(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag tussen 15:00 en 15:30
zwarte motor (weet niet het merk/type) MX-06-**
we reden achter elkaar op de Utrechtseweg

je bent gespot :W
 
vandaag tussen 15:00 en 15:30
zwarte motor (weet niet het merk/type) MX-06-**
we reden achter elkaar op de Utrechtseweg

je bent gespot :W

Hmmz heb daar gereden maar mijn kenteken is anders. Had diegene een blauwe helm? :)
 
Laatst bewerkt:
En waar zijn alle MFérs op de A15/A16 Rotterdam/Hoogvliet traject gebleven?
Benne die uitgestorven ofzo B|

Vroegah, kwam ik er nog wel is een tegen, maar nu, niemand meer om te spotten -O-
Of rij ik op verkeerde tijden rond???
 
Half uurtje geleden bij motoport Hengelo.
IMG_0717.jpg


Ik stond met sticker aan de andere kant van de plantenbak geparkeerd!
 
Op de A16/A20/A12 in 2 jaar zelden gespot of iemand gespot.

en laat ik naar nu zo ongeveer elke andere dag rijden...

Tel daar de N57, A58, A17, A59, A28, A1 en A2 bij... al 3 jr lang, 50K per jaar...
Totaal 3 spots meen ik, en nu ben ik al in geen jaar meer gespot.

(laatste spot van mijn eigen sticker was vorig jaar in scheveningen
laatste spots door mij: ergens in Feb een supermotard in DHg, en daarvoor.. in 2016: Dwaal gespot op A12...)

Nieuwe motor direct bestikkerd, nu maar hopen dat het helpt...
 
Laatst bewerkt:
Zondagmiddag 12.30u Afsluitdijk , grijs/zwarte motor . Je stond op P-plaats parrallelweg ri Frl te turen over het water(IJsselmeer). Je stapte net weer op, en 3-grote honden waren nieuwsgierig naar jou. Ik was op racefiets (blauw/witte kleding) en riep MF-er gespot
 
Gisteren nog een spotje bij de Boni in Zwolle. Foto gemaakt (die moet ik dan later even uploaden..), toen ik een winkelwagentje had gepakt zag ik iemand naar de motor lopen, tijd om ff hallo te zeggen.

Het bleek hans uut zwolle te zijn :) Was de 2e keer dat-ie gespot werd in 1 dag, zei-ie :)
 
Het bleek hans uut zwolle te zijn :) Was de 2e keer dat-ie gespot werd in 1 dag, zei-ie :)
Klopt, leuk dat je me aansprak, 's middags ook al aangesproken in het Medisch Centrum van het TT circuit door de begeleider van een gevallen coureur. Hij had de motor voor het Med Cen zien staan.
Thnx 4 the spot!
 
Laatst bewerkt:
Klopt, leuk dat je me aansprak, 's middags ook al aangesproken in het Medisch Centrum van het TT circuit door de begeleider van een gevallen coureur. Hij had de motor voor het Med Cen zien staan.
Thnx 4 the spot!
Dat was ik Hans :W en de ongelukkige was Willem Kerkvliet van Raceteam Bollenstreek.

Nog bedankt voor de goede zorg en het meezeulen van de spullen van hem.

Als het goed is zijn we 5 mei weer van de partij ( mits hij weer kan racen, hij heeft een gebroken sleutelbeen ).
 
Dat was ik Hans :W en de ongelukkige was Willem Kerkvliet van Raceteam Bollenstreek.

Nog bedankt voor de goede zorg en het meezeulen van de spullen van hem.

Als het goed is zijn we 5 mei weer van de partij ( mits hij weer kan racen, hij heeft een gebroken sleutelbeen ).
Hoop ook dat jullie er weer bij zijn de volgende keer.
maar laat Willem wel de tijd nemen zijn sleutelbeen te laten genezen.
een fractuur staat gewoon wel 6 weken voor het weer echt vast zit.....
Maar dat zal Heleen hem ook wel duidelijk maken denk ik!
 
Hoop ook dat jullie er weer bij zijn de volgende keer.
maar laat Willem wel de tijd nemen zijn sleutelbeen te laten genezen.
een fractuur staat gewoon wel 6 weken voor het weer echt vast zit.....
Maar dat zal Heleen hem ook wel duidelijk maken denk ik!
Plaatje erin en doorrrrr....
 
Zondagmiddag 12.30u Afsluitdijk , grijs/zwarte motor . Je stond op P-plaats parrallelweg ri Frl te turen over het water(IJsselmeer). Je stapte net weer op, en 3-grote honden waren nieuwsgierig naar jou. Ik was op racefiets (blauw/witte kleding) en riep MF-er gespot

Dat was ik :W
 
Vanmiddag tegen zessen een rooie suzuki op de A5 en A9 achter mij aan in de file tot over de schoteroogbrug. Daar ging je links af en kon ik je sticker zien. Ik ree op de GS met topkoffer.
 
En waar zijn alle MFérs op de A15/A16 Rotterdam/Hoogvliet traject gebleven?
Benne die uitgestorven ofzo B|

Vroegah, kwam ik er nog wel is een tegen, maar nu, niemand meer om te spotten -O-
Of rij ik op verkeerde tijden rond???


Die zijn er volgensmij niet, Rij zelf wel Spijk/HVT/ A15/ A4 / Schiedam. En daarnaast naastliggende gebieden. Maar zelden dat ik mensen zie.... :]
 
Geen MF-er, maar wel zijn/haar motor.
Met enige regelmaat zie ik een grijze Fazer met-vers-ogende-sticker staan aan de Delftse Poort in Rotterdam. Achter het NN gebouw.
Gistermiddag stond hij er ook. :W
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan