Honda Hornet Forum Deel 21

Bij de PC41 hebben de gewichten weerhaakjes die in de buis van het stuur haken. Je moet normaal gesproken het rubber iets terug doen en dan kun je die weerhaakjes indrukken en het gewicht verwijderen.
Hmm, die van mij ziet er zo uit, ziet er een beetje apart uit IMO.
full
 
Beste Horneteers,

Na 6 jaar trouwe dienst is mijn hornet vandaag van eigenaar veranderd.
Dank voor alle mooie ritten en tips en trucs!
Mijn foto mag uit de OP ;) wellicht dat jullie hem nog een keer tegenkomen met een ander baasje!

groeten Arne
 
Hmm, die van mij ziet er zo uit, ziet er een beetje apart uit IMO.[afbeelding]
Gewoon origineel ;)
Beste Horneteers,

Na 6 jaar trouwe dienst is mijn hornet vandaag van eigenaar veranderd.
Dank voor alle mooie ritten en tips en trucs!
Mijn foto mag uit de OP ;) wellicht dat jullie hem nog een keer tegenkomen met een ander baasje!

groeten Arne
Dat is snel gegaan!
Zal je hornet eruit halen...
Laat nog wel even weten wat er voor in de plaats komt ;) :]
 
dat ga ik zeker doen! wellicht dat ik zodra de opvolger er is nog een ritje mee doe mocht het van komen. ;) :]
 
Gemiddelde verbruik van CB600 ligt op 1:16 tot 1:20 afhankelijk van je rechterhand! Bovendien is je tankinhoud kleiner dan die van modeljaar 2004. Het ligt ook aan lange vulopening. ;)

Ook hebben ze slappere voorveren. Daarnaast hebben die modeljaar andere wielmaat nl. 16 inch ipv 17 inch vanaf modeljaar 2004.
 
Gemiddelde verbruik van CB600 ligt op 1:16 tot 1:20 afhankelijk van je rechterhand! Bovendien is je tankinhoud kleiner dan die van modeljaar 2004. Het ligt ook aan lange vulopening. ;)

Ook hebben ze slappere voorveren. Daarnaast hebben die modeljaar andere wielmaat nl. 16 inch ipv 17 inch vanaf modeljaar 2004.

Ik ga morgen naar een cb600s kijken. Naar wat ik gevonden had heeft het model van 2000 al het 17 inch voorwiel. Daarnaast heeft hij hyperpro veren voor en achter dus moet goed komen denk.

Ik heb hiervoor een cbr600 1995 gehad dus het blok vind ik al fijn!
 
Ik ga morgen naar een cb600s kijken. Naar wat ik gevonden had heeft het model van 2000 al het 17 inch voorwiel. Daarnaast heeft hij hyperpro veren voor en achter dus moet goed komen denk.

Ik heb hiervoor een cbr600 1995 gehad dus het blok vind ik al fijn!
Blok van cb600s is afkomstig van cbr600f en is teruggetuned om meer koppel te krijgen. In principe is het voor jou al vertrouwd. Dus je hebt al aangepaste voorkant. Dat is dan mooi meegenomen! Succes vandaag!
 
Nou, ook maar even voorstellen. Max, 34 jaar en woonachtig in berkel-enschot. Zojuist een cb600s uit 2000 gekocht. Een mooie blauwe. Staat pas 32000 km op de teller en de eerste eigenaar heeft hem 16 jaar gehad en afgelopen jaar verkocht aan de eigenaar voor mij. Die heeft er nieuwe banden opgelegd, 1000 km gereden en toen tot de conclusie gekomen dat hij te weinig tijd heeft!

Ik Ben dus wel tevreden! Voor en achter zitten er al hyperpro veren in en een iets breder stuur maar ik denk dat ik de originele er op zet.

Nog FF een plaatje:

full
 
Nou, ook maar even voorstellen. Max, 34 jaar en woonachtig in berkel-enschot. Zojuist een cb600s uit 2000 gekocht. Een mooie blauwe. Staat pas 32000 km op de teller en de eerste eigenaar heeft hem 16 jaar gehad en afgelopen jaar verkocht aan de eigenaar voor mij. Die heeft er nieuwe banden opgelegd, 1000 km gereden en toen tot de conclusie gekomen dat hij te weinig tijd heeft!

Ik Ben dus wel tevreden! Voor en achter zitten er al hyperpro veren in en een iets breder stuur maar ik denk dat ik de originele er op zet.

Nog FF een plaatje:

[afbeelding]
Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf van je motor. *O* *O*

Heel veel kilometersplezier ermee! :]

Welkom op Hornet-plaza! :Y
 
Heren en Dames,
Doordat ik m'n Hornet wil gaan inruilen of orgineel wil verkopen heb ik het onderstaande tekoop gezet..
Sportuitlaat (bochtenset de-cat met carbon einddemper met uitneembare db-killer)Honda cb600f Hornet pc41,Power commander V ,pipercross sportfilter
http://link.marktplaats.nl/m1098264...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

Gehele motor ook tekoop:
In nieuwstaat verkerend
Bijna 12 dkm
Bouwjaar 2007
Originele nederlandse motor compleet met boekjes etc.
Banden en accu kleine 4000km oud..
Voor meer info neem even contact op..
 
Laatst bewerkt:
Meteen een vraag je. Mijn hornet heeft geen middenbok, is dat standaard zo of is die bij mij simpelweg verwijderd?
 
Dat is snel gegaan!
Zal je hornet eruit halen...
Laat nog wel even weten wat er voor in de plaats komt ;) :]

Inmiddels staat de opvolger alweer in de schuur..
Het is uiteindelijk een KTM 990 smt uit 2010 geworden. *D
Echt een heerlijke machine! Totaal verschillend ten opzichte
van de Hornet natuurlijk maar o zo fijn! :Y

Hier even een pica:
full
 
Wie kan mij vertellen hoe ik de passagiers beugel eraf krijg? Ik wilde gisteren een kofferrek monteren maar de bouten zitten vanuit binnen vast.

En iemand toevallig een link naar een werkplaats handboek? Gaat om 2000 model.
 
er zitten dopjes op de bovenkant vd beugel die je voorzichtig eraf kunt wippen en dan is het een kwestie vd imbussen losdraaien.
heb ook nog een middenbok voor je liggen maar is van een 900 dus weet niet of hij past?
 
Laatst bewerkt:
er zitten dopjes op de bovenkant vd beugel die je voorzichtig eraf kunt wippen en dan is het een kwestie vd imbussen losdraaien.
heb ook nog een middenbok voor je liggen maar is van een 900 dus weet niet of hij past?

Dan ga ik maar eens FF proberen dan. Wat ik op internet vond is de middenbok niet gelijk
 
Ola Horneteers! Afgelopen vrijdag een andere Honda opgehaald, een Transalp 650 uit 2005.
Altijd erg keurig behandeld, en netjes in onderhoud geweest. 12K op de teller, ding lijkt wel nieuw!
Tadaaa:

[~[url="http://thumbnails115.imagebam.com/50378/f6fd23503772322.jpg"]afbeelding~][/URL]

De Hornet gaat de deur nog niet uit, want die is veel te leuk om weg te doen.
Dit weekend op beide motoren gereden, de TA zit erg prettig, rijdt geweldig en is niet snel ergens van onder de indruk. De Hornet blijft een heerlijk vlotte en soepele machine, lekker zoeven. :]

en je broertje moet natuurlijk nog op de Hornet gaan rijden als hij zijn A-tje heeft 8-) :]
 
Iemand nog interesse in een givi topkofferrek? Past op model 2003-2006 (met spitse kont). Ik heb uiteindelijk een 2000 model gekocht en daar past hij niet op.

Voorbeeld plaatje:

[imgatt]
 
Terug
Bovenaan Onderaan