MF Gooi en Vechtstreek Deel 156

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer is er weer een ritje? Heb inmiddels paar jaar mn rijbewijs en heb nog nooit zelf gereden tijdens een gooi rit...
Dan had je gisterenmiddag (maandag dus) kunnen aanhaken. Motortap en ik hebben vanaf 15.30 uur ff gereden: een spontane rit.

Een ijsrondje: binnendoor vanaf de regio Bunnik via Houten naar Vianen: daar de dijk op met af en toe een stukje binnenland.
Bij Rhenen de brug over en daar ijs gegeten en toen met een lus (niet over die saaie provinciale weg) weer naar huis.
 
Was wat winderig, maar goed weer voor t rijden Fred :Y






Surveillance tempo man 8-)
Ja, maar da's langzaam genoeg om een bumperklever te vragen waar ie mee bezig is!

Zelfs daar waren deze te sloom voor :')
 
vannacht tijgerbalsem rood geprobeert op mijn rug :+

moet zeggen dat ik vandaag nog niet naar pijnstillers heb gegrepen :}
 
Dan had je gisterenmiddag (maandag dus) kunnen aanhaken. Motortap en ik hebben vanaf 15.30 uur ff gereden: een spontane rit.

Een ijsrondje: binnendoor vanaf de regio Bunnik via Houten naar Vianen: daar de dijk op met af en toe een stukje binnenland.
Bij Rhenen de brug over en daar ijs gegeten en toen met een lus (niet over die saaie provinciale weg) weer naar huis.
Toen zat ik helaas op stage. Kan zelf eigenljk alleen in t weekend.
Klinkt wel als ee leuk tochtje
 
Laatst bewerkt:
Begin je na proefrit te twijfelen. Stap je weer op je eigen leopard en is alle twijfel gelijk weer weg. Kutding... :')

Stuck for live... :X
 
Laatst bewerkt:
Helder :')


Doe anders 's een watergekoelde GS proberen :Y
 
Helder :')


Doe anders 's een watergekoelde GS proberen :Y
Eerdaags gaan we paar van die watergekoelde Gunthers door de blubber trekken. Als tegenprestatie een filmpie van bakken. Hopelijk zit de 800 er ook bij. Ben benieuwd :Y
 
Denk dat de 1200 meer richting de luxe en kracht gaat die je aan de Honda zo waardeert.
 
Denk dat de 1200 meer richting de luxe en kracht gaat die je aan de Honda zo waardeert.
Ik snap zelf ook niet wat dit hok met me doet. Ik zou zeggen: rij er eens een rondje op, wellicht kan jij het me vertellen... :P

Het zal de leeftijd wel zijn... :X
 
Ik snap zelf ook niet wat dit hok met me doet. Ik zou zeggen: rij er eens een rondje op, wellicht kan jij het me vertellen... :P

Het zal de leeftijd wel zijn... :X
Sorry kerel, maar hier waag ik me niet aan.
Proefritje op de GSA resulteerde in 2 jaar BMW :X
 
:P


Voorlopig bevalt de KTM nog veel te goed.
Ook een aanrader trouwens, maar blijf ik de enige met een 1190 Adventure R dan is 't ook prima :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan