA.gif
 
Het ging in dit topic toch om lelijke standaard motoren, toch?
Anders kon men net zo goed een oud gedrochten topic uit de mottenballen halen.
 
Die wil ik wel eens de Stelvio zien rijden met dat hok.
Ik vermoed dat die achteraan een hydro- of pneumatische ophanging heeft en een beetje omhoog gaat na het starten. Anders valt er gewoon in het geheel niet mee te rijden.
Bij nader inzien zijn de oude ook best wel lelijk, maar die hadden tenminste nog karakter.
Helemaal zoals een motorfiets hoort te zijn, niets meer en niets minder.
Triumph-Bonneville-T120-1964-03-side-800x533.jpg
Laat een foto als dat maar niet aan de staat hun ogen verschijnen. Ze zouden de voorste kentekenplaat op motoren wel weer kunnen invoeren ...
Hier is daar enkele jaren geleden al heel even sprake over geweest.~
Ondanks ik geen liefhebber ben van naked bikes vind ik deze niet in dit topic thuishoren, want die mag er best wezen!

Tja ... ik hou meer van gekuipte motoren maar niet te hoekig, zoals een GSX F dus :+

Jaja, ik weet het, ik hou van volle en ronde vormen :Y

er zitten wat missingen in het quoten, en krijg het niet goed via mijn smart phone, maar denk dat alles wel duidelijk is. Toch?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik snap ook niet zo goed wat de Corsaro hier doet.. Ik vind het zelf juist een mooie motor en 1 van mijn wishlist :) Kan me ook niet voorstellen dat er zoveel mensen zijn die het een afschuwelijk ding vinden.
Als je hem hebt wil je er afschuwelijk snel vanaf. :+ Maar het rijdt wel lekker dat Corsacorta Bilbao blok. :9~ :} :]
 
Even mijn aandeel in dit topique gooien :)

Suzuki%20XF650.jpg


De XF650, oude versie, het facelift model, en de BMW counterpart: de F650 Funduro:
funduro.jpg


De Aprilia Pegaso vind ik wel nog een mooie fiets, die is niet zo rond *D.

De XF is afschuwelijk lelijk en tegelijk ook handig omdat er zoveel plastic in zit, het is net een tupperware kast. Hadden ze de voorkuip een beetje verder naar achteren gestoken, zou het wel een wat mooiere fiets geweest zijn.
En dan nog die ongelofelijk grote windvangers van spiegels.
Dan heb je ook nog de vuilnisbak die aan de andere kant van de fiets zit nog niet gezien :X :X
styr_h3r-01.jpg


Moet zeggen dat ik na de aankoop van m'n XF hem wel aardig verbouwd heb, en nu lijkt het niet meer op een ripoff van een Dominator.
 
Over smaak valt natuurlijk niet te twisten.
Hierboven staan mooie en minder mooie fietsen.

De ergste van allemaal heb ik er nog niet tussen zien staan. Ik doe er ook geen plaatje bij om dit topic niet te bederven. (bijna) Alles wat hierboven staat is iig nog herkenbaar als motor. Dat kan je van die plastic badkuip hieronder niet zeggen!

Dan heb ik het dus over een Honda Pacific Coast. Doet werkelijk pijn aan de ogen..... ;( ;( ;(
 
Laatst bewerkt:
Staat er wel tussen, maar wil je idd zo snel mogelijk vergeten.
Hoewel het me een perfecte woonwerk machine lijkt...
 
En zelfs niet voor het werk. Dan toch maar een buskaart!
Wat denk je wat je van de collega's over je heen gaat krijgen.................?

Staat er nu 1 te koop op MP.
Heeft 17.000km vanaf 1991. Dat is dus 700km/jr. Na een goede rit heb je al weer zo veel shit over je heen gehad, dat ie weer snel de schuur in gaat. Helemaal achterin uit het zicht met een kleed erover.
Ik snap dat wel, je wil er echt niet op gezien worden!
 
Even mijn aandeel in dit topique gooien :)

[afbeelding]

De XF650, oude versie, het facelift model, en de BMW counterpart: de F650 Funduro:
[afbeelding]

De Aprilia Pegaso vind ik wel nog een mooie fiets, die is niet zo rond *D.

De XF is afschuwelijk lelijk en tegelijk ook handig omdat er zoveel plastic in zit, het is net een tupperware kast. Hadden ze de voorkuip een beetje verder naar achteren gestoken, zou het wel een wat mooiere fiets geweest zijn.
En dan nog die ongelofelijk grote windvangers van spiegels.
Dan heb je ook nog de vuilnisbak die aan de andere kant van de fiets zit nog niet gezien :X :X
[afbeelding]

Moet zeggen dat ik na de aankoop van m'n XF hem wel aardig verbouwd heb, en nu lijkt het niet meer op een ripoff van een Dominator.
Je zal niet mee posen, maar je lacht je gebit uit je helm met deze fietsen. Als je er op zit zie je de zijkant toch niet.
Ze zijn in mijn optiek niet zo spuuglelijk als een Hayabusa of een BMW K100, daarnaast zo leuk dat ze niet in dit topic horen.
 
Het allerergste is dat nep-spatbord over de achterband.
Dat zie je vandaag de dag ook wel op andere fietsen zitten. (mss is wettelijk?)

Hoe dan ook, voordat ik thuis was, sloopte ik dat er al af!
 
Laat een foto als dat maar niet aan de staat hun ogen verschijnen. Ze zouden de voorste kentekenplaat op motoren wel weer kunnen invoeren ...
Zie ik niet gebeuren. Zo'n voorkentekenplaat wordt niet voor niets ook wel "pedestrian slicer" genoemd...
 
Je zal niet mee posen, maar je lacht je gebit uit je helm met deze fietsen. Als je er op zit zie je de zijkant toch niet.
Ze zijn in mijn optiek niet zo spuuglelijk als een Hayabusa of een BMW K100, daarnaast zo leuk dat ze niet in dit topic horen.

Natuurlijk zijn het echt leuke fietsen, heb zelf een XF *D
Reden te meer dat ik de mijne wat verbouwd heb dat ie niet meer zo lelijk is :P
Echt leuke stuur- en smijtfietsjes.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Sjors van den Hombergh,
Zou u deze enquête alstublieft willen invullen, het neemt ongeveer 2 a 3 minuten in beslag. Alvast bedankt.


Edit MeanBlueMan: Hallo Sjors, gezellig dat je je aanmeld op M-F.

Enquetes zijn echter niet toegestaan op M-F, vandaar dat die verwijderd is.
Zeker niet als je er zo mee inbreekt in andermans topic.
Maar ook bij het openen van een eigen topic word ie verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het allerergste is dat nep-spatbord over de achterband.
Dat zie je vandaag de dag ook wel op andere fietsen zitten. (mss is wettelijk?)

Hoe dan ook, voordat ik thuis was, sloopte ik dat er al af!
Ja, zo'n possum scraper is in ieder geval in Duitsland verplicht. Daar moet het achterwiel tot een bepaalde hoogte afgedekt zijn. Ik zou hem laten zitten, anders rij je de hele winter met een gore nek.
 
Hallo Allemaal,

Mijn naam is Sjors van den Hombergh, Stagiair bij H.D. Service Venlo.

Ik ben voor!, dan zie je die lelijke hokken tenminste niet meer.
Denk je dat dit topic de beste plaats is voor je vraag? Stagiair marketing & communicatie?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak hier waarschijnlijk geen vrienden mee, maar die koplampen vind ik écht lelijk:

triumph-speed-triple_red_10.jpg


Net als zijn voorganger overigens
 
Terug
Bovenaan Onderaan