BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 14

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar de vraag was: "Hoest met de schaamrandjes?"
SchaamRvooRT.jpeg

Daar zit ie bij de RT, nou moet ik zeggen dat ik sinds het monteren van de RS3 wel iets voorzichtiger rijdt met de RT dan voor die tijd . . . iets met algehele lichamelijke gesteldheid . . .

Op de RS ben ik ietsiepietsie brutaler:
SchaamRvooRS.jpeg


De randjes achter:
SchaamRachteRT.jpg

RT

SchaamRachteRS.jpeg

RS

Algehele staat van de banden achter:
BandAchteRS.jpeg

RS: Niet veel cupping, wel een beschadiging (ik ben met de RS heel af en toe "off road" geweest over grintpaden en dergelijke).

BandAchteRT.jpeg

RT: Wel wat cupping, geen beschadigingen (0 off road trips). Voor lijkt de band op de RS beduidend nieuwer dan die van de RT, wellicht dat pekelritten voor rubber ook niet zo fijn is? Qua kilometers hebben ze ongeveer evenveel te verduren gehad, de RS beduidend meer bochtenwerk dan de RT en ook wat meer "op heur flikker" gehad...
 
Laatst bewerkt:
Vreemde hap eruit....mogelijk langs/op een scherpe rots gereden oid.
Over die randen, misschien hangt Jeroen goed af en houdt hij de motor redelijk rechtop. Op mijn R100RT kom ik niet eens aan de rand, scheelt 2 mm geloof ik, omdat dan de valbeugel krast. Nu lokt Jeroen het zelf een beetje uit met zijn foto's, maar peer pressure om geen schaamranden te hebben is een beetje link vind ik. Het is op een circuit ook veel gemakkelijker om de grenzen op te zoeken omdat na een rondje (of twee?) de condities bekend/constant zijn en je elke keer later remt, eerder op het gas gaat en de motor steeds dieper probeert te leggen. Zo is er natuurlijk ook verschil tussen rijden in Nl en bvb de Eifel. Daar had ik voor het eerst 'last' van de lage voetsteunen op de Triumph.
 
Mijn Wunderlich micro floaters en led markers zijn gemonteerd. Heb de H3 lampen 55w vervangen door H3 Philips100W rally lampjes.

Alleen heb geen goed programma om de foto's te posten zoals beloofd?!
 
Klopt, dit was van spuiten van mijn voorvork. Wilde oefenen met plaatsen foto van server. Wat doe ik fout?
 
Foto's : als je er niet helemaal makkelijk in thuis bent, dan kun je ook de zg. 'documentenlijst' van MF gebruiken.

Na het inloggen, rechts boven in de hoek zie je het kopje 'meer'.

En daar kun je zo de foto's (hou de maximale afmeting in de gaten) van je PC naar toe schrijven.

En vanuit daar kun je ze in je berichtjes linken.


Host je de foto's op een andere plek, dan de 'eigenschappen' van de foto hier neer zetten, en dan voor die eigenschappen dit noteren ~.

En achter die eigenschappen dit [ /img] (maar dan zonder spatie)


En dan zou het redelijk goed moeten gaan... ;)
Dat met dat plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Je linkt in ieder geval naar de url van de afbeelding. Ik weet effe niet meer hoe het op windows gaat maar op mac kan je rechtsklikken op een afbeelding en dan 'kopieer locatie van afbeelding'. Dat is het adres wat je tussen de [img ] en [/img ] tags plaatst.

Je kan ook bijvoorbeeld facebook gebruiken om afbeeldingen te hosten. Je maakt dan gewoon een prive fotoalbum aan wat alleen jij kan zien. Van daaruit kan je dan een link kopieren op de afbeelding in je bericht te plaatsen.

Let er op dat je niet probeert te linken naar een pagina waar onder andere jouw afbeelding op staat, maar naar het adres van enkel en alleen die afbeelding.
 
Bedankt voor de tips, ik ga foto's maken en dit proberen. Vroeger werkte ik met Photobucket, werkte perfect. Maar dat lukt via de mobiele app niet meer.
 
Ik zie de foto´s uit beide reacties.....Het lijkt alsof die lampen heel dicht bij de uitlaatbochten zitten, of is dat optisch bedrog.
 
Qua foto's plaatsen: dat Flicker gebeuren gedraagt zich zeg maar als een fotolijst, die links in jouw posting verwijzen dan ook niet naar de foto zelf maar naar de lijst met daarin de foto...Een foto direct als plaatje zichtbaar maken in een posting lukt alleen met de "kale" foto zonder die "lijst". Een link naar een "kale" foto (kom maar door met de grapjes . . . ik heb "blote" foto ook overwogen, maar daar kan je ook mee aan de haal...)eindigt altijd met de letters die horen bij het type foto bestand, .jpg of .jpeg of .png of .gif. Dat soort links kun je in je posting plaatsen door op het foto symbooltje te klikken en de link naar de foto daar te plaatsen. Of, zoals Ron al zei: "
foto.jpg"
"dus zelf die img link start bracket en end bracket voor en achter je link te zetten (maar dan zonder de ")
Je zou eens een gratis GoogleDrive (heb ik niet mee gewerkt) of DropBox account kunnen proberen.
Ik gebruik DropBox en maak in de Public Map een mapje "Motorforum", daar zet ik mijn foto's. Vervolgens kan ik ofwel via Windows Verkenner, rechtermuisknop "Kopieer publieke link" kiezen en die in de posting plakken danwel via de web based DropBox file browser.

Stug blijven oefenen, dan lukt het vast wel een keertje!
 
Laatst bewerkt:
Wel een fraai bak licht. Zonder valbeugel lijken ze inderdaad een tikje dicht op de uitlaat te zitten. Maar bij mijn fiets zou de afstand tot de uitlaat groter kunnen. 3 vragen:
1. Welke Wunderlich lampjes zijn dit?
2. Kost dat?
3. Hoe heb je ze aangesloten op de elektriek en hoe doe je ze aan/uit?

Groet,

Jeroen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan