(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren rond 16.30u op de Zuiddijk in Zaandam (thv de jachthaven), een zwarte Suzuki GSX-R, bestuurder met een gele jas en gele helm.

:W
 
Laatst bewerkt:
De MP-ZN-**
Rond een uurtje of 14:00 ter hoogte van de metro overgang bij Station Alexander onder de Oosterhof door.
Ik stond bij het stoplicht met m'n fiets

Zo hey damn, voor het eerst in jaren dat ik gespot ben _O- :P Dat was ik, zwarte ninja neem ik aan? :+

Zal ook weer eens gaan spotten, regio Rotterdam Oost/Capelle/A20/A16 zie ik laatste tijd ook vaker mf stickers :P
 
ik ben ook zeer regelmatig te spotten in deze regio, maar wordt (bijna) nooit gespot '(
vandaag wel een ander gespot:

MX-12-NP

op een brug bij een motorzaak
 
ik werd enthousiast begroet bij een rotonde op de Rooseveltweg Rotterdam richting de ring en volgens mij zat er een sticker op je rechterkoffer. het was een blauwe motor, meer zag ik even niet :W
 
Een Kawasaki tussen Den Bosch en Tilburg:
full
 
Veel Rotterdam Oost leden dus hier ook :P Ik zal eens opletten. Die Hornet zegt me wel wat ja :P

Ik rij bijna dagelijks hierin( Mitsubishi Colt CZT), dus zwaai/schreeuw gerust :P . Geen MF sticker daarop :P

17264712_10155042278968972_2738573585970944512_n.jpg


En anders inderdaad op een zwarte zx10r
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen om 10:00 uur een groene kawasaki ninja gespot op de parkeerplaats bij het Groninger hoofd station :W
 
Zojuist vijf over zeven reed ik ingeblikt en wel op de A6. Daar spotte ik bij Almere-Poort een donker blauwe R1200RT. Helaas zag ik je te laat dus geen kenteken of foto. :W :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan