MF Gooi en Vechtstreek Deel 156

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd AG!

En Daan sterkte met je hand.

Helaas ging t niet zoals gehoopt, de eerste rit knalde mn achterrem eruit toen ik moest starten (vd week voor het eerst zelf mn vloeistof vervangen, maar ik de zuiger niet leeg gemaakt dus er zat nog oude troep in en die kookte dus al tijdens het inrijden). Best spannend om dan een parcours te rijden :) maar wel een tijd neergezet.
De tweede ronde ging lekker tot ik ergens fout ging, weg concentratie dus met corrigeren en nog een fout helaas een diskwalificatie.
Toch geen laatste geworden ;)

Inmiddels de remvloeistof nu goed vervangen dus nog wel even kunnen spelen aan het eind.
Zo geweldig fijn hoe behulpzaam iedereen is! (Ik had voor de zekerheid de remvloeistof ook meegenomen)
 
Heu :W


Voor wie 't nog niet al wist, via de site van BMW kan je een speeddate inplannen à 30-40 minuten op een 2016 model naar keuze.. Vrijblijvend en kosteloos.

Voor mij staat binnenkort de S1000R en de S1000XR klaar. Link hier.

Heb zoiets vorig jaar ook gedaan bij Ducati en dat beviel me erg goed.. :P
 
UT let wel even op mogelijk eigen risico tijdens testrijden. Als je een S1000XR plat rijdt, dan kom je er niet bepaald gratis vanaf.
 
Gefeliciteerd AG!

En Daan sterkte met je hand.

Helaas ging t niet zoals gehoopt, de eerste rit knalde mn achterrem eruit toen ik moest starten (vd week voor het eerst zelf mn vloeistof vervangen, maar ik de zuiger niet leeg gemaakt dus er zat nog oude troep in en die kookte dus al tijdens het inrijden). Best spannend om dan een parcours te rijden :) maar wel een tijd neergezet.
De tweede ronde ging lekker tot ik ergens fout ging, weg concentratie dus met corrigeren en nog een fout helaas een diskwalificatie.
Toch geen laatste geworden ;)

Inmiddels de remvloeistof nu goed vervangen dus nog wel even kunnen spelen aan het eind.
Zo geweldig fijn hoe behulpzaam iedereen is! (Ik had voor de zekerheid de remvloeistof ook meegenomen)
Er is gelukkig verbetering mogelijk :P



@ Toos: Dat kon ook nog ;)









GP-tijd!
 
Heu :W


Voor wie 't nog niet al wist, via de site van BMW kan je een speeddate inplannen à 30-40 minuten op een 2016 model naar keuze.. Vrijblijvend en kosteloos.

Voor mij staat binnenkort de S1000R en de S1000XR klaar. Link hier.

Heb zoiets vorig jaar ook gedaan bij Ducati en dat beviel me erg goed.. :P
Als je overkomt alsof je interesse hebt, krijg je zo'n ding gewoon mee en hoef je niet te haasten ;)
Of je krijgt er 2 mee :P
 
@
JollyJopster
Prepress035
AdventureGirl

Gefeliciteerd!

Zat zomaar even een paar dagen ziek thuis, woensdag een niersteenaanval gehad, wat was ik blij toen er een shot diclofenac er in zat :X

Nog steeds niet geheel pijn vrij helaas, maar waar dat precies vandaan komt kan niemand zeggen B| , maar voor nu voelt het als "goed door je rug gegaan" dit kan dus ook alsnog vanuit de nier komen, of erg verkrampte spieren vanwege de pijnaanval.

Word weer lekker auto woon werk verkeer deze week :/ zolang de paracetamol de pijn tegen kan houden, als het toch erger word mag ik weer langs de huisarts :+
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de felicitaties.... ik had vanochtend best even tijd nodig om alle lege flessen in de glasbak te gooien.... kortom, geslaagd middagje in het zonnetje in de tuin. *D

Nu weer een dikke week met diverse deadlines. Ook in de planning om begin mei een paar dagen weg te gaan. Kato gaat sowieso naar de Vogezen en ik ga met ma en Atlas was leuks ondernemen. Alleen zit ik nu naar de temperaturen te kijken en ik denk nog even na over de bestemming... ik dacht aan Normandie maar misschien is iets verder landinwaarts slimmer.
 
Je kijkt naar de temperaturen van mei?


Zonnetje schijnt > boot-dagje :W
 
lekker zonnetje 8-) voor mij ff geen motorrit de komende dagen, gisteren van de trap gestuiterd en m'n rechterhand is nu 2x zo dik als normaal en heeft alle kleuren van de regenboog :X

van harte AG *O* maak er een mooie dag van 8-)
ouch sterkte met je hand!
 
'middag!
full


@AG/Prepress/Jopje: (Hier ook) nog gefeliciteerd
@Poikie: Ook hier gefeliciteerd!
@DaanV: Sterkte met je regenbooghand
@DF: Sterkte met de nierrotsen

Wat een lekker zonnetje .. het is zeker maandag :?
 
Laatst bewerkt:
Paracetamol hield het toch niet zo lang vol, dus weer terug naar diclofenac.

Ik heb wel een fijne huisarts, vanochtend nog langs geweest nu word het en een echo van de nier en naar de fysio voor de rug. Het gevoel hebben dat er in ieder geval goed naar gekeken word is fijn :)

@all thx
 
Laatst bewerkt:
Wanneer is er weer een ritje? Heb inmiddels paar jaar mn rijbewijs en heb nog nooit zelf gereden tijdens een gooi rit...
 
Topic in de gaten houden. Als er een ritje wordt geplanned post iemand het vanzelf wel.
 
Wanneer is er weer een ritje? Heb inmiddels paar jaar mn rijbewijs en heb nog nooit zelf gereden tijdens een gooi rit...
Je mag er altijd eentje zelf plannen en hier in het topic zetten...als het mooi weer is gaan er vast mensen met je mee :)


DF, sterkte met je nierstenen, hopelijk zakt de pijn wat af.

Wat een heerlijk weer vandaag, vanochtend eerst 1.45 u hardgelopen en daarna op mijn balkon in de zon gezeten...er zijn slechtere vrije dagen.

X, veel plezier met varen, tof hoor, zeker met zulk weer.
 
Ik heb al jaren Daytona laarzen.
Volgend jaar zullen ze niet meer te koop zijn.
De importeur (Nerons) is failliet.
BVA Auctions verkoopt de komende dagen de voorraad tegen heel lage prijzen. Daarmee bedoel ik Goretex laarzen vanaf 15-20 Euro!!!
Wel goed opletten dat het Goretex laarzen zijn!
Bedankt voor de tip. Zojuist voor 100 euro een paar goretex daytonas gekocht voor mn vriendin
 
Schofterige bedragen voor zo weinig overtreding, maar welkom in Nederland :')


Ik zat een week geleden hier op de dijk achter een politiewagen.
Variërend van 40 tot 45 km/uur reden ze :(

Heb er 3km achter gezeten. Bumperklevend, 3x getoeterd en gebaren gemaakt....
Maar niet ff harder gaan of stoppen :N


Surveillance tempo man 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan