(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze is vanmiddag opgenomen na een bezoek, dus echt goed gaat het niet, te hoge bloeddruk en hartslag, maar met 36 weken is het einde nu in zicht, vooral afwachten.

Sterkte.
We kijken uit naar het goede nieuws.
 
17.45 uur, Hilversum: MZ-15-** Volgens mij stond je er zelf naast te praten met iemand.
Ik zwaaide vanuit een oude, blauwe Volvo :W
 
Vanmorgen omstreeks 8.15 uur

Ringvaartlaan/Europalaan Nieuwerkerk ad IJssel

Tracer 900


Vanavond om ongeveer 19.00 uur de eigenaar van de zelfde tracer op de mountainbike bij zijn garage. :+

Ik had al weinig overtuiging meer nodig om een Tracer te kopen maar het wordt steeds gemakkelijker
 
Haagsebeemden Veekenoord in bredA een paarse suzuki rf600. Stond geparkeerd in de voortuin.
Vrijdag 17 maart.
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen,

Om 8:08 uur, A2 net na Utrecht, nog voor afslag 9 naar Nieuwegein, een Kawasaki Z1000 sx

Kenteken MZ-HR-**

Ik zat ingeblikt op de eerste dag naar mijn nieuwe baan. Ga binnenkort vaker met de motor...

:W
 
Gespot paar minuten voor 14:00 op dinsdag 14 Maart,
Ik zag een Honda cb(r) 125 richting Zernike te Groningen rijden.

Bij deze gespot, volgensmij ook wel eens gesproken via andere topic..
we zouden nog eens rijden maar nooit van gekomen.
Beetje late reactie :$ Mijn eerste keer gespot :W Inderdaad al wel eens gesproken in 11-35kw subforum :t
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend om 07:00 bij de splitsing A4/A44 Richting Den Haah/Leiden een Blauwe/Turquoise BMW K??? met een rijder die een JetHelm droeg. Kenteken had iedergeval een 15.

Je had een akkefietje met een werkbusje bij het weven van stroken.
 
Gespot (was het niet Sandberg?) met een mooi opvallend oranje regenpak aan. Uurtje ergens 22.30 - 23.00 uur gisteren avond. Te Alkmaar.

Ik stond naast je voor het stoplicht bij GOMES. Ik had ook een sticker op mijn Toyota Aygo.
 
Vanochtend in dezelfde file bij A6 richting A1 meerdere motoren gespot. Zonder MF sticker wel. Wat oudere BMW met koffers, maar zeer wendbaar. Een naked die het rustig aan deed en wat te dicht op de auto's zat. En een grijze toermachine, die twijfelde of hij de politiewagen moest inhalen :D (sorry ben echt slecht in motormerken/types).
 
Vanochtend om 07:00 bij de splitsing A4/A44 Richting Den Haah/Leiden een Blauwe/Turquoise BMW K??? met een rijder die een JetHelm droeg. Kenteken had iedergeval een 15.

Je had een akkefietje met een werkbusje bij het weven van stroken.
Een gele fluorjas aan? Zou ik geweest kunnen zijn. Ik reed niet mijn normale route, dus vanochtend een keer over de A4 ipv de A12
 
Gespot bij motoZoom Utrecht

Een blauuwe Transalp en een,tevens blauwe, Bandit :)
DSC_0441_zpsnecqunlb.jpg
 
Gespot (was het niet Sandberg?) met een mooi opvallend oranje regenpak aan. Uurtje ergens 22.30 - 23.00 uur gisteren avond. Te Alkmaar.

Ik stond naast je voor het stoplicht bij GOMES. Ik had ook een sticker op mijn Toyota Aygo.

Chèck! That's me allright. :Y

Sticker op je Aygo niet gespot, is lastig als je vooraan staat :+ . Wat voor kleur heeft je Aygo, kan ik er voortaan ff op letten. ;)

En jij tegenwoordig op de 08 tien zag ik onlangs in 't tien-topic? 8-) Zit daar al een sticker op? Anyway bedankt voor de spot en tot spots! :t :W
 
Vanmiddag rond half vijf in Amsterdam op de president Kennedylaan, richting de A2 werd ik voorbij gestoken door een witte Hornet die zo te zien lekker mag werken voor de kost. :-)

Er zat iemand op. Diegene droeg een pak. Ik meen met flinke gele vlakken erop, maar dat weet ik niet zeker meer.

Weet wel zeker dat er een MF sticker op de plaat gekleefd zat en dat ik de persoon in het mogelijk van gele vlakken voorziene pak heb geattendeerd op het feit dat ie gespot was.

Zelf bevond ik mij in een camionette met hints naar fietsen en bromfietsen er op.

:W
 
En vandaag de volgende spot;

nrj825q.jpg


A2 richting Utrecht rond kwart voor 8 vanmorgen...

Ik zat ingeblikt in een witte Renault...
 
Laatst bewerkt:
Sjemig, zowaar weer eens een spot...

A6 richting A1 ter hoogte van Almere stad-west rond 6.50. Een blauwe BMW 800 met topkoffer. Jij op de hoofdbaan, ik op de aparte linkse baan.
Gespot dus :W
 
Gisterenmiddag rond 15.45 uur in Zaandam richting Kalf reed er iemand op rode motor (*schaam* dat ik niet weet welke merk het ook alweer is) met witte helm. Z'n kenteken is MV- ** -04.

Wie heb ik nou gespot?
 
Chèck! That's me allright. :Y

Sticker op je Aygo niet gespot, is lastig als je vooraan staat :+ . Wat voor kleur heeft je Aygo, kan ik er voortaan ff op letten. ;)

En jij tegenwoordig op de 08 tien zag ik onlangs in 't tien-topic? 8-) Zit daar al een sticker op? Anyway bedankt voor de spot en tot spots! :t :W

Donker grijze Aygo, met opvallend Kawasaki Petje op de hoedenplank. zag je sticker ook pas toen je weg reed.

Inderdaad op zx10r tegenwoordig, zit nog geen sticker op maar hij is groen en valt wel op :+
 
Gister uit de stalling, en vandaag al gespot door een aardige dame op een scooter in Delft centrum. Leuk, en snel ook zo na de winterstop! Ze had zelf ook een sticker, natuurlijk niet op de scooter maar op haar Thundercat :P Tot spots, hopelijk volgende keer beide op de motor :W

Vorige week zaterdag ook nog een spotje van een zwarte honda bij de grote kerk in Den Haag aan een paal. Vrees dat aan de bruine vlekken te zien die er al een tijdje stond (en ws. nog steeds staat).
 
Vanmiddag rond half vijf in Amsterdam op de president Kennedylaan, richting de A2 werd ik voorbij gestoken door een witte Hornet die zo te zien lekker mag werken voor de kost. :-)

Er zat iemand op. Diegene droeg een pak. Ik meen met flinke gele vlakken erop, maar dat weet ik niet zeker meer.

Weet wel zeker dat er een MF sticker op de plaat gekleefd zat en dat ik de persoon in het mogelijk van gele vlakken voorziene pak heb geattendeerd op het feit dat ie gespot was.

Zelf bevond ik mij in een camionette met hints naar fietsen en bromfietsen er op.

:W

_O- _O- :W :W

U hebt goede ogen, ik droeg inderdaad een pak met gele vlakken (of vlekken). De Hornet (oude dame) is zoals u kon zien flink blootgesteld aan de elementen, maar het oude beestje knort nog wel vrolijk verder.

Dank voor de spot!
 
Vanmiddag/Avond om een uur of zes werd ik op de A20 kort voor Gouda ingehaald door een donker gekleurde NTV. Na een eerdere spot vermoed ik: MotorArie.

Ik reed op een rode oldtimer (een KMZ K750, voor wie daar beeld bij heeft :P) zonder sticker op de rechter baan. :W :]
 
Laatst bewerkt:
Gisteren iets voor 16:00 op de Jan van Galenstraat iemand op gsxr750.
We filterde langs de autos en stopte even voor de politieauto die ons tegemoet kwam.
Jij voegde in tussen de auto's en ik reed door tot vooraan het stoplicht
 
Gepost!

Wat:
- kenteken: Ms-xn-
- zwarte tour al road
- Enkele uitlaat
- Topkoffer

Wie:
- Zwarte met fluor kleding
- je stak je been uit toen je passeerde

Wanneer:
- vandaag om 8.19 uur
- Rietveldenweg in Den Bosch vanaf A59 tot aan karwei. Hij ging rechtsaf, ik rechtdoor

Ik:
De zilveren vfr met zwart pak en grijze helm
 
Gister uit de stalling, en vandaag al gespot door een aardige dame op een scooter in Delft centrum. Leuk, en snel ook zo na de winterstop! Ze had zelf ook een sticker, natuurlijk niet op de scooter maar op haar Thundercat :P Tot spots, hopelijk volgende keer beide op de motor :W

Vorige week zaterdag ook nog een spotje van een zwarte honda bij de grote kerk in Den Haag aan een paal. Vrees dat aan de bruine vlekken te zien die er al een tijdje stond (en ws. nog steeds staat).


Ik denk dat je mij hebt gespot !! Ik sta daar vaker bij de kerk aan een paal met topkoffer *D

Als deze tegen de wegkant net naast/onder een boom staat, dan klopt het wel !

En die bruine vlekken.. tja moet toch eens gaan poetsen :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan