Honda Hornet Forum Deel 21

Besloten nog een tijdje op mn 600fie te rijden, en als troost dan ook maar is een andere knalpot gemonteerd. Nou raakt het kontje net aan de bevestiging van de uitlaat, ongeveer bij de bout die je hier nog ziet uitsteken
Iemand een goed idee omdat net te voorkomen? Kan stukje weg vijlen/zagen van het kontje maar dat vind ik net weer zonde. Hoe zit dat bij andere uitlaten op de 2000 versie, dit is een Dominator potje overigens

Edit: die bout is voor de show, er zit een kleinere in :)
Afstandsbusje tussen je frame en dat plaatje.
Moertje ertussen draaien kan ook.
 
Zo mijn Hornet 600 is ook bijna klaar om weer in gebruik genomen te worden...

Vorig jaar klein schuivertje gemaakt en besloten om het maar goed aan te pakken.
- handgreep weggewerkt van achterste kap
- undertail
- bar end mirrors
- buell style dubbele koplampen met afdekkapje (standaard nooit echt mooi gevonden)
- BMW kleur "Citrinschwarz" metallic gespoten. Héél donker bruin, eigenlijk zwart. In de zon een gouden vlokje.
- Vers rubber er onder (de 7 jaar oude Pirelli Diablo's gaven totaal geen vertrouwen).

Zijkapjes ben ik nog niet over uit. Zit te denken om een carbon wrap te proberen of gewoon donkergrijs (zijn nu lichtgrijs).

Zie voorproefje *D
full
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor!
Gaaf om een motor helemaal naar je hand te zetten! Kost wat maar dan heb je ook wat, afmaken en mee gaan knallen :]
 
Laatst bewerkt:
_O- nou... het was gezellig photobucket... tot nooit meer! :P
Zal eens kiek'n bij Imgur... thanks! :t
 
Hondatje eindelijk zn uitlaatje gegeven, ga er een keer mee naar werk, ben ik de db killer verloren. Geeft wel een lekker geluidje :D.

Krijg van de verkoper gelukkig een nieuwe, opzouten hoor, ding net gekocht, beetje raar niet?
 
Weet iemand toevallig of een uitlaat die op een pc34 heeft gezeten ook op een pc36 past? Kan het zo niet op het grote web vinden...
 
Laatst bewerkt:
Alleen nog maar gelezen dat het andersom niet past omdat de linkpijp anders zou zijn, dus ik gok dat pc34->pc36 ook niet zou moeten gaan passen.
 
Well.. mijn Hornet is helaas total loss verklaard na mijn ongeluk :W

Krijg gelukkig nog een aardige dagwaarde terug maar denk niet dat er weer een Hornet voor terug komt maar iets nieuws. Nog ff afwachten :) Eerst maar eens zorgen dat ik van 't gips afben -O-
 
Laatst bewerkt:
Twee problemen hornet 900:

1. Knipperlicht brand bij aanzetten en knippert heel licht! Gebeurt bij alle 4 precies hetzelfde. Relais issue?

2. Continue brandend FI lampje! Geen interval maar blijft branden.

Uiteraard handboek en owners book doorgelezen! Problemen zullen bekeken worden.

Iemand misschien nog ideeën of heeft het probleem ook gehad?
 
Well.. mijn Hornet is helaas total loss verklaard na mijn ongeluk :W

Krijg gelukkig nog een aardige dagwaarde terug maar denk niet dat er weer een Hornet voor terug komt maar iets nieuws. Nog ff afwachten :) Eerst maar eens zorgen dat ik van 't gips afben -O-
Vervelend dat het jouw motor total loss is, maar je kunt het nog na vertellen!
Dat is voornaamste! ;)

Arm gebroken of zo? Aangezien je in gips bent.... :?

Beterschap en herstel toegewenst! :t
 
Klaar:
2lc3gwj.jpg

n4tf5w.jpg


Meteen Michelin Pilot Power 3 eronder laten zetten, WAT EEN VERSCHIL met die Pirelli Diablo's die er onder zaten. Echt een totaal andere motor zo! Fijn sturen
 
Vervelend dat het jouw motor total loss is, maar je kunt het nog na vertellen!
Dat is voornaamste! ;)

Arm gebroken of zo? Aangezien je in gips bent.... :?

Beterschap en herstel toegewenst! :t

Ja redelijk geluk gehad, trekker die links afslaan als je aan het inhalen bent is niet echt ideaal. :X Gelukkig trekker kunnen ontwijken door extra dot gas te geven en er nog net voorlangs kunnen gaan ipv er volop in te rijden. Hierdoor alleen net in de berm terecht gekomen en motor niet kunnen houden. Daarna zo'n 70m over het asfalt rollen is ook niet prettig O-)

Gelukkig alleen gebroken enkel aan over gehouden, wel weer aan geopereerd om vast te zetten met schroeven + plaat maar had erger kunnen zijn. :t
 
Blijft erin zitten allemaal, die aan de binnenkant van de enkel (2 schroeven) worden er nog wel eens uitgehaald als je er last van krijgt maar buitenkant (6 schroeven + plaat) blijft normaal gesproken altijd wel zitten.
 
Gisteravond is de S verhuisd naar een nieuwe stek. Voorlopig even geen 2e motor meer gezien dit voor mij de woon-werkverkeermotor was en ik over een paar weekjes bijkans naast mijn werk ga wonen.
Kijk hier vast nog weleens rond, Hornet was een zeer fijne motor (heb een 2011 F en een 2004 S gehad).
Het ga jullie goed!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog het volgende liggen voor de geïnteresseerde:

2 Maanden gebruikte verhoogde kuipruit van het merk Secdem. Deze past alleen de op de CB 600 S versie.
Vraagprijs is €70,-

IMG_9300%20%5b1600x1200%5d.JPG


DSC_0398.JPG



En nog een kettingspanner voor de Hornet PC34 en PC36.
Vraagprijs: €25,-

DSC_0579%20%5b1600x1200%5d.JPG
 
Laatst bewerkt:
Vanmorgen aangereden door een busje die afsloeg terwijl ik rechtdoor reed ;(
Op een minuscuul schrammetje op mijn knie en een zere bovenarm geen verwondingen aan overgehouden, maar de tellerunit is defect (totaal versplinterd, inclusief H.I.S.S., dus motor start ook niet meer), de ophanging van de koplamp compleet verbogen en de kap boven de koplamp gebroken. Verder op een verbogen schakelpedaal en een kleine schaafplek op het dynamodeksel verbazend genoeg geen schade.

Ik hield me netjes aan de snelheid (50) en mede dankzij mijn action cam is het overduidelijk dat ik hier niet fout zat, dus gelukkig zal wel alles worden vergoed :t
Het blijft alleen wel K*t -O-
 
Vanmorgen aangereden door een busje die afsloeg terwijl ik rechtdoor reed ;(
Op een minuscuul schrammetje op mijn knie en een zere bovenarm geen verwondingen aan overgehouden, maar de tellerunit is defect (totaal versplinterd, inclusief H.I.S.S., dus motor start ook niet meer), de ophanging van de koplamp compleet verbogen en de kap boven de koplamp gebroken. Verder op een verbogen schakelpedaal en een kleine schaafplek op het dynamodeksel verbazend genoeg geen schade.

Ik hield me netjes aan de snelheid (50) en mede dankzij mijn action cam is het overduidelijk dat ik hier niet fout zat, dus gelukkig zal wel alles worden vergoed :t
Het blijft alleen wel K*t -O-

gelukkig heb je zelf niet veel over gehouden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan