Wat een lelijk rotding..

17457363_181486852358870_7273780560795936527_n.jpg
 
Niet elke motor tussen 1900 en nu zal op een of andere schaal absoluut lelijk zijn...
Daar zijn schoonheden bij!
Maar met de moderne motoren is het wel makkelijker om er veel lelijk te vinden.
 
Leuk topic is dit wel... zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel motoren. Love it.

Met op nummer 4 de Suzuki GSX400X Impulse, bijna mooi van lelijkheid:

GSX400X-02.jpg


Ik weet er eentje te koop staan, in bijna nieuwstaat en uitstekend onderhouden. De prijs is niet duur uiteraard want wie koopt dit nou nog? Maar wel een lekker eigenwijs ontwerp (van Hans Muth) en het schijnt een erg goed rijdende en sturende fiets te zijn, zeker volgens mijn decennia oude maatstaven.
Ik zit er toch af en toe aan te denken om 'm gewoon er bij te nemen, voor de heb en de fun.

Ik miste deze nog in dit topic of heb ik er overheen gekeken? De Aprilia Moto 6.5 van Phillippe Starck:

aprilia_moto.jpg
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic is dit wel... zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel motoren. Love it.

Met op nummer 4 de Suzuki GSX400X Impulse, bijna mooi van lelijkheid:

[afbeelding]
~[/quote]

ik vind de kont en frame best mooi. Zelfs een vet ding als je gewoon een ronde koplamp erop zet en het laatste deel van het frame eraf haalt.
 
Zo.n RC 8 vind ik nou net ongeveer het mooiste wat ooit gemaakt is.Dit nog los van het genot om er mee te rijden.
 
Heel gaaf ding!
Met een iets forsere kop partij zou ik hem ook nog best iets hebben vinden.
Ik bedoel dan, grotere kuipruit, ingewerkt in de kuipdelen met vloeiende lijnen, zodat je ook achter de kuipruit zit, en het er niet enkel voor de sier op staat ... iets met smaken en verschillen zeker ...
 
Leuk topic is dit wel... zoveel mensen, zoveel smaken, zoveel motoren. Love it.

Met op nummer 4 de Suzuki GSX400X Impulse, bijna mooi van lelijkheid:

[afbeelding]

Ik weet er eentje te koop staan, in bijna nieuwstaat en uitstekend onderhouden. De prijs is niet duur uiteraard want wie koopt dit nou nog? Maar wel een lekker eigenwijs ontwerp (van Hans Muth) en het schijnt een erg goed rijdende en sturende fiets te zijn, zeker volgens mijn decennia oude maatstaven.
Ik zit er toch af en toe aan te denken om 'm gewoon er bij te nemen, voor de heb en de fun.

Ik miste deze nog in dit topic of heb ik er overheen gekeken? De Aprilia Moto 6.5 van Phillippe Starck:

[afbeelding]

Je hebt ze ook met volle Kuip, dan zijn ze nog best aardig!


Ah een goldwing!
 
Zo'n Suzuki impulse stond ook op een parkeerplaats bij de Hardenberg beurs.. Ik vind het wel wat jaren '80 science fiction/totall-recall-achtig iets hebben..
 
En omdat nu mijn motor op nummer één staat, ziehier in volgorde de vier GSX 750 F motoren die ik heb gehad

één (1998)
[afbeelding]

twee (2001)
[afbeelding]

drie (1998)
[afbeelding]

vier (1999)
[afbeelding]

... en de kans is groot dat er nog een vijfde komt, wat een buitengewoon zalige motor, niet de mooiste, geef ik eerlijk toe, maar verre van lelijk.
En zoals ik al zei ... hier is nr 5! *O*
Eigenlijk ook al weer ruim een jaar in het bezit ...
Volgende twee foto's heb ik onlangs genomen in Denemarken, na veel km's nog steeds goed zitten, bij constante hoge snelheden nog steeds zuinig rijden, en zo stabiel als een trein, ook bij 200+ 8-)

full

full


De originele koplamp is aangepast, met twee maal een bi-xenon projector, en op de vorkpoten hangen nog extra LED lichten:
full

full

Vinden jullie hem maar lekker lelijk, geniet ik er des te meer van 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
En zoals ik al zei ... hier is nr 5! *O*
Eigenlijk ook al weer ruim een jaar in het bezit ...
Volgende twee foto's heb ik onlangs genomen in Denemarken, na veel km's nog steeds goed zitten, bij constante hoge snelheden nog steeds zuinig rijden, en zo stabiel als een trein, ook bij 200+ 8-)

[afbeelding]
[afbeelding]

De originele koplamp is aangepast, met twee maal een bi-xenon projector, en op de vorkpoten hangen nog extra LED lichten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vinden jullie hem maar lekker lelijk, geniet ik er des te meer van 8-)

Laat "ze"maar zeiken zo lelijk is ie niet :N ,blok is een winnaar :Y afgeleid van de gsxr750 oliekoeler : kogelvrij :P superblok })
 
Laat "ze"maar zeiken zo lelijk is ie niet :N ,blok is een winnaar :Y afgeleid van de gsxr750 oliekoeler : kogelvrij :P superblok })
Dat dus, iets wat ze je bij elke Suzuki dealer zullen beamen :Y

Ik ben er alvast super tevreden van!

O ja ... ik denk nu al reeds aan nr.6 8-)
Deze had ik gekocht met 30.178km, en heeft er nu, iets meer dan een jaar later bijna 64.000km op staan, dus nog ongeveer anderhalf jaartje en ze zit op 100.000km.
Ben er nog niet uit, doorgaan, of een nr.6 ...

Wordt vervolgd ...
 
Tja... als ik iets als lelijk moet typeren dat ik hier nog niet tegen ben gekomen dan denk ik toch aan de Suzuki B-King en dan met name de achterkant

suzuki-b-king-1300-1175466_3.jpg

(plaatje van internet geplukt. Mocht het jouw motor zijn... nothing personal

Twee van die droeftoeters als uitlaat... net of er een wegwerker zijn pilonnen op een gekke plek heeft opgeruimd. -O-
 
Laatst bewerkt:
En zoals ik al zei ... hier is nr 5! *O*
Eigenlijk ook al weer ruim een jaar in het bezit ...
Volgende twee foto's heb ik onlangs genomen in Denemarken, na veel km's nog steeds goed zitten, bij constante hoge snelheden nog steeds zuinig rijden, en zo stabiel als een trein, ook bij 200+ 8-)

[afbeelding]
[afbeelding]

De originele koplamp is aangepast, met twee maal een bi-xenon projector, en op de vorkpoten hangen nog extra LED lichten:
[afbeelding]
[afbeelding]
Vinden jullie hem maar lekker lelijk, geniet ik er des te meer van 8-)
Hij kan technisch heel goed zijn. Je kunt er van alles op en aan hangen. Hij wordt er niet mooier van.
 
:^

Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.


:+
 
Bij ongeveer 90% van alle motoren vraag ik me af, je zal hem wel niet voor de looks hebben gekocht.
 
Bij ongeveer 90% van alle motoren vraag ik me af, je zal hem wel niet voor de looks hebben gekocht.




Smaken verschillen.


Ben benieuwd wat je dan wel mooi vindt?

Blijft niet veel over als 90% lelijk is. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan