Elektra-probleem FZR 600 R (vermoed ik)

Erik34

MF'er
7 apr 2008
207
0
IJsselstein
Iemand een idee waar ik dit moet zoeken bij mijn FZR 600 R? :?

- Knipperlichten (gewoon halogeen) veranderen regelmatig van knippersnelheid afhankelijk van aantal toeren en snelheid.
- Gipro gearindicator valt soms uit, vooral rond 2e/3e versnelling bij +/- 50 km/h en lage toeren. Hogere versnelling en snelheid geen probleem.
- Motor valt soms uit tijdens stationair lopen bij hoge temperaturen en als de motor goed warm is (dit probleem heb ik als eens gehad, maar is eigenlijk nooit echt opgelost)

Mbt tot het laatste punt heb ik van alles al nagelopen (toerental stationair, ontluchtingsgaatje tank, vuil in de carbs/filters, luchtfilter goed schoonmaken etc.)

De motor start altijd probleemloos en accu ligt in de winter altijd aan de druppellader. Toch zegt mijn gevoel dat ik het in de hoek van de elektra moet zoeken.

Accu daarom doorgemeten en gaf 14,2 tot max 14,4 bij 3000 toeren. Wel wisselde de spanning (daalt heel even naar 13,2) bij gebruik knipperlichten en verlichting aan/uit. Ook wisselde de knippersnelheid wat bij hoge/lage toeren.

Uit het feit de spanning niet verder oploopt, zou ik zeggen dat de spanningsregelaar zijn werk doet.... :N

Iemand ideeën / tips? Alvast bedankt! :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan