(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag 13:45 uur vanaf de Schenkelweg de Groene Kruisweg op richting Spijkenisserbrug.
Heel voorzichtig het rechter voetje naar buiten in de bocht.
Blauwe motor kenteken MF-LX-**, merk (voor mij) niet herkenbaar, berijder in donkere kleding.

Gespot.

Ik zat ingeblikt, klaar om linksaf te gaan.
 
Vanochtend een rode SV650S, kenteken MR-ZN-xx,als ik het me goed herinner.
Op de A29,net na de Heinenoordtunnel kwam je me voorbij,en ik jou later weer op de A15,zelf zat ik op een zwarte SV650S,maar dan het eerste model.
:W
 
Vanochtend een rode SV650S, kenteken MR-ZN-xx,als ik het me goed herinner.
Op de A29,net na de Heinenoordtunnel kwam je me voorbij,en ik jou later weer op de A15,zelf zat ik op een zwarte SV650S,maar dan het eerste model.
:W

:W
Voor het eerst sinds lange tijd weer gespot! Was lekker rijden vanochtend :]
 
Vanochtend een rode SV650S, kenteken MR-ZN-xx,als ik het me goed herinner.
Op de A29,net na de Heinenoordtunnel kwam je me voorbij,en ik jou later weer op de A15,zelf zat ik op een zwarte SV650S,maar dan het eerste model.
:W

:W
Voor het eerst sinds lange tijd weer gespot! Was lekker rijden vanochtend :]
Inderdaad,was mijn eerste spotje sinds de winterstop,en gelijk een SV, beter kan haast niet!
Heb heerlijk gereden,en was weer voor de regen thuis. Tot spots, :) :t
 
Vanmorgen gespot in Hoorn om ongeveer 7:05 :] Sandberg :W
Volgens mij had je kouwe handen

Hahaha!!! :+

Die had ik zeker ja! Ff opwarmen aan het frame gedurende de tijd dat het stoplicht op rood staat.

Jou niet gezien, waar was je?

Thanx voor de spot! :W
 
Hahaha!!! :+

Die had ik zeker ja! Ff opwarmen aan het frame gedurende de tijd dat het stoplicht op rood staat.

Jou niet gezien, waar was je?

Thanx voor de spot! :W

Haha, ik sloot net aan in de rij voor het verkeerslicht, zag je staan, en net dat ik dacht sluip ff naar voren ging het licht op groen......kon niet tot je doorrijden door linksrijders
 
Vanaf gisteren ook te spotten... :} Omgeving Rotterdam/Rhoon... *O*
full
 
Vanmiddag 2 spots.

De eerste rond 17. 10 of zo op de A16 net voor de Brienenoord. MG-FL-.. Ik toeterde en ' typte'. Of je het snapte.....
De 2e denk 17.15/17.20 in de file op de A20 richting Gouda. Lastig schrijven onder het rijden maar ik dacht MD-XL-84
Ik zat op de rechter baan.
 
Zojuist in Den Haag een grijze SV met kenteken MB-DJ-**. Ik zat op die zwarte die hem er zo charmant voorgooide op de Utrechtse Baan :o , zag je een beetje laat.

Wat probeerde je me nou te vertellen op het Willem Witsenplein? Twee helmen en een herriepijp hielpen niet echt.
 
Zojuist in prinsenbeek/breda richting de noordelijke rondweg
Een zwarte Kawasaki met kenteken **-PR-66

Jij bleef lekker in het rijtje staan, ik ging maar naar voren :W
 
gisteravond, rond 1730 op de A4 richting Amsterdam thv Den haag.

Jij zat tussen te wurmen op de hoofdbaan voor de samenvoeging, ik zat op de parallelbaan mee te rijden.

Kenteken begon met 09 en leek op een yamaha tracer met een zilverkleurige topkist

(volgens mij ook eerder gespot maar wist het niet zeker)
 
gisteravond, rond 1730 op de A4 richting Amsterdam thv Den haag.

Jij zat tussen te wurmen op de hoofdbaan voor de samenvoeging, ik zat op de parallelbaan mee te rijden.

Kenteken begon met 09 en leek op een yamaha tracer met een zilverkleurige topkist

(volgens mij ook eerder gespot maar wist het niet zeker)

Ik gok dat ik dat ben geweest, wurm daar elke dag, altijd prijs!
Tis een Triumph XCx-800, volgens mij heb ik jou daar ook wel eens vaker gezien...
 
Zojuist gespot in Alphen a/d Rijn
Komend vanaf de burgemeester bruins slotsingel naar de presidentkennedylaan
een blauwe Yamaha YZF voorzien van het kenteken MF-RH-98
 
Nu net (13:00) bij het VUmc op de stoep, een oranje Hyosung (dacht eerst aan een Kawasaki of een overgespoten Suzuki SV) met sticker. Jullie kwamen met ze 2tjes aan.

Vermoed dat ik jullie op het zebrapad aansprak maar daarbij waren er zulke grote vraagtekens dat ik haast denk dat iemand zijn stikker niet heeft verwijderd bij verkoop :N
 
Daarnet om 4 uur bij de Edco voor op het Fight Forum in Ehv, zwarte SV1000, je keek nog om maar ik was wat laat met reageren, sorry. :+

Ik was met de blauw/witte gixer. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan