Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 31

Status
Niet open voor verdere reacties.
er gaat een stekker verbinding naar je linkerhelft van je stuur...en een naar de rechterkant....
zou het kunnen dat deze omgedraaid zijn?...daar je alleen spaning op je cockpit krijgt als je de remschakelaar bekrachtigd?....

just a brainfart....

Ben nu op mn werk, maar wat ik wel weet is dat de linker een groene stekker heeft. De rechter weet ik niet. Ga vanmiddag weer op onderzoek.. Wordt er een beetje moedeloos van.
 
Maakt je rem-contact geen kortsluiting? Stekker waar dat contact en de dash samenkomen zou ik eens even inspecteren...
 
Idd de verschillende stekkers controleren en de massa aansluitingen op accu en frame (slechte massa wil nog wel eens rare effecten geven).
 
Ik zag het op feesboek, gaat ie verder weer een beetje goed met je? :)

Ja, gebroken sleutelbeen, paar hardnekkig beurse plekken en zwaar gedeukt ego. Gezien het feit dat de traumahelicopter al onderweg was valt het dus heel erg mee. De SP is een ander verhaal helaas. Voorwiel aan gort, vork krom, al het plasticwerk, snorkel afgebroken, grootlicht verdwenen en de gehele rechterkant is ernstig afgeslankt. '(

Vraag is nu even hoe verder. Denk erover een andere SP1 te gaan zoeken en van de oude mijn persoonlijke spulletjes af te halen (520 15/41 setje, PCV, Speedohealer, lichte achterschijf dat soort dingen) en dan de rest van het wrak naar de hoogste bieder of in onderdelen weg.
 
Laatst bewerkt:
Kolere man, dat is erg ruk -O- Gelukkig vallen de verwondingen mee, hoe kwam het?

Ja, dat kan je wel zeggen. Ben volgens mij (mijn geheugen laat mij wat in de steek over het voorval en de nasleep) ernstig van de weg gereden door een koekblik. Volle vaart (schat ca. 70km/u) erin geknald, eroverheen gevlogen, en ervoor geland. Met name het landen ging niet zo soepel.
 
Wow!, Gelukkig kun je het nog na vertellen. Beterschap, en succes met je zoektocht naar een vervangende SP.
 
Wtf :o Zo'n "oh jee, ik had je helemaal niet gezien" figuur |( ? En had je getuigen?

Ik weet helaas niets. De politie verdomt het mij informatie te geven ondanks herhaaldelijk verzoek. Zwaar frustrerend. Toen ik nog in het ziekenhuis lag heeft mijn vrouw heel kort contact gehad en kreeg ze te horen: 'er is geen schuldige aan te wijzen, dus typisch geval van jammer'. Dat is dus alle info vanuit ons aller vrienden met petten.
Ik weet dus niet hoe ze tot die conclusie zijn gekomen, of er getuigen zijn en of deze een verklaring hebben afgegeven en hoe die dan eventueel luidt.
 
Ja, gebroken sleutelbeen, paar hardnekkig beurse plekken en zwaar gedeukt ego. Gezien het feit dat de traumahelicopter al onderweg was valt het dus heel erg mee. De SP is een ander verhaal helaas. Voorwiel aan gort, vork krom, al het plasticwerk, snorkel afgebroken, grootlicht verdwenen en de gehele rechterkant is ernstig afgeslankt. '(

Vraag is nu even hoe verder. Denk erover een andere SP1 te gaan zoeken en van de oude mijn persoonlijke spulletjes af te halen (520 15/41 setje, PCV, Speedohealer, lichte achterschijf dat soort dingen) en dan de rest van het wrak naar de hoogste bieder of in onderdelen weg.


Ik heb wel interesse in de linkerradiateur.
 
Ik weet helaas niets. De politie verdomt het mij informatie te geven ondanks herhaaldelijk verzoek. Zwaar frustrerend. Toen ik nog in het ziekenhuis lag heeft mijn vrouw heel kort contact gehad en kreeg ze te horen: 'er is geen schuldige aan te wijzen, dus typisch geval van jammer'. Dat is dus alle info vanuit ons aller vrienden met petten.
Ik weet dus niet hoe ze tot die conclusie zijn gekomen, of er getuigen zijn en of deze een verklaring hebben afgegeven en hoe die dan eventueel luidt.

Ik raad je aan even bij een advocaat aan te kloppen.

Zoiets vreemds heb ik nog nooit gehoord.
Er is hier ook een advocaten topic waar je wat vragen kunt stellen
 
Een politie agent maakt nl niet uit wie er schuldig is aan een aanrijding, die maakt eventueel een PV op van het gebeurde,
Mocht er iemand bv door rood licht zijn gereden moet die zich meestal daarvoor bij de rechtbank verantwoorden.
De verzekering wat weet die?
Die moet zeker meer weten.
 
Een politie agent maakt nl niet uit wie er schuldig is aan een aanrijding, die maakt eventueel een PV op van het gebeurde,
Mocht er iemand bv door rood licht zijn gereden moet die zich meestal daarvoor bij de rechtbank verantwoorden.
De verzekering wat weet die?
Die moet zeker meer weten.

Verzekering vindt het uitstekend zo. Die hoeft niets uit te keren of ook geen moeite te doen om iets te verhalen.
 
En ik in de rechterkap en kontkap, als ze niet al te ver heen zijn.
En misschien de tank ook wel.

Circuitkuipen maken *O*


Rechterkap is verbrijzeld en verdwenen. Kontje is gehalveerd, achterkant is weg. Tank lijkt helemaal oké. Als ik tot sloop overga hoor je het.
 
Pfff, wat een verhaal man. Krijg je, waarschijnlijk door andermans toedoen, een ongeluk. Zelf fysieke schade en materiele schade en dan word je, als trap na nog ff op die manier genaaid. Man man man... -O-
Mag hopen dat dit verhaal nog een beter einde gaat krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Tering klote man, succes met het herstel en de afhandeling.
Ben je wel all-risk?
 
Tering klote man, succes met het herstel en de afhandeling.
Ben je wel all-risk?

Nope, geen all-risk. Dan was het iets minder erg geweest, al denk ik dat de dagwaarde van een SP uit 2002 niet iets is waar je heel vrolijk van wordt. Voor de helm en kleding en gederfde inkomsten was het misschien wel goed geweest.
 
Laatst bewerkt:
Rechterkap is verbrijzeld en verdwenen. Kontje is gehalveerd, achterkant is weg. Tank lijkt helemaal oké. Als ik tot sloop overga hoor je het.

Is goed, ik zie vanzelf wel foto's verschijnen, ook kapot kapwerk kan gerepareerd worden. (Het hoeft namelijk ook echt niet netjes)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan