(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat je mij hebt gespot !! Ik sta daar vaker bij de kerk aan een paal met topkoffer *D

Als deze tegen de wegkant net naast/onder een boom staat, dan klopt het wel !

En die bruine vlekken.. tja moet toch eens gaan poetsen :+

Klopt! Gelukkig wordt t beestje nog uitgelaten dan 8-) Tot spots, volgende keer met foto!
 
Laatst bewerkt:
Vandaag om 16:30 op de oprit van de A1 bij Baarn, in de richting van Amersfoort een gele BMW R1200 met het kenteken MX-LS-26. Ik stond op de rechter rijstrook bij het stuk waar je moet gaan ritsen in een zwarte volvo met sticker achterop.Zal je vast niet gezien hebben :) Men gaf je niet veel ruimte!
 
Gepost!

Wat:
- kenteken: Ms-xn-
- zwarte tour al road
- Enkele uitlaat
- Topkoffer

Wie:
- Zwarte met fluor kleding
- je stak je been uit toen je passeerde

Wanneer:
- vandaag om 8.19 uur
- Rietveldenweg in Den Bosch vanaf A59 tot aan karwei. Hij ging rechtsaf, ik rechtdoor

Ik:
De zilveren vfr met zwart pak en grijze helm

:W
Hi, zag je idd! MT-GN-**

Hierbij teruggespot. Thnx voor de jouwe.
 
Vanmiddag/Avond om een uur of zes werd ik op de A20 kort voor Gouda ingehaald door een donker gekleurde NTV. Na een eerdere spot vermoed ik: MotorArie.

Ik reed op een rode oldtimer (een KMZ K750, voor wie daar beeld bij heeft :P) zonder sticker op de rechter baan. :W :]

Ha! Ja, die herriner ik me nog wel. Een leuk antiek, licht walmend pruttelpotje. :P :W
 
:W
Hi, zag je idd! MT-GN-**

Hierbij teruggespot. Thnx voor de jouwe.

Ik vermoed dat ik jou op de terugweg heb gezien. Rond 17.30, tussen vd heyden motoren en de A59 en ik reed achter je de A59 ri Empel op (in een zwarte BMW koekblik)
:W?
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen dinsdag om 16.51 uur door mijn extra zoon gespot in Ede op de kruising Kastelenlaan/Heyendaal: Een Suzuki GS 550 met kenteken ZL-28-65. Dat is nog eens een gouwe ouwe!
 
Uurtje geleden in Beverwijk:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan