Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Hallo Marcel,

Bedankt voor de tips.
Die van Ebay had ik al gevonden en heb de site van Willem ook al bezocht.
Denk zelf dat het ook eentje bestellen wordt bij Willem maar wilde deze optie ook nog benutten.
 
Z1000
full
 
hij is gaaf!! :Y
Ik vind het persoonlijk iets meer dan 'iets aangepast,' maar prachtig, en met oog voor detail gedaan. :}
Aan het kleine schaamrandje te zien stuurt ie ook nog eens heel goed.
 
Laatst bewerkt:
De site van Webbike heb ik ook al ontdekt.
Ze hebben een gefreesde tweedelige deksel.
Maar ben bang dat ik weer genaaid wordt door de douane/PostNL wanneer ik deze bestel.
full
 
in principe als je onder de 22E blijft dan doet de douane niet zo veel, maar in dit geval zit je er dus ver boven

25.000¥ + 9.000¥ (verzendkosten)= 34.000¥ => +- 270E

dan komt de douane en die vindt dat er nog
+invoerkosten bovenop moeten (+- 4% van totaalbedrag) = 10E; en
+omzetbelasting (21%) = 57E

dus dat komt dan neer op 337E minimaal, want je moet het ook nog betalen en bijv. paypal hanteert altijd een voor hun voordeligere koers / doen er kosten bovenop.

Als postnl dan voor je deur staat moet je opeens 67E aftikken
kan tegenwoordig wel pinnen geloof ik, toen ik twee jaar geleden een uitlaatset liet overkomen moest het extra bedrag contant worden betaald... -O-
 
Hallo,

Ik zal mij eerst even voor stellen, ik ben Roel 47 en woonachtig in Noord Holland.
Ik lees al een tijdje mee op dit Z1000 forum maar nog nooit ergens op gereageerd.
Ik ben in het bezit van een iets aangepaste Z1000 A2 uit 1978.
Nu ben ik op zoek naar een dynamodeksel die van mij heeft wat krassen opgelopen en is lek.
Mocht een van jullie er eentje over hebben en er afstand van willen doen laat het mij dan even weten.
Zodat ik mijn Zed deze winter weer gereed kan maken voor 2017

Hallo Roel....... welkom.......mooie fiets heb je en ook in de stijl die mij het meeste aanspreekt. Ik vind het de "Duitse school" uitvoering want meerdere Oosterburen rijden met zo'n soort fiets rond.En jij heb er ook wat moois van gemaakt. By-the-way:we hebben nog een praatje gemaakt op 7-7-2012 14.40h bij de 40jarige Z900 meeting in Edersee/Duitsland,volgens de info van de foto tenminste die ik toen van je bike hebt gemaakt (externe olieleidingen van cilinderkop).En zo zie je maar........tis een klein Kawa wereldje.
 
Mannen bedankt voor de complimenten.
Grappig dat je hier namen tegenkomt maar waar ik dan geen gezicht bij kan voegen m.u.v. Kwajesaki.
En ja Rob jij hebt gelijk dat sinds de laatste keer dat jij hem zag er iets veranderd is niet alleen de kleur maar ook technisch zijn er weer dingen aangepakt het blijft uiteraard een project fiets en die zijn "nooit" af.
 
@ Huizebuys, Gelukkig heb jij een goed geheugen en zelfs het tijdstip weet je nog Edersee 2012 leuk weekend was dat.
Kan het mij helaas niet meer herinneren moet vast een leuk gesprek zijn geweest over de externe olieleidingen
full
 
@ Huizebuys, Gelukkig heb jij een goed geheugen en zelfs het tijdstip weet je nog Edersee 2012 leuk weekend was dat.
Kan het mij helaas niet meer herinneren moet vast een leuk gesprek zijn geweest over de externe olieleidingen[afbeelding]
Roel is die oranje Gpz ook nog in bezit?
En de 1000 nog steeds opgeboord?
 
hij is mooi man.. *O* ..en gaaf te zien dat je hem ook werkelijk gebruikt....

wat heb je aan het blok gedaan??? en welke carbs zitten erop??? mikuni rs???

ikzelf ben meer van de duo shocks maar dit is echt een gaaf ding.... :Y

persoonlijk heb ik daar meer mee als al die origineel gerestaureerde zedjes..(if u seen one u seen them all)
eigenbouw kawas zijn allemaal anders en ieder stopt er zijn eigen "touch" in.
sommige mooier dan anderen maar in ieder geval uniek dat zie je nu weer als zo n ding gewoon herkent wordt.

mooi mooi....graag nog wat technische info aub.... *O* :Y
 
Hallo,

Ik zal mij eerst even voor stellen, ik ben Roel 47 en woonachtig in Noord Holland.
Ik lees al een tijdje mee op dit Z1000 forum maar nog nooit ergens op gereageerd.
Ik ben in het bezit van een iets aangepaste Z1000 A2 uit 1978.
Nu ben ik op zoek naar een dynamodeksel die van mij heeft wat krassen opgelopen en is lek.
Mocht een van jullie er eentje over hebben en er afstand van willen doen laat het mij dan even weten.
Zodat ik mijn Zed deze winter weer gereed kan maken voor 2017

Hallo Roel
Het is al weer een tijdje geleden, maar heb jij toen niet mijn Tank gelast van mijn 1100 Lawson, en aansluiting benzine kraan verplaatst.
full
 
hij is mooi man.. *O* ..en gaaf te zien dat je hem ook werkelijk gebruikt....

wat heb je aan het blok gedaan??? en welke carbs zitten erop??? mikuni rs???

ikzelf ben meer van de duo shocks maar dit is echt een gaaf ding.... :Y

persoonlijk heb ik daar meer mee als al die origineel gerestaureerde zedjes..(if u seen one u seen them all)
eigenbouw kawas zijn allemaal anders en ieder stopt er zijn eigen "touch" in.
sommige mooier dan anderen maar in ieder geval uniek dat zie je nu weer als zo n ding gewoon herkent wordt.

mooi mooi....graag nog wat technische info aub.... *O* :Y

Hi Heesel, ik ben ook benieuwd naar the goodies in deze machine.
Vind het ook wel wat hebben, zo´n omgebouwde :Y :}

Ik heb dat ooit gedaan en wilde het later ook weer (een paar keer) doen.
Probleem bij mij was dat ik het al heel snel ging overdrijven en het een beetje uit de klauw ging lopen.

Had nog meerdere hobby´s en leerde mijn huidige vrouw kennen. Kostte ook een paar centjes, iedere week naar Berlijn.

Ben blij mijn 13 in een dozijn te hebben en voor een projekt heb ik later misschien een paar centjes over (als mijn pensioensgat dat over laat :+ )
 
Terug
Bovenaan Onderaan