MF Gooi en Vechtstreek Deel 156

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank voor alle succeswensen!
Mn doel wordt twee keer foutloos en niet als laatste eindigen...dan ben ik al heel tevreden.


Vandaag nog even op motorlaarzen jacht geweest. Toch nog best lastig.
Ik wil waterdichte en het hoeft niet meer supersportief maar ook niet te toer... toerlaarzen zijn vaak minder hoog en dan komt de broek van mn leren pak niet in de laars.
Binnenkort maar eens een ritje naar een echt grote motorzaak maken.
 
Vandaag nog even op motorlaarzen jacht geweest. Toch nog best lastig.
Ik wil waterdichte en het hoeft niet meer supersportief maar ook niet te toer... toerlaarzen zijn vaak minder hoog en dan komt de broek van mn leren pak niet in de laars.
Binnenkort maar eens een ritje naar een echt grote motorzaak maken.

Daytona's.... :Y


Vandaag hier een ritje door de Noordelijkste provincies gedaan.
Met het hele gezin... en een aantal regionalen.
Leuke rit en gezellig gezelschap. Afsluiter bij de baan... Landelijke Motordagen. :]
 
Daytona's.... :Y
Ja, daar had ik vorig seizoen m'n oog op laten vallen...en ze zaten ook geweldig!!
Alleen die prijs :X
Misschien moet ik gewoon nog even door sparen, want ik weet dat laarzen hun geld echt wel gaan opbrengen (alleen heb ik nu geen 380 euro klaarliggen)

Er gleed vanmiddag ook opeens een helm over mijn hoofd...wow die zat goed :)
Maar dat is voor volgend jaar.



Leuk dat jullie zo met je hele gezin erop uit kunnen trekken Kato!
 
Ik kwam er vandaag achter dat hardrijden in Nederland een dure hobby is, dus ik voorlopig ook geen nieuwe laarzen. :/
 
zullen we er een ST1300 Pan European van maken?

overigens vanavond op FB een oproep gezien voor een BMW-motorrijder zich te melden ivm een aanrijding Oosterengweg/van Heemskerkstraat met een gele Skoda Up/Citygo/Mii/whatever:

Je bent Hilversummer als

BMW-rijder is wel gestopt, maar heeft geen NAW-gegevens achtergelaten.

Melding is niet te zien als je geen lid bent vd groep ;)


Pan vink ook goed :Y ik doe niet moeilijk vandaag :N

Hmm ik weet niet hoe, maar ik zit in een soort alternatieve dimensie....
Saabert corrigeert Xtra door de juiste motor te benoemen (of beter, Saabert is nog steeds hier). En Xtra vindt het best...

Of het is de lente...
 
Ja, daar had ik vorig seizoen m'n oog op laten vallen...en ze zaten ook geweldig!!
Alleen die prijs :X
Misschien moet ik gewoon nog even door sparen, want ik weet dat laarzen hun geld echt wel gaan opbrengen (alleen heb ik nu geen 380 euro klaarliggen)

Er gleed vanmiddag ook opeens een helm over mijn hoofd...wow die zat goed :)
Maar dat is voor volgend jaar.



Leuk dat jullie zo met je hele gezin erop uit kunnen trekken Kato!

Ach.. als je droge voetjes hebt voor 3 tot 5 jaar dan denk je daar ook niet meer aan. Tenzij je je lerenpak aan hebt... dan denk je er veel aan en hoeveel geld je had kunnen besparen voor hetzelfde effect met normale laarzen.
 
Dank voor alle succeswensen!
Mn doel wordt twee keer foutloos en niet als laatste eindigen...dan ben ik al heel tevreden.


Vandaag nog even op motorlaarzen jacht geweest. Toch nog best lastig.
Ik wil waterdichte en het hoeft niet meer supersportief maar ook niet te toer... toerlaarzen zijn vaak minder hoog en dan komt de broek van mn leren pak niet in de laars.
Binnenkort maar eens een ritje naar een echt grote motorzaak maken.

Doe je nog aan triathlons? Wat kan je daar fout aan doen? (serieuze vraag)
Morgen eerste survivalrun. Ze zijn best dol op touwklimmen en combi oefeningen. Gelukkig niet hoger dan 4 meter.
 
Ja, daar had ik vorig seizoen m'n oog op laten vallen...en ze zaten ook geweldig!!
Alleen die prijs :X
Misschien moet ik gewoon nog even door sparen, want ik weet dat laarzen hun geld echt wel gaan opbrengen (alleen heb ik nu geen 380 euro klaarliggen)

Er gleed vanmiddag ook opeens een helm over mijn hoofd...wow die zat goed :)
Maar dat is voor volgend jaar.
. . .
Ik heb al jaren Daytona laarzen.
Volgend jaar zullen ze niet meer te koop zijn.
De importeur (Nerons) is failliet.
BVA Auctions verkoopt de komende dagen de voorraad tegen heel lage prijzen. Daarmee bedoel ik Goretex laarzen vanaf 15-20 Euro!!!
Wel goed opletten dat het Goretex laarzen zijn!
 
Laatst bewerkt:
zo interessant is het allemaal ook weer niet wat ik uitkraam.

kan dus maar beter weer pleite gaan.
En zo nu en dan, zie boven, zeg je best wel wat zinnigs hoor :')


En je reageert nog steeds regelmatig als een permanent ongesteld en zwanger vrouwmens, dus wat dat betreft pas je hier ook nog wel.
 
Hmm ik weet niet hoe, maar ik zit in een soort alternatieve dimensie....
Saabert corrigeert Xtra door de juiste motor te benoemen (of beter, Saabert is nog steeds hier). En Xtra vindt het best...

Of het is de lente...
Of het is vandaag weer een nieuwe dag.

Die ook al haast weer voorbij is, dus wie weet wat morgen brengt..
 
Doe je nog aan triathlons? Wat kan je daar fout aan doen? (serieuze vraag)
Morgen eerste survivalrun. Ze zijn best dol op touwklimmen en combi oefeningen. Gelukkig niet hoger dan 4 meter.
Ja ik doe nog aan triathlons, maar dit ging over de motogymkhana wedstrijd.
Daar kun je een hoop verknallen (verkeerd rijden, voetje aan de grond, gaan liggen, pion omgooien etc)

Veel plezier met je survivalrun, het is er goed weer voor!
 
.... dus wie weet wat morgen brengt..

Valentino_Rossi_46_number_by_sizedoes.jpg


... een verjaardagsfeestje.... gefeliciteerd Henrike... *O*
 
lekker zonnetje 8-) voor mij ff geen motorrit de komende dagen, gisteren van de trap gestuiterd en m'n rechterhand is nu 2x zo dik als normaal en heeft alle kleuren van de regenboog :X

van harte AG *O* maak er een mooie dag van 8-)
 
Ja ik doe nog aan triathlons, maar dit ging over de motogymkhana wedstrijd.
Daar kun je een hoop verknallen (verkeerd rijden, voetje aan de grond, gaan liggen, pion omgooien etc)

Veel plezier met je survivalrun, het is er goed weer voor!

Ah gaaf! Leuke sport. Dat verkeerd rijden zou sowieso mijn grootste fouten zijn (oh ja daarom doe ik niet mee :P).
Have fun iedereen die er aan mee doet (beide Chrissen toch ook zag ik?)! Mooi weer indeed. Maar niet zo mooi als gisteren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan