(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lang geleden dat ik hier ben geweest (shame :$ )

Maar een half uurtje terug op de A2 bij Den Bosch vanaf Utrecht. Je zwaaide en wees nog naar je MF-sticker! Ik reed op een een blauwe SV650s. Bij deze gespot :W

Dat was ik! :W
Ik zat op de blauwe R6.
Ik ben blij dat ik je weer deze kant op heb kunnen lokken *O*
 
Itesjes verlaat,

Zwarte GSX-F 750 afgelopen maandag en dinsdag op de stoep bij de VU, ze hadden zo'n dom briefje aan je stuur gehangen.
 
Zojuist op de verbindingsweg van de A5 naar de A9 haalde ik 64-MG-GF in. Ik meende zo snel een wat jongere V-Strom te herkennen. :)
 
Wie stond er vanmiddag even voor 16:00u op de Amersfoortsestraat Soesterberg ri Amersfoort (hier ongeveer) op haar* telefoon te kijken?





ik zag een paardestaart onder de helm vandaan komen dus ga uit van een dame
 
Anderhalf uur geleden op de A9, ergens tussen Amstelveen en de A2 geloof ik. Witte motorscooter en fluohesje. Ik zwaaide en volgens mij had je het wel door.
 
Gisteren middag spotje afslag kanaaldijk alkmaar.

Sprak je nog even aan dat je gespot was.

Ik zat op de groene kawasaki zx10r en nam afslag jan arentsz.
 
Gisteravond om kwart voor acht in Nieuwegein - sticker-motor die afsloeg naar de McDonalds. Ik kwam vanaf de begraafplaats en reed met een dikke bmw 1200 achter je.
 
21-mf-dr nu gespot op de a7, een ktm. Reed je in het koekblik voorbij.
full
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag rond half 2 (meen ik) een blauwe Suzuki Bandit bij Zoetemeer Silverdome. Toen jij mij voorbij reed zag ik je sticker. Je moet die van mij hebben gezien omdat je achter mij reed. Geen enkele reactie echter op mijn sticker :z

Wellicht zo de motor gekocht niet wetende wat de sticker inhoud :P
 
full


Gespot op circuit zandvoort.. ducati 620I.

Nog iemand in de gevorderden gereden vandaag? Heb een aantal fotos.
 
Paar minuten geleden, groene kawab(denk ik) kenteken ms-??-44

Thv leiden/leiderdorp, btw, je kentenplaat zit niet goed vast volgens mij :o
 
Communicatie weg Heemskerk -> Assendelft 8:15uur
Was je te laat voor je werk? Die drempels zijn echt niet chill om hard overheen te gaan. :X
 
Donderdag 25 mei een paarse CBR bij de Johan Cruijf Arena. Ik riep gespot. Je keek verbaasd maar volgens mij vatte je hem :W
 
Vanmorgen op de A12 (80baan) bij Utrecht , samen met bestuurde van oerblade lekker door de file gereden..

Dacht Francis , maar dat weet hij beter dan ik ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat was ik :)
Zat mijn rechter knipperlicht kapje nog op de motor?
Bij aankomst zat deze er nog op dus het lijkt alsog iemand deze er af heeft geschroeft :(
En zo niet, hoelaat was mijn spotje?

Geen idee, ik liep terug, zag alleen in de verte de MF stikkert, niet van dichtbij bekeken iig ;)
 
- Vanmorgen 7:45
- A20 tussen Rotterdam en Gouda, ter hoogte van de versmalling 3->2 stroken:

wie: miss_n op de enige echte "Captain America" Yamaha XJ900

m.a.w. de meest gespotte MF'er aller tijden.. wederom.. GESPOT!!
 
Gisteren in Bad Betrich.
Geen idee wat voor motor :+
Zat op het terras bij Pension Lindental en zag nog net de sticker op de kentekenplaat :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan