MotoGP ronde van Argentinië

Baasm

MF veteraan
20 feb 2009
8.357
0
Toch maar even een topic.....

Michelin gaat lekker. Red flag.
 
Haha: "Er gaat een streep door deze GP" zegt men op Eurosport. Wedden dat ze morgen gewoon rijden. The show must go on!
 
Laatst bewerkt:
Ja en die twee "eurosporters "wat erg zeg wat een gewauwel : dan heb je echt dit en heb je echt dat terwijl ze niets weten.
 
MotoGP.com: Er wordt verder getraind en geraced op de harde compound.

minder warmte-ontwikkeling
 
Explosie...Hahahaha
Stuk loopvlak is losgelaten en heeft uiteinde zitje kapot geslagen.
 
En als men dan nu rood geeft, wegen safety conditions om een losgelaten loopvlak: Waarom sturen ze dan de helden alsnog eerst het circuit op? :X
 
Laatst bewerkt:
Wel mooi dat Marquez en Iannone direct na die rode vlag direct volle bak gingen met een snelle tijd. Lorenzo zat nog helemaal onzeker in zijn box.
 
Gigantische klapband van Redding.met over 200 kmh... Wist motor wel overeind te houden. Michelin in grote problemen door twee klapbanden in MotoGP vrije training.Update :loopvlak eraf gelopen van de medium band van Redding.
En intussen Lorenzo onderuit in de laatste 3 minuten van de training.
 
Laatst bewerkt:
Zegt die klote-vdGoorbergh om zijn woorden wat kracht bij te zetten:
"want ik ben vroeger coureur geweest, weet je"
 
Gigantische klapband van Redding.met over 200 kmh... Wist motor wel overeind te houden. Michelin in grote problemen door twee klapbanden in MotoGP vrije training.
Was geen klapband, zat nog druk in de band.
Overduidelijk te zien
 
En nu ik aan het typen ben, hoor ik die 2 idioten nog even achteraf hun gelijk halen,
VOOR DE ZOVEELSTE KEER.
ik haat die gasten intens.
 
Volgens mij ben ik de enige die Patrick wel kan waarderen, vind dat wel leuk een beetje eigenwijs als co-commentator.
 
Terug
Bovenaan Onderaan