(Centraal) MF'er gespot post het hier in deel 820

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op de a16 op de brienennoord brug.. MDXL84 Met een zwaar verkleurde sticker.. was bijna niet te zien aan de sticker dat die van mf is..

Iig gespot. :W
 
Hee ey=dzeej,

Jij was de motorrijder met blauw jack? Dat is in iedergeval de enige motorrijder die ik mij kan herinneren op dat punt. Sticker zit er inderdaad al wat jaren op en hoog nodig aan vervanging toe. Thx vd spot, tot de volgende!
 
Hee ey=dzeej,

Jij was de motorrijder met blauw jack? Dat is in iedergeval de enige motorrijder die ik mij kan herinneren op dat punt. Sticker zit er inderdaad al wat jaren op en hoog nodig aan vervanging toe. Thx vd spot, tot de volgende!

Yes dat was ik *D

Tot spots :W
 
:W
full


full
 
Laatst bewerkt:
Blauwe Hornet op de Bergweg Rotterdam richting noord rond half zeven vanavond.. Wij zaten op de fiets. :W
 
Vanmorgen op de a12 van woerden naar Utrecht een oranje KTM.
We hebben nog een stukje samen gereden :w
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen om kwart over acht in Zoetermeer bij de oprit naar de a12 Reed een zwarte fazer met sticker mij voorbij.
Je stak je voet nog uit als groet.
Ik stond in de rij rechtdoor op een grijze allroad.
 
Ik doe een wilde gok, maar dat was ik denk ik. Dikke mannetje met zwarte jas?

o/

Bedankt voor de spot :)
ging te snel.. weet alleen nog dat er een Z in je kenteken zit *D
en reed je gisteren achter me bij de Bergse Dorpsstraat ter hoogte van de ijssalon? Ik zat op een oude Yamaha
 
ging te snel.. weet alleen nog dat er een Z in je kenteken zit *D
en reed je gisteren achter me bij de Bergse Dorpsstraat ter hoogte van de ijssalon? Ik zat op een oude Yamaha

Oh kenteken, iets met een M dacht ik =) :]

Dat kan ik niet geweest zijn, bezig met de motor te voorzien van wat nieuwe speeltjes, dus die ligt deels uit elkaar :)
 
Gisteren eind vd dag in de eifel, grote groep voornamelijk bmw's. De dame en heer die achteraan reden. Ik heb jullie ingehaald op een rode 1200gs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan