Motor-Forum

Select Forum

Honda Hornet Forum Deel 21

Reg. datum:
13 nov. 2013
Ik heb inmiddels een Ducati Streetfighter gekocht! Enorm blij mee. Zal hier nog af en toe meelezenE8605657-43B3-4504-92EE-16E774489E56.jpeg

Honda CB600F Hornet

Reg. datum:
13 mei. 2017
Prachtige machine !! Al vind ik persoonlijk de dubbele termignoni wat mooier staan.
Denk dat ik zelf ook voor een Sf ga kijken mocht er een andere machine in de planning komen.

Veel plezier en vele veilige km er mee !!

Reg. datum:
13 nov. 2013
Dankje! Ik heb de Akrapovic in prijs verlaagd trouwens

Reg. datum:
28 dec. 2017
Hi allemaal!

Ik lees al een tijd mee op het forum (vanaf dat ik dacht aan motorlessen) en heb vandaag dan ook een account aangemaakt. Begin november heb ik het roze papiertje behaald en vandaag heb ik mijn eerste motor opgehaald. (Was wel even doorbijten, een uur snelweg met zomer handschoentjes :+ ) Het is een prachtige Honda Hornet uit 2011 met 13.000 op de teller. Ik hoop hier op het forum nog een stukje wijzer te worden en geniet van jullie machines!

Honda Hornet Athlox

Reg. datum:
13 nov. 2013
Gefeliciteerd!

Honda CB600F Hornet

Reg. datum:
13 mei. 2017
Nette machine, veel plezier en veilige km met de Hornet !!

gs500e 1997

Reg. datum:
30 jan. 2016
Hoi, vanuit het GS500 forum topic kom ik deze kant uit gehuppeld.

Ik heb vanavond een dikke 919 aangeschaft en morgen wordt ze thuisgebracht :}

https://i.imgur.com/NZNq9Nq.jpg

Ze heeft bijna 50k op de teller en ze komt met een OSCO en een Takoni lawaaipijp

(Nu rest mij alleen nog de overstap van A2 naar A :$ )
Wat er ook gebeurt, doe alsof het de bedoeling was.

Reg. datum:
02 apr. 2013
quote:
Julew schreef op 16 december 2017 @ 11:40:
Ik heb inmiddels een Ducati Streetfighter gekocht! Enorm blij mee. Zal hier nog af en toe meelezen[afbeelding]

Heeeel vervelend...!
Veel plezier met de Duc! ;) :] (als het weer warmer is... :z )
quote:
Athlox schreef op 28 december 2017 @ 15:18:
Hi allemaal!

Ik lees al een tijd mee op het forum (vanaf dat ik dacht aan motorlessen) en heb vandaag dan ook een account aangemaakt. Begin november heb ik het roze papiertje behaald en vandaag heb ik mijn eerste motor opgehaald. (Was wel even doorbijten, een uur snelweg met zomer handschoentjes :+ ) Het is een prachtige Honda Hornet uit 2011 met 13.000 op de teller. Ik hoop hier op het forum nog een stukje wijzer te worden en geniet van jullie machines!

Honda Hornet Athlox

Welkom :W en veel plezier met je witte Hornet, ziet er netjes uit!
:]
quote:
martijnmoi schreef op 28 december 2017 @ 19:26:
Hoi, vanuit het GS500 forum topic kom ik deze kant uit gehuppeld.

Ik heb vanavond een dikke 919 aangeschaft en morgen wordt ze thuisgebracht :}

https://i.imgur.com/NZNq9Nq.jpg

Ze heeft bijna 50k op de teller en ze komt met een OSCO en een Takoni lawaaipijp

(Nu rest mij alleen nog de overstap van A2 naar A :$ )

Ook welkom! :W
En succes met de overstap naar A...
Hornet 900 zijn de beste Hornets... :Y O-)
Hoop wel dat je er een nieuw achterbandje op hebt laten zetten... :)

Reg. datum:
26 aug. 2017
Wie o wie weet waar het knipperlichtrelais zit van een 2005 Hornet 600 (usd fork). Heb 't internet al afgespeurd maar onder 't zadel links van het frame kan ik 'm niet vinden.
Dacht 'm gevonden te hebben maar dat blijkt het startrelais te zijn (RC-2208).

Reg. datum:
26 aug. 2017
Nr 15 op bijgevoegde afbeelding, het knipperlichtrelais, kan ik niet vinden in de kabelboom op mijn motor. Screen Shot 2018-01-10 at 19.18.15.png

gs500e 1997

Reg. datum:
30 jan. 2016
quote:
LeMarc schreef op 07 januari 2018 @ 12:50:

En succes met de overstap naar A...
Hornet 900 zijn de beste Hornets... :Y O-)
Hoop wel dat je er een nieuw achterbandje op hebt laten zetten... :)

En waarom is dat? :$

quote:
Chirurgijn schreef op 10 januari 2018 @ 19:15:
Wie o wie weet waar het knipperlichtrelais zit van een 2005 Hornet 600 (usd fork). Heb 't internet al afgespeurd maar onder 't zadel links van het frame kan ik 'm niet vinden.
Dacht 'm gevonden te hebben maar dat blijkt het startrelais te zijn (RC-2208).

Rechts achter de 'kont' kap is toch meestal de standaard plek voor de relais?

Reg. datum:
26 aug. 2017
quote:

Ja hij zal wel verstopt zitten achter de kontkap. Dacht er wel goed achter gekeken te hebben maar moet er waarschijnlijk helemaal vanaf om 'm te zien. Dank!

Reg. datum:
02 apr. 2013
quote:
martijnmoi schreef op 11 januari 2018 @ 16:17:

[...]

En waarom is dat? :$

[...]

Op de foto lijkt hij wel heel erg op, of over, de slijtnok te zitten richting het midden. Maar misschien dat de foto een vertekend beeld geeft, kan ook.

gs500e 1997

Reg. datum:
30 jan. 2016
quote:
LeMarc schreef op 12 januari 2018 @ 06:49:

[...]

Op de foto lijkt hij wel heel erg op, of over, de slijtnok te zitten richting het midden. Maar misschien dat de foto een vertekend beeld geeft, kan ook.

Dankje voor de tip. ik kan het er zo op de foto niet van maken maar ik zal het eens van dichtbij gaan bekijken

Reg. datum:
02 apr. 2013
quote:
martijnmoi schreef op 12 januari 2018 @ 11:32:
quote:
LeMarc schreef op 12 januari 2018 @ 06:49:

[...]

Dankje voor de tip. ik kan het er zo op de foto niet van maken maar ik zal het eens van dichtbij gaan bekijken

:t

KTM Superduke 990 R

Reg. datum:
21 dec. 2014
Vandaag de 1e rit van 2018 gemaakt.
Was koud, maar geniaal! Leek net alsof het me eerste ritje ooit was, continu een big smile :] *D

Geen foto van de Hornet (die is inmiddels verkocht), maar m'n nieuwe schatje de superduke
Dacht toch leuk om ff te delen.

Meer mensen vandaag een ritje gemaakt?

https://preview.ibb.co/ci1ZU6/2018_01_14_15_39_57_1.jpg
Honda CB600F 2002, KTM Superduke 990 R

Reg. datum:
02 apr. 2013
Mooie brommert!

Mij te koud om te rijden... en dan is er nog iets zoals een winterstop, verzekering, niet rijden tot eind feb begin maart.

Reg. datum:
30 dec. 2013
@Julew & @HardHertog Mooi spul! Hier wacht ik nog ff op een goede droge dag dat ik een keer een testrit kan maken op een MT09, hoogstwaarschijnlijk gaat dit de vervanger worden van mijn Hornet..

Ik heb voor de liefhebber nog een Haynes handleiding liggen voor een PC41, zgan voor een leuk prijs
Honda CB600F '10 - ?

Reg. datum:
30 nov. 2016
Zijn er Hornet rijders die een aftermarket uitlaat hebben op de Hornet?
Ik bezit een Hornet 900 uit 2004 en de vorige eigenaar heeft de eind schotjes van de uitlaat doorgeboord. Leuk voor het iets zwaarder geluid, maar daardoor niet meer origineel.

Dit jaar wil ik een tourtje gaan doen door Duitsland, dus op zoek naar een goed (goedgekeurd) alternatief. Welke raden jullie aan?

Reg. datum:
12 jun. 2017
quote:
WernerH schreef op 17 januari 2018 @ 10:48:
Dit jaar wil ik een tourtje gaan doen door Duitsland, dus op zoek naar een goed (goedgekeurd) alternatief. Welke raden jullie aan?

Ik heb zelf een MIVV demper voor mijn 600. Niet extreem duur, goede kwaliteit en klinken fantastisch. Deze komen standaard met EU-homologatiepasje. (wel alleen geldig als je de dB-killer erin laat zitten) Duitsers zeiken meestal wat makkelijker over hard geluid, dus als de Polizei twijfels over je demper heeft kan je hun dat pasje tonen.
Honda CBF 250 '04 Honda CB600F Hornet '06

Honda CB600F Hornet

Reg. datum:
13 mei. 2017
Heb een SC-project, die ook met geplaatste db-killer eu goedkeuring heeft.

gs500e 1997

Reg. datum:
30 jan. 2016
ik heb een Takoni met E keur (En keurig de DB-Killer onder m'n zadel..)

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.