Silly Season 2017

Fixed.

Juist in het Westen zijn we volgens mij best ver in het gelijkwaardig stellen van mannen en vrouwen. Dat is een proces dat nog lang niet klaar is. In veel gevallen is het niet zomaar duidelijk of de situatie ook verandering vereist: het idee van grid girls is duidelijk seksistisch, maar moet dat dan anders of is het, zoals modellen in de mode, 'normaal'?

Ik denk dat veel mensen nog niet klaar zijn voor een discussie over dit onderwerp. Onderbuikgevoel en gewoonte speelt heel sterk.

Helemaal mee eens. Dat hier direct allerlei geloofszaken erbij gehaald worden vind ik redelijk triest.
 
:^

Europa (hoe het vroeger was)is al! naar de klootte heel langzaam wat zeg ik snel komen de hoofddoekwetjes binnen glippen en het gekke is dat de oorspronkelijk bewoners die likkers :X :( dus meegaan met de nieuwe :r Europese bewoners,niet te vatten :N
Ben je niet eens met onze wetten opzouten wil je niet werken opzouten ga je het verkeerde pad op opzouten ons/mijn land uit enz enz: oja hier laat ik het bij ;)

Die zich aan ons :Y op de juiste wijze aanpassen,prima...................welkom :t

probeer je hier nu met opzet een discussie uit te lokken door een flink rechts en provocerend verhaal te parkeren? of ben je serieus zo kortzichtig? :W

admin kom er maar in...
 
Laatst bewerkt:
Helemaal mee eens. Dat hier direct allerlei geloofszaken erbij gehaald worden vind ik redelijk triest.

Die discussie hoort misschien niet thuis in een topic als dit. En ieder heeft zijn mening. Maar het gaat toch veel sneller dan we wellicht willen beseffen, als je ziet hoe we betutteld worden en hoe velen van onze westerse gewoonten ingeperkt worden. Je kunt weg kijken of het benoemen. Ik kies liever voor het laatste.
 
Laatst bewerkt:
En als we het dan toch over sexisme hebben: Ja, van mij mogen die gridgirls weggelaten worden, als daarmee de entreeprijzen naar normale proporties gebracht worden. Zie BSB. Daar zie je ook amper gridgirls en worden de bordjes vastgehouden door de de trackmarshalls.

Maar die dames staan er uit vrije wil en worden dik betaald. Zolang dat zo is, horen ze gewoon bij het racewereldje, toch?
 
Hoewel het geloof wel de reden no.1 was en is van de meeste ellende op de wereld door de eeuwen heen.

Het geloof is vaak de kapstok waar de oorlog aan is opgehangen, het verkeerde geloof, de "anderen' komen om ons over te nemen. etc. etc. Terwijl het alleen maar gaat om macht, steeds meer macht en helaas de domheid van het volk om daarin te faciliteren

Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker.
 
probeer je hier nu met opzet een discussie uit te lokken door een flink rechts en provocerend verhaal te parkeren? of ben je serieus zo kortzichtig? :W

admin kom er maar in...

Wat admin kom er maar in :?

Enne niks met opzet,het is de bittere waarheid niets anders.
Mijn ogen zijn open nu de rest nog ;)

Ik zie graag de gridgirls *D
 
Fixed.

Juist in het Westen zijn we volgens mij best ver in het gelijkwaardig stellen van mannen en vrouwen. Dat is een proces dat nog lang niet klaar is. In veel gevallen is het niet zomaar duidelijk of de situatie ook verandering vereist: het idee van grid girls is duidelijk seksistisch, maar moet dat dan anders of is het, zoals modellen in de mode, 'normaal'?

Ik denk dat veel mensen nog niet klaar zijn voor een discussie over dit onderwerp. Onderbuikgevoel en gewoonte speelt heel sterk.

Er wordt geen discussie gevoerd, ze willen het gewoon opleggen, daar zullen mensen nooit klaar voor zijn.

Volgens mij moet de politiek zich hiermee niet bemoeien, er is sowieso al verandering gaande, er zijn steeds meer vrouwen werkzaam binnen de teams (of is dat een misvatting van mij en valt het me de laatste jaren pas op?) en zoals te lezen valt hebben sommige teams uit zichzelf al besloten geen gridgirls meer in te zetten omdat het niet past bij de uitstraling van het merk wat ze vertegenwoordigen.

Hoewel ik bepaald niet positief ben over de opkomst van de Islam in het Westen geloof ik niet dat de islam in dit geval een rol speelt, op de grid van het meest Islamitische land op de MotoGP kalender staat het immers nog vol met gridgirls Paddock Girls MotoGP Qatar 2017 [Foto e Video]
imho eerder doorgeslagen politieke correctheid.
 
Laatst bewerkt:
Of het nu uit religie, politieke correctheid of feminisme voortkomt, een feit is dat we met zijn allen steeds preutser worden. Misschien is dat op zich nog niet eens zo slecht. Iets minder mag best. Maar heb het idee dat we door aan het slaan zijn. Vraag me echt af wat het volgende is wat we niet meer mogen of wat niet meer geaccepteerd wordt.
 
Te hard rijden op de track vrees ik

Zo 1 als deze? kun je best hard op gaan hoor.

Het is trouwens Trek i.p.v. Track. (graag gedaan)

2znv0y1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Te hard rijden op de track vrees ik

Het gerucht gaat dat de nieuwe superflitspaal zoals in Belgie al actief is, binnenkort ook geplaatst gaat worden op de diverse circuits :X

Dan is in ieder geval de cirkel rond: De flitspaal werd immers uitgevonden door rallyrijder Maus Gatsonides.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen week werden er nog wat topgear specials uitgezonden,wat een geweldig format was dat met een perfect op elkaar ingespeeld team.
 
Chaz Davies heeft vandaag volgens mij een dagje getest op de Ducati Desmocedici. Ik vraag mij af of dat nog gevolg gaat hebben voor zijn rijden op zijn WSBK machine - soms wil een coureur nog wel eens moeite hebben om terug op zijn eigen fiets te rijden na afloop.
 
Ik denk dat jij hulp nodig hebt van je eigen werkgever(geen dank)

Nee hoor gaat prima met mij. Maar lees een nederlandse tekst met het woord track er in. Dan ga ik er van uit dat je een tikfout maakt. En het merk bedoelt?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan