Kawasaki Z1000 (eind 70's - begin 80's) topic

Leuk rem/schakelsetje voor wie de Z1000 nog niet sportief genoeg vindt zitten ;)
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...a7e4aa95f615ded8c6710e&previousPage=lr&pos=10
full

De verkoper heeft trouwens nog vééel meer leuke goodies:
pieter uit Leiderdorp - Advertenties op Marktplaats.nl
 
Laatst bewerkt:
Wat vinden wij hier van ?

Heiligschennis of niet...... :X [afbeelding]

Ik vind het nix :r

Koplamp uit het jaar kruik (waarschijnlijk van een Ural Sputnik :? )
Uitlaatjes uit de Hein Gericke catalogus......

Een goed bedoeld maar kompleet uit de hand gelopen projekt in mijn ogen en zoals Mathh al schreef, kon de bouwer geen besluit nemen welke stijl het zou moeten worden.

Bobber of nee, toch chopper, ach misschien retro, of toch maar AC Sanctuary (fuck daar heb ik geen geld voor) nou dan maar.............

Jammer, maar voor een symbolische Euro neem ik ´m graag over en maak er iets moois van :+
 
Wat vinden wij hier van ?

Heiligschennis of niet...... :X [afbeelding]

Oooh,ik kan er wel mee leven. Ieder zijn eigen stijl,zeg maar. Zonder spatborden wel lekker rijden in de regen,maar goed ? Kwas vorige week op een bike(chopper,custom,fighter)show in Bad Salzuflen/Duitsland en daar stonden nog meer van die gebakjes.Dus hier wat voor de liefhebbers(of niet)

full

full

full

full

full

full
 
Oooh,ik kan er wel mee leven. Ieder zijn eigen stijl,zeg maar. Zonder spatborden wel lekker rijden in de regen,maar goed ? Kwas vorige week op een bike(chopper,custom,fighter)show in Bad Salzuflen/Duitsland en daar stonden nog meer van die gebakjes.Dus hier wat voor de liefhebbers(of niet)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Tsjah, die vind ik ook mooi. Die erboven kun je daar echt niet mee vergelijken, misschien enkel de geinvesteerde moeite en tijd ...
 
_O- welke van die vind je ook mooi en welke daarboven kun je er niet echt mee vergelijken?

custom z'ds vind ik zelden geslaagd, maar iedereen zijn eigen smaak. Het is dan vol verbazing tegen jezelf zeggen 'daar zit nog geld en veel tijd in ook!!...'
 
tja ik had niet verwacht dat je ze alle 5 even mooi vond / mooier dan die bovenaan, vooral omdat ze onderling ook immens van elkaar verschillen
 
Ach ja, ieder zijn ding :/

Eerste heeft een heel hoog Mad Max 1 gehalte :t
Tweede, beetje jammer van die te hoog doorgetrokken vorkpoten en het vernaggelde kontje (als je dan toch iets wil met verlichting heeft Kellerman hele mooie oplossingen) En jammer, geen tellers.
Derde, ook geen tellers verder wel OK.
Vier en Vijf :X :X :X :X + :X :X :X :X :X
Zesde, het achterwiel had iets verder naar voren gemogen en wat minder breed en opvallend (zwarte Pieten style :X ) _O- Verder heel OK :Y
 
Die Z650vind ik wel mooi hoor. Ziet er ook het minst 'bling-bling' uit eigenlijk.
Alleen die uitlaatwrap ben ik nooit zo kapot van.
Volgens mij heeft ie trouwens wel een snelheidsmeter. Dat kleine zwarte blokje...
 
Laatst bewerkt:
Die Z650vind ik wel mooi hoor. Ziet er ook het minst 'bling-bling' uit eigenlijk.
Alleen die uitlaatwrap ben ik nooit zo kapot van.
Volgens mij heeft ie trouwens wel een snelheidsmeter. Dat kleine zwarte blokje...

Ik schreef toch al dat ik ´m niet zo slecht vond, die uitlaat :r maar een paar afleesbare tellers horen er toch echt wel op.
Ik hoef geen fiets waar ik mijn "slimme telefoon" in een houdertje moet zetten om te zien hoeveel toeren de motor maakt of wat mijn snelheid is :N

Ook een fietscomputertje wil ik niet op kijken :+
 
Ik schreef toch al dat ik ´m niet zo slecht vond, die uitlaat :r maar een paar afleesbare tellers horen er toch echt wel op.
Ik hoef geen fiets waar ik mijn "slimme telefoon" in een houdertje moet zetten om te zien hoeveel toeren de motor maakt of wat mijn snelheid is :N

Ook een fietscomputertje wil ik niet op kijken :+

Zegt toch ook niemand dat jij dat op jou z moet monteren :N is de beslissing van de eigenaar van die motor , die vind de tellers van jou misschien spug lelijk ;)

GREETZ
 
Zegt toch ook niemand dat jij dat op jou z moet monteren :N is de beslissing van de eigenaar van die motor , die vind de tellers van jou misschien spug lelijk ;)

GREETZ

:?

Tellers die er niet zijn kan ik dus ook niet op mijn "Z" monteren B|

Ach Huibert, alles goed met je ? :+

GREETZ,
Marcel
 
Laatst bewerkt:
Ja, als dat blokje een tellertje is is het inderdaad wel een digitaal 'blokje'. Helemaal anno nu dus. Voldoet voor de wet, maar je moet je van houden.
 
Wat vinden wij hier van ?

Heiligschennis of niet...... :X [afbeelding]

of het uiteindelijke model nu je smaak is of niet,ik vind de finish wel knap...

ik kan wel waardering opbrengen voor een ieder die aan een om of verbouw begint...

tuurlijk is de 1 meer mijn smaak dan de ander maar desalniettemin heeft zo iemand toch maar iets op straat gezet waar hij bloed zweet en tranen in heeft zitten.

persoonlijk vind ik dat kunstiger en meer respectvol dan een fiets uit elkaar trekken en de diverse delen laten stralen en spuiten en waar nodig (laten) reviseren om hem vervolgens weer in elkaar te zetten zoals ie uit elkaar is gegaan....
Om dat netjes te doen is een dikke portemonnee voldoende....
geen problemen te verwachten anders dan het vinden van de diverse oem delen...

mijn 2 centen.. ;)
 
Een fiets opbouwen kost nu eenmaal geld en hoe je dat besteedt moet je voor je zelf uitmaken.
Een zelfbouw of een origineel gelijkende fiets opbouwen maakt wat betreft het geld niet zo'n groot verschil kan ik je uit eigen ervaring zeggen.
Het is maar hoe hoog je de lat voor je zelf legt en hoe veel tijd en moeite je er in wilt leggen.
Als het snel moet wordt het duur...... als je de tijd neemt kan het best wel mee vallen. :Y
 
Een fiets opbouwen kost nu eenmaal geld en hoe je dat besteedt moet je voor je zelf uitmaken.
Een zelfbouw of een origineel gelijkende fiets opbouwen maakt wat betreft het geld niet zo'n groot verschil kan ik je uit eigen ervaring zeggen.
Het is maar hoe hoog je de lat voor je zelf legt en hoe veel tijd en moeite je er in wilt leggen.
Als het snel moet wordt het duur...... als je de tijd neemt kan het best wel mee vallen. :Y

wijze woorden.. :Y ..en zeker het laatste is absoluut waar...
haast kost geld.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan