(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag op de A15 bij Rotterdam de GSR gespot die ons inhaalde. :W wij waren met 2 KTM Duke's.
 
Laatst bewerkt:
Geen hele duidelijke foto, maar vanmiddag bij TT Motoren in Zwolle:

17499036_1220462684735718_6746263088765122530_n.jpg

Ik gok een minuut of 10 daarna was je weg.

Mijn motor (ook met sticker) stond naast de bus van TT motoren :)
 
Volgens mij zag ik net bij de Texaco in Beneden-Leeuwen een groepje van 4 waarvan minimaal 1 met sticker. Ik zag het pas toen ik weg reed, vandaar dat ik nog al overdreven keek :] ik reed ook met sticker, een zwarte kawa.. was even debandenspanning controleren
 
Vanmiddag rond 17:00 bij de bank in Oosthuizen, een BMW R1100S. Zijn we dorpsgenoten?
 
Laatst bewerkt:
Motorscooter rond 7.00 bij splitsing A1 - A9. Zag je in een flits dus geen verdere details ;-) Heb nog wel gezwaaid maar of of je dat gezien hebt......
Gespot dus :W
 
Gistermiddag rond 12.45 uur in Ede op de Slotlaan richting centrum een Yamaha R1 of R6. Helaas heb ik niet meer details.
 
Vandaag om 17:20 een KTM 990SM met het kenteken MX-PD-** gespot op de N57 ter hoogte van het BP station vlak na Den Briel. Je reed een tijdje achter mij maar besloot toch om nog even twee auto's voorbij te gaan voordat de file oploste ;)
 
vandaag rond 15:30 gespot op de A28-Amersfoort bij afslag Leusden:
een zwart/witte tourer (harley davidson?) die wel héél kort op de vrachtwagen voor hem zat.

je nam de afslag Leusden.
ik reed schuin achter je op de middenbaan, zwart/rode Yamaha.

Gr.
Lonewulf
 
Vandaag gespot bij Motor-id in Prinsenbeek: Een zwarte Triumph street triple met bar end spiegels en triple racing tankpad.
 
Net gespot, 15:30, Spaklerweg thv de Gamma en vrml Bijlmerbajes (tijdelijk COA) motor, iets met zwart wit, kan ook alleen het pak zijn, iig een topkoffer achterop.

Ik reed op de trapfiets dus je was snel uit beeld.
 
Rond 1915 uur 34??-MF-PF uitgaand hoogvliet richting snelweg bij de Mac Donalds.

Je reed door hoogvliet achter mij. Was ingeblikt in een donker grijs peugoet :W
 
Rond 17:20 op de A1 iets voor Muiden zat ik in mijn blauwe koekblik op de meest linker baan. Daar spote ik een SUZUKI GSX-R600 met het volgende kenteken MF-HX-73. :W :]
 
Vanmorgen op de A13 richting den haag in de 80 km-zone rond 0745 uur door een motor ingehaald met kenteken ??-MG-GD met sticker. teruggespot :W
 
Gistermiddag rond 14:30 op de A9 richting Alkmaar in de buurt van Haarlem gespot:
spotje%2029%20maart_zps0pg6eu0g.jpg


:W

Sorry voor het irritante inhalen en weer vlak voor je gaan rijden :+. Moest ff kijken of het echt een sticker was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan